![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Persoonlijk heb ik geen probleem met het te kijk zetten van roekeloos/dom/gevaarlijk gedrag, privacy of niet, maar om dat zelf gevaarlijke stoten uit te halen en beginnen met foto's te pakken vanachter het stuur... Beetje hypocriet mijn gedacht.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik snap het trouwens niet, dat veel te snel rijden, dat bumperkleven, dat slalommen tussen de mensen die de juiste snelheid rijden, dat geflits met de lichten, dat rechts voorbijrijden, enz. wat heb je daar aan? een auto is toch echt enkel en alleen maar om van punt A naar punt B te gaan?? en zo enorm veel sneller zullen die niet op punt B geraken hoor.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De meeste mensen die rechts voorbijsteken, hebben een reden ze (koppige linksrijdende voorganer tegen 100 km/h ofzo) en die slalommers... mjah ![]() Volgens mij is het grootste probleem dat niemand nog iets van een ander kan verdragen op een baan.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ander is dan asociaal, ... maar zelf kunnen ze handsfree fotograferen ofzo ? En den eikel die tegen 110 op het middenvlak ligt te kachelen moet zich dan maar eens de vraag stellen waarom hij langs rechts voorbijgestoken wordt. Trouwens in de wegcode staat duidelijk in dat je in een fille wel degelijk rechts mag voorbijsteken, en er staat nergens bij vermeld tegen welke snelheid dat dan moet/mag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou hem trouwens wel eens een dagje echt willen volgen, ... eens zien hoe correct en sociaal hij wel rijdt, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat nu zo moeilijk, ja zelf al rij je 120, er staat nergens in de wegcode dat omdat je 120 rijdt, je links mag rijden, en zo mensen die bewust sneller willen rijden mag hinderen. Als ik 120 per uur aan het rijden ben heb ik echt geen tijd om mijne smartphone te grabelen, hem uit dat zakske te halen, en de camera op te starten om vervolgens een foto te nemen, ... kan plak ik zelf wel al op ne paal of ne camion die zonder richting aan te geven van rijvak is veranderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja sorry eh. Ik blader ook maar door 't nieuws op internet...
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je wat het is?
Als iemand tegen honderdtwintig door de dorpskom komt gescheurd net als de scholen uit zijn gaat er niemand mekkeren dat zo'n idioot veroordeeld wordt op basis van al dan niet legaal gemaakte of gepubliceerde beelden. Als iemand tegen 95 over een 70 km/h-baan rijdt op een moment dat er weinig verkeer is gaan er toch al enkele zijn die gaan mekkeren over zo'n veroordeling. En als iemand per ongeluk even net 10 cm over de witte meet rijdt, gaat iedereen mekkeren als zo iemand veroordeeld wordt op basis van beelden door burgers. En waar ligt dan de grens eh?
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Wat een debiel. Medemensen verklikken aan de staat. pfff
![]() T'is nog niet genoeg dat er overal domme flikken rondlopen om ons het leven zuur te maken en te bekoeioneren, gaan burgers zich ook nog eens verlagen tot dat tuig. Laatst gewijzigd door giserke : 18 oktober 2011 om 08:24. |
![]() |
![]() |