![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Goodness me, hier is my take:
Eerst en vooral: dat traderke praat zeer verwarrend, springt van de hak op de tak (let er maar eens op hoe dikwijls hij zichzelf onderbreekt en herbegint........ zeeeeeeeer ergerlijk), en frankly, hij lijkt me niet erg verstandig om het mild te zeggen. Die kerel is m.i. dik gebuisd als trader (daarom dat hij ''mentor'' en daytrader op zichzelf is ![]() Wat hij inhoudelijk zegt is technisch en feitelijk juist maar absoluut niets speciaals noch shockerend. Ik vind hem echter wel een slechte referentie om die zaken te laten uitkramen. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De asiatische man was het dan ook niet steeds akkoord met hem. Waarop hij zei dat twee economen het raar of zelden het met elkaar eens zijn, maar dat hij in feite geen econoom is. Soit. Het aanraden van put options voor Jan met de pet was mss wel ietsje erover... Desalniettemin liet de BBC, in opvolging van dit interview, het TV-optreden toe. Mss heeft deze man iets te maken met de protestactie op Wall Street. Ik heb nooit eerder de BBC dit soort verklaringen weten uitzenden... Laatst gewijzigd door zonbron : 29 september 2011 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reuters, 29 September 2011
Citaat:
|
|
![]() |