![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder een iritante gewoonte.
Laatst gewijzigd door daiwa : 18 oktober 2011 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag wat er zo crimineel aan is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk doet Sjok dit, maar je moet je daardoor gewoon niet laten afleiden.
Illegaliteit is in strijd met de wet, daarom kunnen illegalen ook worden opgesloten. Maar Sjok verdoet liever tijd aan de vraag of dit dan crimineel is. Even terug naar het onderwerp, wel veel 1 op 3! Niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Illegalen komen immers niet met goede bedoelingen. Iemand met goede bedoelingen komt gewoon als toerist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Is illegaal een huis bouwen crimineel? Waarom moesten ze het dan afbreken van Steve Castro?
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 19 oktober 2011 om 01:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Waarom zit er 1/3 illegaal in de gevangenis? Dat is absurd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meestal worden mensen pas illegaal wanneer ze hier reeds zijn. Omdat hun asielaanvraag geweigerd wordt bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Natuurlijk is dit veel. Misschien is er een oorzakelijk verband tussen criminaliteit en het illegaal zijn. Zeker het onderzoeken waard. Laatst gewijzigd door artisjok : 19 oktober 2011 om 06:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou dus al een foute hypothese zijn! Liever onderzoek ik" hoeveel illegalen zijn afgewezen asielzoekers, dus mensen die effectief een aanvraag tot asiel indienden"? Hoeveel kwamen binnen met een toeristenvisum, en in welk kader werd dit uitgereikt? Hoeveel werden binnengebracht via mensenhandelaars en welke routes? Hoe lang waren ze hier, wat deden ze om in hun onderhoud te voorzien, wie buit hen hier uit, en hoe verwijder ik die mensen op een humane manier? En terwijl dit onderzoek loopt blijft wie illegaal is gewoon opgesloten. Dan kan er geen criminele activiteiten gebeuren, goed he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() als de wet zegt dat illegaal zijn een misdrijf is dan moet je gestraft worden.
als je het niet eens bent met die wetten moet je een partij oprichten met genoeg slagkracht en die wetten veranderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schrijf Natuurlijk is dit veel. Misschien is er een oorzakelijk verband tussen criminaliteit en het illegaal zijn. Zeker het onderzoeken waard.Nog altijd moeite met lezen, Alice. Citaat:
Dat kan pas blijken na een onderzoek. Citaat:
Zeker het onderzoeken waard. Citaat:
Ik hoop dat dit ook op een humane manier kan. Dat de kinderen onderwijl onderwijs krijgen en zo. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens mensen die geen aanvraag indienen zijn evengoed illegaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hewel? terug naar huis gaan! en wat gebeurt er als de stouterikken niet terug naar huis gaan? hewel? dan zijn ze hier ILLEGAAL, niet legaal dus. In tegenstelling tot mensen die hier wel legaal zijn. Begrijpt U het verschil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Dat is arbitrair.
Uit "Weg van Nederland" bleek dat er bijvoorbeeld een meisje wordt teruggestuurd naar Armenië, wiens broer daar in de gevangenis werd vermoord. Armenië met toen en nu ook politieke gevangenen Armenië met een president die aan de macht kwam na frauduleuze verkiezingen. Armenië die tegen haar eigen burgers geweld gebruikt (10 doden en talloze gewonden en arrestaties) http://en.wikipedia.org/wiki/2008_Ar...otests#March_1 Armenië, die de mensenrechten niet eerbiedigt. http://www.epress.am/en/2011/02/28/a...nt-report.html Citaat:
Mag ik nu nog weten waar jij het vandaan haalt dat illegalen niet naar hier komen met goede bedoelingen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag ik mij natuurlijk af hoe jij beter ingelicht bent dan de diensten die het moeten uitpluizen. |
|
![]() |
![]() |