Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Bij de volgende verkiezingen heten de pro-islam partijen
Links. Links is immers gelijk aan dom. 6 20,00%
Links. Want anti-islam partijen zijn volgens de Gentse neo-fascistische rechters racistisch en worden dus verboden. 13 43,33%
Gewoon extreem-rechts. 11 36,67%
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2004, 15:43   #21
parcival
Burger

parcival's schermafbeelding

Standaard

Infiltratie begint in die gebieden die als het zwakst beschouwd worden, maw tollerante millieus. Dan begint de opbouw, gevolgd door de overname en ten slotte het buitenwerken van ieder die tollerant is. Dat het islamistische gedachtengoed eerst voet aan de grond tracht te krijgen via linkse partijen heeft er niet mee te maken dat ze ook die waarden aanhangen maar dat ze gezien worden als een makkelijk over te nemen doel.

Waarom wordt steeds gezegt dat sharia niet een uiting van de ware islam is terwijl alle politieke islamitische groeperingen er aan werken om die ook in te voeren (zowel in azië als in bep. europese steden).
Het millet systeem dat de dmp (ael, voorheen samen met pvda) voorstaat is een systeem van gescheiden ontwikkeling (apartheid), iets wat tot over een paar jaar ook zo in het vlaams blok programma stond (althans het stond in het 2000 programma beschreven, zonder ooit het woord te gebruiken).
parcival is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2004, 17:38   #22
Akkersloot
Provinciaal Statenlid

Standaard

In Turkije heten partijen die de sharia willen invoeren extreem rechts.
In Belgie en Nederland heten zulke partijen extreem-links.
Waarom ?
Akkersloot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2004, 20:42   #23
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkersloot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
Wel hier hebben we de koe bij den horens. U stemt Vlaams Blok zeker?
Ik ben Nederlander, maar gezien ik voor democratie ben zou ik na dat Gentse arrest zeker Vlaams Blok stemmen. Volgens mij heeft geen enkele andere partij immers die neo-fascistische rechters terug gefloten.
Citaat:
Jongen, de enige narrowminded gerhersenspoelde zieligaards hier in dit rijke westen zijn de mensen die al van kindsaf aan te horen hebben gekregen dat de vreemdelingen de schuld zijn van al et kwaad in dit land.
Zouden dat alle VB stemmers denken ? Volgens mij ben jij zelf een gehersenspoelde zieligaard. Ik denk eerder dat voor veel VB stemmers het beleid van de andere partijen ze niet aanstaat.
Citaat:
Alle moslims zijn fascisten.
Juist. en alle Belgen zijn dom.
Waarom reageer je gewoon niet op mijn stelling "wie een fascist aanhangt is een fascist" ? De "profeet" Mohammed is toch een fascist. Lees zijn fascistisch boek de koran maar.
Beste,

Ook in ben Nederlander en ik heb mij hier vanachter mijn pc hard achterover laten vallen. Amai, hoe heb je je zo kunnen laten gaan?
Ik kan mij met deze bespottelijke verkiezingsuitslag nog goed verschuilen achter het feit dat ik niet heb mogen stemmen hier en dat ik gelukkig hollander ben en dat de Nederlanders gelukkig een stuk milder zijn in opvatting (PvdA en Cda weer bijna gelijk geeindigd!), maar dat kwam jij hier nu even hard om zeep helpen.
Ga overmorgen maar voetbal kijken.
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2004, 21:02   #24
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook in ben Nederlander
Dat verklaart natuurlijk veel!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2004, 21:23   #25
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Citaat:
Ook in ben Nederlander
Dat verklaart natuurlijk veel!
Dank u dank u.
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2004, 08:52   #26
Akkersloot
Provinciaal Statenlid

