Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Bekijk resultaten enquête: Gaat de formatie écht landen?
Zeer zeker, en nog zeer snel ook! (V) partijen plat op de buik 16 44,44%
Zeer zeker, maar het kon toch nog wat gaan duren. 8 22,22%
Niet zo zeker, onvoorziene standpunten gaan de kop nog opsteken. 4 11,11%
Waarschijnlijk niet, de verschillen duiken weer teveel op. 5 13,89%
Zeer zeker niet 3 8,33%
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 30 september 2011, 19:52   #21
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door looneytoon1975 Bekijk bericht
TskTsk,

Fijn te weten dat jullie zo over een discussie denken.

Wel, dan wordt het maar eens hoog tijd dat ik eens andere fora ga opzoeken, misschien eentje waar nog normaal gediscussieerd kan worden, zonder dat een stel gefrustreerde flaminganten op de pik van gefrustreerde belgicisten trappen en visa versa.

De reactie over deze post zegt meer over jullie infantiel, sociaal gedesoriënteerd en wereldvreemd denkwereldje dan over jullie politiek inzicht.

Het is natuurlijk altijd gemakkelijker in alle anonimiteit op mede-members te bashen dan eens constructief een discussie te voeren. Waarschijnlijk iets teveel gepest geweest vroeger, en nu een onweerstaanbare drang om wraak te nemen? Of genaaid geweest door de maatschappij, die in alle waarschijnlijkheid, sneller dan u gewild had, doorhad dat zo'n idioot die enkel in staat is om anderen aan te vallen, weinig tot geen meerwaarde bijdraagt aan de samenleving? Wel, veel succes, u gaat het nodig hebben.

Niet dat het jullie uiteraard één kloot uitmaakt, maar dit forum is weer een member armer.

Véél gefrustreerd bashgenot allen, en een goed weekend
ik zat net hetzelfde te denken toen ik de bovenstaande posts las.
BWarrior is offline  
Oud 30 september 2011, 21:37   #22
nete
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik heb wel geen zin om te stemmen in de enquete wegens te onnozele antwoorden.
Onnozele vragen zul je bedoelen ? (zeker de eerste).

Laatst gewijzigd door nete : 30 september 2011 om 21:42.
nete is offline  
Oud 30 september 2011, 21:42   #23
nete
Partijlid

Standaard

Citaat:
TskTsk,

Wel, dan wordt het maar eens hoog tijd dat ik eens andere fora ga opzoeken, misschien eentje waar nog normaal gediscussieerd kan worden, zonder dat een stel gefrustreerde flaminganten op de pik van gefrustreerde belgicisten trappen en visa versa.

De reactie over deze post zegt meer over jullie infantiel, sociaal gedesoriënteerd en wereldvreemd denkwereldje dan over jullie politiek inzicht.

Het is natuurlijk altijd gemakkelijker in alle anonimiteit op mede-members te bashen dan eens constructief een discussie te voeren. Waarschijnlijk iets teveel gepest geweest vroeger, en nu een onweerstaanbare drang om wraak te nemen? Of genaaid geweest door de maatschappij, die in alle waarschijnlijkheid, sneller dan u gewild had, doorhad dat zo'n idioot die enkel in staat is om anderen aan te vallen, weinig tot geen meerwaarde bijdraagt aan de samenleving? Wel, veel succes, u gaat het nodig hebben.

Niet dat het jullie uiteraard één kloot uitmaakt, maar dit forum is weer een member armer.

Dit blinkt toch ook niet uit als een "normale discussie".
Oud 1 oktober 2011, 07:24   #24
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
TskTsk,

Ik voel mij aangesproken, maar toch ook niet echt! Ik ben niet zo'n superactief lid dat op alles en iedereen "springt" en reageert in 't wilde weg, alleen stoor ik mij mateloos aan zeikers die hier onbehouwen "dingen" posten die niet verder komen dan wat hersenloos gekak op anderen. Ik wil me zelfs niet excuseren voor 't feit dat ik daarop reageer! Ik ben vooral een "lezend" lid, dat af en toe op een bescheiden manier zijn mening meegeeft. En ja, ik kan ook meningen appreciëren die haaks staan op mijn overtuigingen. Maar sommigen zouden zich beter gewoon onthouden van welkdanige "mening" (ik ben in een milde bui, want verder dan gescheld komt het vaak niet) dan ook. Dat u omwille van "gebash" afscheid meent te moeten nemen van dit forum is uw goed recht, net zoals het mijn goed recht is om te reageren op "kakkers" die niet geïnteresseerd zijn in een uitwisseling van ideeën of meningen. Wie het schoentje past...
den ambetantsten is offline  
Oud 1 oktober 2011, 12:20   #25
fransV
Gouverneur

Standaard

Beke heeft de kans om Spa , VLD en Groen in de vernieling te rijden door het af te bollen en te verklaren dat hij met deze anti -V partijen niet meer wenst samen te werken ;
fransV is offline  
Oud 1 oktober 2011, 12:28   #26
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransV Bekijk bericht
Beke heeft de kans om Spa , VLD en Groen in de vernieling te rijden door het af te bollen en te verklaren dat hij met deze anti -V partijen niet meer wenst samen te werken ;
Weinigen zullen hem daarin nog geloofwaardig vinden! Hij heeft te lang op de trein naar "nowhere" meegereden! Hij had het nochtans kunnen weten! Maarja, schrik en machtswellust zijn geen goede raadgevers!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 1 oktober 2011, 14:12   #27
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Weinigen zullen hem daarin nog geloofwaardig vinden! Hij heeft te lang op de trein naar "nowhere" meegereden! Hij had het nochtans kunnen weten! Maarja, schrik en machtswellust zijn geen goede raadgevers!
#cestjoelle

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 1 oktober 2011, 14:24   #28
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

De Vlaamse partijen die in de onderhandelingen zitten kunnen nu niet meer terug. Maar ze kunnen ook geen legislatuur realiseren die hun kiezers gaan tevreden stemmen. Ze zijn dus grandioos gepoept.
Oud 1 oktober 2011, 14:46   #29
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
De Vlaamse partijen die in de onderhandelingen zitten kunnen nu niet meer terug. Maar ze kunnen ook geen legislatuur realiseren die hun kiezers gaan tevreden stemmen. Ze zijn dus grandioos gepoept.
De onderhandelingen kunnen zéér zeker nog altijd worden opgeblazen. Ook door de Frantalige partijen. Als ze dat doen geven ze de facto meer macht aan lopende zaken.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 1 oktober 2011, 14:53   #30
BWarrior

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De onderhandelingen kunnen zéér zeker nog altijd worden opgeblazen. Ook door de Frantalige partijen. Als ze dat doen geven ze de facto meer macht aan lopende zaken.
In theorie. In de praktijk is er al teveel bereikt.
BWarrior is offline  
Oud 1 oktober 2011, 14:55   #31
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransV Bekijk bericht
Om vervolgens ingemaakt te worden door NVA.
solidarnosc is offline  
Oud 1 oktober 2011, 14:58   #32
BWarrior

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Om vervolgens ingemaakt te worden door NVA.
Dat wordt hij sowieso.
BWarrior is offline  
Oud 1 oktober 2011, 15:45   #33
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ze gaan er geraken en snel ook.
Ik heb wel geen zin om te stemmen in de enquete wegens te onnozele antwoorden.
De antwoorden zijn niet zo onnozel als uw antwoorden of bijdrages op dit forum.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be