![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Teleslet heeft er 20 minuten uitgelegen, ... vandaar dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Telenet heeft vandaag op order van het gerecht The Pirate Bay moeten blokkeren op DNS-niveau, vandaar dat alles even plat lag voor mensen die de DNS-server van Telenet gebruiken.
Overigens blijft The Pirate Bay gewoon beschikbaar op het adres http://depiraatbaai.be/. Als je de blokkage op DNS-niveau helemaal wil omzeilen, kan dat vrij simpel. Gewoon van DNS-server veranderen. Google heeft publieke DNS-servers beschikbaar en anders kan je eens gaan kijken bij OpenDNS. Sowieso dat er nog andere DNS-servers zijn, maar GoogleDNS en OpenDNS zijn de meest bekende. Voor GoogleDNS gewoon deze eenvoudige instructies volgen: http://code.google.com/speed/public-dns/docs/using.html. Het gerecht bestaat uit idioten en copyrightfascisten zullen ons nooit kunnen stoppen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom ligt twitter plat, en google niet?
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat ook kan is dat het alleen maar "leek" dat je nog naar sommige websites kon surfen maar waren eigenlijk cache-opgeslagen pagina's op je hd ipv de live versies. Dat hangt allemaal af van jouw instellingen omtrent offline gebruik. Nieuwsflash over Telenet outage: http://www.hln.be/hln/nl/4125/Intern...internet.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik het verhaal van Telenet zomaar geloof. Laatst gewijzigd door Heftruck : 20 oktober 2011 om 02:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind het wel super dat ik kan blijven posten op fora terwijl ik zogezegd geen internet meer heb!
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan zijn we weer vertrokken. Desnoods zetten we een link op in het post pigeon protocol, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als je een router hebt best die ook even resetten, anders kan het wel eens uren of zelfs dagen duren vooraleer die het internetsignaal terug doorlaat. Als je toch leergierig bent gebruik dan het internet educatief. Leer bij over jouw browserinstellingen en internetverbinding. Als je graag fietst is het toch ook geen luxe om te weten hoe je je band kan oppompen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het verhaal is wel aannemelijk omdat in Hoboken 1 van de 5 Telenet switch stations zich bevindt. Beschadigingen in zo'n station kan een impact hebben op het gehele netwerk. meer info: http://corporate.telenet.be/bedrijfs...elenet-netwerk Volgens mij is een storing van dit kaliber een nachtmerrie voor elke provider, dus waarom zou Telenet geen open kaart spelen wat betreft de oorzaak? Achja het belangrijkste is dat het nog relatief snel opgelost was. |
|
![]() |
![]() |