Standaard

Mijn signature even aangepast. "Pro-islam is niet links maar extreem-rechts"
Oud 14 juni 2004, 16:18   #27
Panther
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkersloot
Citaat:
Gelukkig maar dat elk geloof kan evolueren, nietwaar?
Foutje. Het jodendom kon zo veranderen omdat er een messias werd (of wordt) voorspelt. Het Christendom is dat infeite ook omdat volgens de bijbel de wederkomst van christus wordt voorspeld. De islam is echter een godsdienst van "de laatste profeet".
En natuurlijk kan een godsdienst (als deze niet gesticht is door "de laatste profeet" veranderen. Christendom en Islam zijn immers afsplitsingen van het Jodendom.
Citaat:
Goed dan: ik vind niet dat je iemand mag veroordelen op zijn religie enkel omdat deze een religie aanhangt. Het woordje achtergond is weg. Zo lang een Islamiet niet met een gaskamer op zijn rug door Gent wandelt mag hij van gerust hier Islamiet zijn.
En juist hier gaat u in de fout: een Islamiet is niet per definitie een moslim-fascist. Dat noemt men: over 1 kam scheren.
Kunt u van de buitenkant zien of een Islamiet kwaad in de zin heeft?
Verschil van mening. Voor mij zijn alle moslims fascisten. Zij hangen immers een fascist, de "profeet" Mohammed, aan en hebben een fascistisch boek, de koran, als heilig boek. Maar ga nu niet in de fout door te zeggen dat ik alle moslims of andere fascisten over één kam scheer. Veel mensen kunnen er ook niets aan doen dat ze als klein kind gehersenspoeld zijn.

Voor verduidelijking van mijn standpunt verwijs ik graag naar http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=16285 (kunnen gematigde moslims beter wel of niet atheist worden).

Je weet toch niet zo goed waarover je bezig bent, denk hier eens over na:

- Moslims geloven dat Jezus opgenomen is in de hemel en dat hij aan het einde der tijden zal wederkeren.

- Ken je de definitie van fascisme; Weet je wat Shura betekent? de essentie hiervan staat in het vers Ash-shura

- Het vers dat je in je voetnoet hebt staan is uit context gehaald en ONJUIST

- Het feit dat ook Belgen (en anderen) zich (op oudere leeftijd) bekeren tot de Islam toont aan dat er van hersenspoeling geen sprake is. Ook mensen die een niet al te fraaie jeugd doorlopen en dan later tot inzicht komen en (echt) moslim worden laat zien dat je onzin uitkraamt. Onislamitische probleemjongeren tonen dit ook aan.
Panther is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2004, 16:32   #28
Akkersloot
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
Het feit dat ook Belgen (en anderen) zich (op oudere leeftijd) bekeren tot de Islam toont aan dat er van hersenspoeling geen sprake is
Feit is dat moslims en gristenen vooral op zeer jonge leeftijd dat geloof hebben opgelopen. Vandaar dat ik kan stellen dat er sprake is van hersenspoeling. Als moslims en gristenen geen kleine kindertjes mogen hersenspoelen dan eens kijken hoeveel moslims en gristenen en over 30 of 40 jaar er nog zijn. Verder wil ik alleen maar duidelijk maken dat ik geen hekel heb aan moslims, al noem ik ze wegens het aanhangen van een fascistische ideologie gewoon fascisten. Gewoon omdat die arme mensen als kind zijn gehersenspoeld. Kunnen zij daar wat aan doen.

Citaat:
Ook mensen die een niet al te fraaie jeugd doorlopen en dan later tot inzicht komen en (echt) moslim worden laat zien dat je onzin uitkraamt
Er zijn mensen die op latere leeftijd in een psychiatrisch ziekenhuis opgenomen moeten worden. Veel van zulke patienten weten daaraan te ontkomen door zich voor te doen als bekeerd gristen of moslim.
Maar veel mensen die zich bekeerd christen of moslim noemen, vooral die laatste, weten niet wat die religies inhouden. Dus zoiets van "ik ben moslim geworden want ik noem God Allah".

Citaat:
vers onjuist weergegeven
De betreffende topic staat nog open.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be