![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=HhTJooDIWrY
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
eenmaal een paar jaar op de weg herkent u het ook makkelijk hoor. Bij mercedessen mag je ervan uitgaan dat die de wegcode volgen, bij een bmw is het steevast opletten geblazen voor totale onkunde achter het stuur. Of het aan de chauffeurs ligt of aan de bmw, laat ik in het midden (alhoewel dat dit toch eens deftig onderzocht mag worden, zelfs 4x4 bestuurders zijn regelmatig hoffelijker dan een bmw).
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het tegenovergestelde gebeurt natuurlijk ook niet.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een snelheidsovertreding in belgië duidt enkel dat u op een weg reed met redelijk wat bochten en/of waar een paar huizen plotseling een bebouwde kom zijn en waar wegen van 90 naar 50 gaan, om een eerste bord van 50 500 meter NA de flitspaal te plaatsen enzoverder. Dat wil dus eigenlijk niks zeggen wanneer het over hoffelijkheid in het verkeer gaat en hoe je rekening houdt met het daadwerkelijke verkeer rondom de eigen wagen.
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bwa, als je als merk 12 race kampioenen hebt afgeleverd en 8 keer de constructeurs titel hebt gewonnen in de hoogste klasse van het racen dan mag je wel wat opvallen
![]()
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Mijn vrouw rijd nu met een Mini nieuw model.
Daarvoor had ze een Beetle. Met die laatste reed ze liever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar de realiteit is dat BMW simpelweg weinig andere keuze heeft. - Zij kunnen er niets aan veranderen dat de concurrentie beter geworden is. - Zij kunnen er niets aan veranderen dat we in een tijd leven waarin het regelgevende en fiscale klimaat an sich erg ongunstig is voor erg exclusieve en sportieve wagens. U kan natuurlijk wel wensen dat BMW terug een erg exclusief / sportief merk wordt maar de realiteit lijkt me dan te zijn dat ze dan: - onmiddelijk het merendeel van hun fabrieken kunnen sluiten, - personeel naar huis kunnen sturen en - vragen of ze niet ook een onderdeel van volkswagen mogen worden.. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 10 oktober 2011 om 00:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het beter of is het slechter? Ik persoonlijk vind dat BMW zichzelf bij ieder ontwerp steeds opnieuw overtreft. Maar je moet niet de lichtste nemen, dat is een beetje beneden de verwachting naderhand. Maar er zijn tal van andere auto merken waar ik ook niks op af te keuren heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Klopt maar de laatste jaren hebben ze toch wel een erg drastische koerswijziging ondergaan. Ik zeg niet dat hun motoren rommel zijn, qua motorentechnologie behoort BMW nog altijd bij dé absolute top, maar ja het uiterlijk van hun wagens is zeer braaf geworden en het rijplezier waar ze vroeger zo mee pronkten is weg. Maar aangezien BMW jaar na jaar betere cijfers kan voorleggen ziet het er naar uit dat ze de gekozen koers zullen blijven aanhouden. Concurrentie is er zeker. Ik heb jaren met een Lexus IS 220D gereden qua uiterlijk, interieur, en motorisatie een fantastische wagen. Nu overgestapt naar de gefacelifte C klasse. Jaren geleden ging ik daar nooit aan gedacht hebben maar de laatste jaren heeft Mercedes het oudbollige imago toch van zich kunnen afschudden.
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Al genoeg moeten horen waarom een Lexus
![]() ![]()
“Every generation needs a new revolution.” Laatst gewijzigd door Frost : 11 oktober 2011 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() trekt goed op ![]() voor 1/2 prijs Laatst gewijzigd door Mambo : 11 oktober 2011 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Lexus krijgt in België/Europa nog niet veel voet aan de grond omwille van de enorme concurrentie van de Duitse drie en België is vooral een land waar met diesel wordt gereden. Lexus biedt een fantastische dieselwagen aan, maar .. het gaat over een 2.2 en voor veel consumenten is die fiscaal nogal ongunstig.
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() De aangenaamste BMW waar ik mee gereden heb ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |