![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De muziekgroep deus interesseert me niet. Het bier met dezelfde naam, des te meer.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
i like art and i like to wank ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geldt bv ook voor de folkgroep Laïs. Ze hadden gewoon iets commerciëler moeten zijn, of echt kiezen voor de de echte altrock. Ook de promotie en productie laat te wensen over. Ik had van de week een partij EMI Belgium CD's, waaronder een compilatie van de Mechelse punkband Belgian Asociality. Klonk best aardig, maar kan me goed voorstellen dat dit niet in Nederland aansloeg. Maar ik koester goede herinneringen aan een Franstalige Vlaamse gitarist, die het in Nederland erg ver heeft geschopt. Zijn huidige website is trouwens volledig Nederlandstalig. http://www.danylademacher.nl/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Muziek voor Vlaamse keuterboerkeszonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik word er niet echt warm of koud van. af en toe een goed liedje, maar niet meer dan dat. serieus overroepen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nog een meer Belgische teringherrie uit diezelfde periode: La Muerte - Wild Thing Veel liever dit: Paranoiacs - Song for Debbie H
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aleen bij de Golden Earring is het Engels voor een Engelsman te pruimen. Hun zanger Barry Hay is in India geboren en Engelstalig opgevoed. Herman Brood verwoorde het ooit eens: "Je bent 18 en wil Rock and Roll spelen en je moet dus in het Engels gaan zingen. En dan heb je dus een probleem". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dat slechte Engels zou voor Engelstaligen overigens beter te pruimen zijn als die zangers niet zo hard zouden proberen om zich een of ander Brits of Amerikaans landelijk accent aan te meten. Dan hebben ze liever Ruslana ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Vlaamse keuterboerkeszonen is jarenlang wijs gemaakt door de eigenvolk media dat het hier een wereldact betreft. Er zijn er die 't nog steeds geloven. Het blijft een bijzonder fenomeen in Vlaanderen: De witte man die creatief is in een taal die hij niet zo goed beheerst voor een publiek dat deze taal ook niet zo goed beheerst, met niet aflatende hulp van de eigenvolkmedia (hoi Vlaamse nationalisten). Maar we kunnen ook gewoon kijken naar de harde cijfers: Nog geen 1 miljoen views voor het best beluisterde liedje (4 jaar oud). dat is echt erg weinig voor een band die in de Engelstalige markt vist (520 miljoen Engelstaligen + Vlaanderen). Vergelijkbare aantallen werden behaald door illustere namen als: http://www.youtube.com/watch?v=W4103z7bGYA Steen http://www.youtube.com/watch?v=Zr8RWCpvqxY Frans Duijts Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 12 oktober 2011 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk commentaar trouwens op JoeTjoep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan maar klagen dat men internationaal niet aan de bak komt. Met een fake product zal dat niet lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken dEUS eigenlijk niet zo goed. Uiteraard ken ik er wel wat nummers van maar veel verder ging mijn kennis niet. Ik heb dan ook de aflevering van Belpop gezien en daar kreeg ik stellig de indruk dat ze vooral een manager hadden die zo incompetent als de pest was.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |