![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal er tenminste niet ver naast zitten wat betreft de verhouding combi/dagtickets en ik zit er ook niet naast qua totaal aantal ticket en daarenboven zit ik er ook niet naast qua prijs. Je kan dus stellen dat ik er in elk geval geen miljoen vanaf zal zitten. En je mag zoveel in vraag stellen als je zelf wil, maar dat doe je niet door moedwillig verkeerd cijfermateriaal te gebruiken. Op die manier doe je je geloofwaardigheid niet veel goed.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 19 oktober 2011 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja, ik had me dan ook meteen herpakt. Heer, vergeef me mijn schulden!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik kwam op 11,6 uit, jij op 11,7. dus nu is de vraag aan Bert: waarom was het bedrag dat Chokri gaf volgens u overdreven?
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou niet de eerste zijn op dit forum die argumenteert met onjuiste argumenten.
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gaan we hier nu nog lang over zeveren, of terugkeren naar de kern van de zaak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het eerste was dat de meeste bands hun gage hadden teruggestort. Dit bleek 'niet ter zake te doen' want -tweede argument - het was die 11 �* 12 miljoen die niet klopte. Blijkbaar doet het eerste nu toch weer ter zake. Dus, wat heb je daarover van JUISTE cijfers?
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kern van de zaak is dat die VZW simpelweg de tickets niet kan terugbetalen. Je kan natuurlijk een aantal revisoren hun werk laten doen en dan de schuldeisers de revue laten passeren en dan ga je uitkomen op festivalgangers die even goed niks terugkrijgen en we een topfestival minder rijk zijn in Vlaanderen. Persoonlijk zou ik daar niet echt wakker van liggen, maar ik heb stellig de indruk dat er heel wat mensen zijn die dat wel een leuk festival vinden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reactie van Chokri... Citaat:
2) Heel wat bonnen zijn geconsummeerd...ja en...dus men heeft op dat stuk toch winst gemaakt en men maakt winst op de bonnen die nog niet zijn geconsummeerd...of beweerd hij ook hier dat men elk jaar verlies maakt. 3) Men zal idd geld verloren hebben aan eten. Maar beweerd hij nu dat dit enige stukje voor verlies heeft gezorgt en dat alle eten dat men ging verkopen al aanwezig was op het festival? 4) Het niet hoeven te betalen van de gages van enkele artiesten...daar kan men al wat eten van betalen. Nogmaals, zijn uitleg verklaart nog steeds het verlies niet. Waar komt dat vandaan, rooie? Kortom Chokri, je hebt de rekening gemaakt...toon deze rekening en je bent van het gezaag af.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij gaat bouwen en je neemt geen verzekering voor degene die komt helpen...dan neem je zelf dit risico...breekt er dan iemand zijne nek...tja, voor wie zijn de problemen dan volgens jou?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Net zoals "de organisatie is niet verantwoordelijk voor diefstal of ongelukken" is ook dergelijk beding juridisch waardeloos. Als ik een tombola organiseer met als hoofdprijs ne Lexus en op de loten zet ik in kleine letterkes "Wijzigingen in de te winnen prijs geven geen recht op gehele of gedeeltelijke terugbetaling van het tombolaticket" en nadien vervang ik die Lexus door ene in miniatuurversie. Of meer praktisch, de Schuer van werchter wijzigt gauw de programmatie; in plaats van Coldplay, Red Hot Chili Peppers komen Nicole en Hugo, Sarah Bettens en plezante Jos, prins carnaval 2007. De festivalgangers die een ticket hebben gekocht willen uiteraard hun geld terug want ze hebben niet betaald voor een optreden van Nicole en Hugo. De Schuer hoeft enkel maar te wijzen naar de verkoopsvoorwaarden en tis in de sjakoch?
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vertel eens welke verzekeringsmaatschappij verzekert tegen overmacht?
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De schuldvraag op PP was rap opgelost, duurde nog geen vijf minuten. En vergeet ook niet: het is allemaal �* la Hasselt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn verzekering heeft vorige jaar de schade aan mijn auto terubetaald na de hevige hagelslag...is dat geen overmacht dan? Ga je mij nu zeggen dat de tenteigenaars ed hun materialen niet kunnen verzekeren? Waar verzeker ik mijn huis dan bv voor? Voor de dag dat ik mijn kraan laat openstaan of voor wanneer het water door storm naar binnen komt?
Laatst gewijzigd door illwill : 20 oktober 2011 om 06:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat er slachtoffers zijn gevallen betreurt ook iedereen. Ook daar valt niets over te zeggen. Dat valt inderdaad onder onvoorziene omstandigheden. Erg genoeg! De zaak van de terugbetaling heeft echter niets met de twee vorige zaken te maken. Indien Pukkelpop dat wil kan het wel bij de één of andere bank/investeerder een lening van 12.000.000 aangaan op basis van een gezonde boekhouding waarmee men nu in eerste instantie de gedupeerde ticket-eigenaars kan vergoeden. De vraag is, hebben ze wel een 'gezonde' boehouding. En ik denk dat daar het probleem zit! Dus, neen, ik heb hoegenaamd niets tegen Pukkelpop en ja, het is vreselijk wat voor menselijke drama's er zich in Kiewit hebben afgespeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tel gewoon
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opeens komt er een windhoos langs en al uw vlees en groentjes gaan de lucht in. Uw huis ook, maar allez. Bij welke verzekeraar ga je moeten afkomen met je vlees en groentjes? En welke verzekeraar gaat de verplaatsingskosten betalen van alle vrienden die nu tevergeefs naar je bbq waren gekomen?
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens al gebeurd dat belangrijke acts (waarvoor mensen speciaal komen) uiteindelijk niet spelen. Er is toen niet massaal naar de kassa gelopen om het geld terug te krijgen.
![]() |