![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, toen ik hier een paar weken terug eens heel voorzichtig opperde dat de Vlaamse Beweging beter eens voor de CD&V-partijhoofdkwartieren zou gaan manifesteren in plaats zoals gebruikelijk door de Rand te trekken, kwam daar geen enkele reactie op. 'Franse ratten' zijn nu eenmaal een makkelijker en meer voor de hand liggend slachtoffer, he.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat niet eerder de taak voor de CD&V stemmers? Ik zou liever de wetstraat bezetten
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals verwacht:
niet dus. |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit ik ga er alleszins geen tijd meer in steken, Vlaanderen krijgt gewoon wat het verdient.
Mijn enige bekommernis is nog Antwerpen bij Nederland krijgen en de rest trekt zijn plan maar. |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Zijn veel te druk bezig met het redden van de sponsering van Club Brugge. Trouwens valt niets te slopen, de deurwaarder is al langsgeweest.
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Dat zal niet passeren. Dan bevechten we u te land, ter zee en in de lucht, van Opgrimbie tot De Panne".
|
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |