![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat dan ook niet over pestgedrag maar afpersing met de dood tot gevolg. het siert u dat u criminelen verdedigd, echt links waardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen ginder gaan stelen en moorden.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 2 oktober 2011 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) Waar staat er dat hij links is? 2) Waarom typ je kutmarokkanen i.p.v. Marokkanen? 3) Wat heeft dit te maken met de linkse partijen? 4) Kunstlullen??? 5) Wat hebben olieraffinaderijen hier nu mee te maken? 6) Wat heeft de Islam hier mee te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heb je dan ook een oplossing, ipv "keihard aanpakken" te schreeuwen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 2 oktober 2011 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
u mag raden wat men onder minderjarigen en jongeren verstaat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had het over de meeste Marokkanen, geen Brusselse jongeren( of ze nu Marokkaans waren of niet, en dat maakt toch niets uit of ze nu blank, zwart etc. zijn) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Punt 2: omdat men de dingen met de naam moet benoemen. Punt 3: omdat zij en hun liberale vrienden verantwoordelijk zijn voor de massale import van Islamitische vreemdelingen. Punt 4: inderdaad want klassiek-links vertegenwoordigd geen arbeiders meer maar intellectuele zakkenvullers Punt 5: Open uw ogen en kijk. Bat Ye,or heeft er een boek over geschreven of vindt u het niet erg vreemd dat juist criminelen met een moslim geloof zich zo onnoemelijk veel kunnen permiteren. Punt 6: Van een "ongelovige" mag men stelen en beroven. Een Christen in een Islamitische dictatuur is nog net evenveel waar als verharde kamelen poep. Laatst gewijzigd door Neoconservatief : 2 oktober 2011 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Leer eens lezen. Die Marokkanen mogen van mij juist niets. Het is het systeem dat van die mening is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp ik het goed dat dit volgens sommigen een gevolg is van de multiculturele samenleving?
Enfin; er is al opgemerkt dat dit ook bij 'blanken' gebeurd - i.e. de postbode van een paar jaar terug. Enfin; ik haat kutmarokanen even hard als de volgende maar niet alle problemen met Marokanen zijn een gevolg van de multiculturele samenleving. Of wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk eigenlijk wel dat dat iets uitmaakt. Met Chinezen, Italianen of Congolezen heb je helemaal niet zoveel problemen.
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Inderdaad, daarom dat we ook kunnen spreken van kutconservatieven... (doe ik dus niet, want ik weet nog tenminste wat respect is en heb ook geleerd mensen niet over een kam te scheren.) 3. Welke partijen(en niet antwoorden met "linkse partijen") waren in de jaren '80 verantwoordelijk voor gastarbeiders? 4. Met dat ben ik het eens. 5. Ik ga geen boeken beginnen lezen. Ik kan jou ook aanraden het boek "Wie is bang van de Islam" te lezen, terwijl je deze zin gaat lezen maar de activerende boodschap zal negeren. 6. Daarmee is mijn vraag nog altijd niet mee beantwoord, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus er is een andere verklaring voor deze gebeurtenis als voor het geval van de postbode?
![]() |
![]() |