Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 13 oktober 2011, 21:32   #21
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Had VLD, CD en V, en SPA hadden zij zich geschaard achter de NVA

Dan hadden de Vlamingen "een zware vette vis" binnengehaald

Een doorgedreven staatshervorming, een ware copernicaanse omwenteling,

stoppen van de verfransing,

Ik ben er rotsvast van overtuigd dat Bart Dewever van Belgie een zeer goed land kon maken,

Moest Bart De Wever aan de macht gekomen zijn, dan had hij waarschijnlijk komaf gemak eens en voor altijd voor de surrealistische taferelen die Belgie rijk zijn zoals: massale fraude, gestoorde immigratie met talloze achterpoortjes, zware criminaliteit, stoppen van de verfransing, verrijking van Wallonie en wakkerschudden van de Walen uit hun winterslaap en eindelijk de Walen laten werken voor de Vlamingen

Besparing van miljarden en miljarden euro's door ontvetting van het staatsapparaat

Moesten de Vlamingen met SPA, VLD, Groen, en CD&V, hadden zij één Vlaamse front gevormd zoals de Franstaligen, dan had je een ware confederale staat

Vind je dat misschien normaal dat een Waal die verkozen is door Walen ineens gaat regeren over Vlaanderen? Dat is GEEN DEMOCRATIE DAT NO WAY HOSAY

En eerlijk gezegd ik kan niet kijken op de smoel van Wouter Beke, Caroline Gennez en De Croo en Van Besien, hun schijnheilige glimlach, echte verraders zijn het

Er is teveel van het Romaanse inbreng, de Romaanse volkeren zoals de Fransen, Spanjaarden en Italianen hebben bewezen dat zij de economie niet goed bedrijven

Maar de Duitsers, Nederlanders en andere Germaanse volkeren zoals de Noren, Denen hebben bewezen dat zij hun job goed doet

Dus ik pleit voor meer Germaanse inbreng in dit land, anders is het gedaan met dit land
In grote lijnen heb je gelijk maar die Waal hoeft heus niet voor mij te werken. Die moet alleen maar voor zijn eigen werken en zorgen dat zijn regering hem niet te kakken zet en over die germaanse inbreng lonk je wel erg sterk naar een politieke vorm waarvan ik de naam liever niet noem. (absolut niet slecht bedoeld hoor)
Oud 13 oktober 2011, 21:37   #22
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Circe, zo af en toe gaat ge er toch serieus over zulle!
Waarvoor is dit nu weer nodig?
Als ge écht overal uw aversie voor allochtonen wilt in betrekken, ga dan wat op stormfront toeven!
ik heb twee kinderen zeer goed (quasi perfect volgens hun punten) Nederlands geleerd. Niet omdat ik ze wou schofferen, maar om ze te helpen.

gaat gij maar de allochtonen pamperen als waren die mensen "anders-validen" die geen "onzijdig" lidwoord kunnen gebruiken. Want d�*t is wat men met die mensen nu doet: vooral niet verbeteren, want ze zouden wel eens kunnen denken dat ze achterlijk zijn nietwaar?
Ofwel zou JIJ EN DE UWEN wel eens niet meer kunnen h erkennen als het brave "negertje"? Net zomin als je van Ramses Shaffy wist (nochtans duidelijk in zijn artiestennaam) dat hij Egyptenaar was?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 oktober 2011 om 21:40.
Cynara Cardunculus is offline  
Oud 13 oktober 2011, 21:38   #23
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik ben er rotsvast van overtuigd dat Bart Dewever van Belgie een zeer goed land kon maken,

Moest Bart De Wever aan de macht gekomen zijn, dan had hij waarschijnlijk komaf gemak eens en voor altijd voor de surrealistische taferelen die Belgie rijk zijn zoals: massale fraude, gestoorde immigratie met talloze achterpoortjes, zware criminaliteit, stoppen van de verfransing, verrijking van Wallonie en wakkerschudden van de Walen uit hun winterslaap en eindelijk de Walen laten werken voor de Vlamingen

Besparing van miljarden en miljarden euro's door ontvetting van het staatsapparaat

Moesten de Vlamingen met SPA, VLD, Groen, en CD&V, hadden zij één Vlaamse front gevormd zoals de Franstaligen, dan had je een ware confederale staat

Vind je dat misschien normaal dat een Waal die verkozen is door Walen ineens gaat regeren over Vlaanderen? Dat is GEEN DEMOCRATIE DAT NO WAY HOSAY

En eerlijk gezegd ik kan niet kijken op de smoel van Wouter Beke, Caroline Gennez en De Croo en Van Besien, hun schijnheilige glimlach, echte verraders zijn het

Er is teveel van het Romaanse inbreng, de Romaanse volkeren zoals de Fransen, Spanjaarden en Italianen hebben bewezen dat zij de economie niet goed bedrijven

Maar de Duitsers, Nederlanders en andere Germaanse volkeren zoals de Noren, Denen hebben bewezen dat zij hun job goed doet

Dus ik pleit voor meer Germaanse inbreng in dit land, anders is het gedaan met dit land

Ochgottekes, gaan we alwéér die toer op?
Het Oosten is offline  
Oud 13 oktober 2011, 21:47   #24
Mam
Banneling

Standaard

Citaat:

Gades terug naar Spanje.
Mam is offline  
Oud 13 oktober 2011, 22:00   #25
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Reconquista nog altijd niet verwerkt, Moor?
Vito is offline  
Oud 13 oktober 2011, 22:03   #26
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Geen paniek, een regering die slechts 49% van de vlamingen vertegenwoordigd (+ dan nog 66 % van de vlamingen die dit geen goed communitair akkoord vinden) zal die regering wel bijna gegarandeerd binnen het jaar vallen en dan kan je uw wraak gaan uitvoeren in het stemhokje.
Gegarandeerd?
Die yarantie kan jij niet geven. Jij denkt en hoopt dat, maar dit soort toogvoorspellingen laat je beter over aan BWarrior.
Vito is offline  
Oud 13 oktober 2011, 22:07   #27
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Gegarandeerd?
Die yarantie kan jij niet geven. Jij denkt en hoopt dat, maar dit soort toogvoorspellingen laat je beter over aan BWarrior.
Ik zei BIJNA.... En naar mijn weten betekend dat woord niet helemaal...

Laatst gewijzigd door matthias999 : 13 oktober 2011 om 22:07.
matthias999 is offline  
Oud 13 oktober 2011, 22:10   #28
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
dat is enkel mogelijk door België te splitsen.
Shadowke is offline  
Oud 13 oktober 2011, 22:15   #29
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik heb twee kinderen zeer goed (quasi perfect volgens hun punten) Nederlands geleerd. Niet omdat ik ze wou schofferen, maar om ze te helpen.

gaat gij maar de allochtonen pamperen als waren die mensen "anders-validen" die geen "onzijdig" lidwoord kunnen gebruiken. Want d�*t is wat men met die mensen nu doet: vooral niet verbeteren, want ze zouden wel eens kunnen denken dat ze achterlijk zijn nietwaar?
Ofwel zou JIJ EN DE UWEN wel eens niet meer kunnen h erkennen als het brave "negertje"? Net zomin als je van Ramses Shaffy wist (nochtans duidelijk in zijn artiestennaam) dat hij Egyptenaar was?
Eerlijk gezegd ik vind het VEEL erger als ik ene Piet Huysentruyt in prime time op de tv hoor spreken van "het soepje die je op het vuur moet zetten" of ene Marc Degryse het haast in elke voetbalcommentaar over o.a; "het doelpunt die Anderlecht scoorde". Daar krijg ik het van op mijn zenuwen. En dat zijn dan autochtonen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 13 oktober 2011, 22:23   #30
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Belgie is er geen democratie: omdat de minderheid regeert over de meerderheid
Hebben de partijen die de regering gaan vormen samen geen meerderheid behaald bij de federale verkiezingen?
pajoske is offline  
Oud 13 oktober 2011, 23:25   #31
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
De Reconquista nog altijd niet verwerkt, Moor?
Wat ik bedoel

Kijk: In Europa heb je de Slavische volkeren, de Romaanse volkeren en de Germaanse volkeren

Vroeger was de middelpunt in het zuiden met Spanje, Portugal, Italie

Die landen waren vroeger heel rijk en ondernemend

Nu zijn deze zuiderse landen arm, hun economie staat op instorten,

Voorbeeldje: Griekenland, Italie, Spanje, Portugal, de economie is zwakker,

Veel meer corruptie

Dan heb je de Germaanse landen zoals Duitsland = de motor van Europa, Nederland, Scanbdinavische landen, en Engeland allen sterke economiieen

In de internationale Marketing heeft elk volk een bepaalde gedrag wat economie en handeldrijven betreft

Je hebt de Chinezen, de Japanners, de Arabieren, de Amerikanen, en zo heb je de Romaanse en Germaanse manier van denken wat betreft economie

Ik vind dat Belgie minder Romaans maar meer Germaans moet zijn, dus meer Duits en meer Vlaams, niets racistisch bedoeld of zo, de sterkste economie zijn niet toevallig in het Noorden (uitzondering Ijsland)

Maar volgens economen is Frankrijk "economisch ziek"

dus ik bedoel: onze gezichten moeten gericht zijn naar het Noorden, alles op een nuchtere manier aanpakken
Moor is offline  
Oud 14 oktober 2011, 00:45   #32
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

De concepten/woorden 'censuur', 'dictatuur', 'terreur' en 'genocide' zijn onmiskenbaar van Latijnse oorsprong, net zoals 'fascisme', 'junta', 'maffia', ... ook tamelijk 'Romaans' zijn

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 14 oktober 2011, 05:59   #33
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ik bedoel

Kijk: In Europa heb je de Slavische volkeren, de Romaanse volkeren en de Germaanse volkeren

Vroeger was de middelpunt in het zuiden met Spanje, Portugal, Italie

Die landen waren vroeger heel rijk en ondernemend

Nu zijn deze zuiderse landen arm, hun economie staat op instorten,

Voorbeeldje: Griekenland, Italie, Spanje, Portugal, de economie is zwakker,

Veel meer corruptie

Dan heb je de Germaanse landen zoals Duitsland = de motor van Europa, Nederland, Scanbdinavische landen, en Engeland allen sterke economiieen

In de internationale Marketing heeft elk volk een bepaalde gedrag wat economie en handeldrijven betreft

Je hebt de Chinezen, de Japanners, de Arabieren, de Amerikanen, en zo heb je de Romaanse en Germaanse manier van denken wat betreft economie

Ik vind dat Belgie minder Romaans maar meer Germaans moet zijn, dus meer Duits en meer Vlaams, niets racistisch bedoeld of zo, de sterkste economie zijn niet toevallig in het Noorden (uitzondering Ijsland)

Maar volgens economen is Frankrijk "economisch ziek"

dus ik bedoel: onze gezichten moeten gericht zijn naar het Noorden, alles op een nuchtere manier aanpakken
En je hebt nog gelijk ook. Misschien hebben de Vlamingen wel de beste ingesteldheid als het op economische macht aankomt, maar ik zou nooit op de Vlaamse politici betrouwenom ons te verdedigen internationaal, politiek gezien dus. Als ik zie hoe Van Besien zich liet gebruiken enkel en alleen om Di Rupo ter wille te zijn, dan gruwel ik van het feit dat die man ons zou vertegenwoordigen bij het IMF als de speculanten ontdekkennhoe slecht het hier wel aan toe gaat.
Vito is offline  
Oud 14 oktober 2011, 06:37   #34
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
N'importe quoi. Ga hem aanbidden, de dikke.
En inhoudelijk?
Oud 14 oktober 2011, 06:37   #35
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Hebben de partijen die de regering gaan vormen samen geen meerderheid behaald bij de federale verkiezingen?
In Vlaanderen alvast niet.
Oud 14 oktober 2011, 06:40   #36
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Gades terug naar Spanje.
?

Oud 14 oktober 2011, 06:53   #37
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
En een door Vlamingen verkozen Vlaming die gaat regeren over Wallonië? Is dat wel democratie in jouw ogen?
En een door Walen verkozen Waal die gaat regeren over Vlaanderen is dat wel?
SDG is offline  
Oud 14 oktober 2011, 07:37   #38
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
En een door Vlamingen verkozen Vlaming die gaat regeren over Wallonië? Is dat wel democratie in jouw ogen?
Nous sommes quand-même tous des Belges?

djimi is offline  
Oud 14 oktober 2011, 07:38   #39
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
En een door Walen verkozen Waal die gaat regeren over Vlaanderen is dat wel?
Nous sommes quand-même tous des Belges!

djimi is offline  
Oud 14 oktober 2011, 07:41   #40
69kk
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
DE verraad van Bart De Wever ?
Gast....serieus....leer eerst eens schrijven.

Oeps, dubbel.
Anderzijds...zulke kemels
Leren schrijven is voor op school. Het is de boodschap die telt.
Trouwens je kan al eerste minister worden zonder nederlands te kunnen spreken.
69kk is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be