![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bij de volgende verkiezingen heten de pro-islam partijen | |||
Links. Links is immers gelijk aan dom. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 20,00% |
Links. Want anti-islam partijen zijn volgens de Gentse neo-fascistische rechters racistisch en worden dus verboden. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 43,33% |
Gewoon extreem-rechts. |
![]() ![]() ![]() |
11 | 36,67% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Infiltratie begint in die gebieden die als het zwakst beschouwd worden, maw tollerante millieus. Dan begint de opbouw, gevolgd door de overname en ten slotte het buitenwerken van ieder die tollerant is. Dat het islamistische gedachtengoed eerst voet aan de grond tracht te krijgen via linkse partijen heeft er niet mee te maken dat ze ook die waarden aanhangen maar dat ze gezien worden als een makkelijk over te nemen doel.
Waarom wordt steeds gezegt dat sharia niet een uiting van de ware islam is terwijl alle politieke islamitische groeperingen er aan werken om die ook in te voeren (zowel in azië als in bep. europese steden). Het millet systeem dat de dmp (ael, voorheen samen met pvda) voorstaat is een systeem van gescheiden ontwikkeling (apartheid), iets wat tot over een paar jaar ook zo in het vlaams blok programma stond (althans het stond in het 2000 programma beschreven, zonder ooit het woord te gebruiken). |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In Turkije heten partijen die de sharia willen invoeren extreem rechts.
In Belgie en Nederland heten zulke partijen extreem-links. Waarom ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Ook in ben Nederlander en ik heb mij hier vanachter mijn pc hard achterover laten vallen. Amai, hoe heb je je zo kunnen laten gaan? Ik kan mij met deze bespottelijke verkiezingsuitslag nog goed verschuilen achter het feit dat ik niet heb mogen stemmen hier en dat ik gelukkig hollander ben en dat de Nederlanders gelukkig een stuk milder zijn in opvatting (PvdA en Cda weer bijna gelijk geeindigd!), maar dat kwam jij hier nu even hard om zeep helpen. Ga overmorgen maar voetbal kijken. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mijn signature even aangepast. "Pro-islam is niet links maar extreem-rechts"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je weet toch niet zo goed waarover je bezig bent, denk hier eens over na: - Moslims geloven dat Jezus opgenomen is in de hemel en dat hij aan het einde der tijden zal wederkeren. - Ken je de definitie van fascisme; Weet je wat Shura betekent? de essentie hiervan staat in het vers Ash-shura - Het vers dat je in je voetnoet hebt staan is uit context gehaald en ONJUIST - Het feit dat ook Belgen (en anderen) zich (op oudere leeftijd) bekeren tot de Islam toont aan dat er van hersenspoeling geen sprake is. Ook mensen die een niet al te fraaie jeugd doorlopen en dan later tot inzicht komen en (echt) moslim worden laat zien dat je onzin uitkraamt. Onislamitische probleemjongeren tonen dit ook aan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar veel mensen die zich bekeerd christen of moslim noemen, vooral die laatste, weten niet wat die religies inhouden. Dus zoiets van "ik ben moslim geworden want ik noem God Allah". Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |