Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 22 oktober 2011, 17:55   #21
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
We zullen zien maar niemand wilt nu nieuwe verkiezingen omdat ze dan electroaal zulle afgemaakt worden dus dan zullen ze liever plat op de buik willen gaan dan de regeringsvorming te doen mislukken.
en als ze wachten tot 2014 gaan ze electoraal vernietigd worden.

collateral damage is nog altijd beter dan volledige vernietiging.

Laatst gewijzigd door Shadowke : 22 oktober 2011 om 17:55.
Shadowke is offline  
Oud 22 oktober 2011, 18:03   #22
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
ik leg er mij pas bij neer zodra er één is.
eerder niet.
Of jij je er bij neer legt of niet maakt geen bal uit. In de Belgische politiek ben jij even veel waard als elke andere stemkoe: 0,0. Di Rupo zal eens goed lachen, want hij weet dat de Vlamingen zijn akkoorden zullen slikken, brave burgertjes als ze zijn.
Oud 22 oktober 2011, 18:06   #23
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Een regering komt er, leg u er bij neer... Heb ik ook al gedaan.
idd. zelfs Bart De Wever heeft gezegt: 't is zo erg nog niet, we hadden erger verwacht, 't is geen nachtmerrie, en er ook staan goede punten in, het vlaams regeerakkoord is niet geschonden, het minder goede in het akkoord gaat mischien niet door, ...enz
jogo is offline  
Oud 22 oktober 2011, 18:44   #24
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
correct. Er komt een regering. En die gaat ook niet vallen (of crootje moet het weer in zijn kop krijgen)
We zijn waarschijnlijk gesjareld tot 2014
we?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 22 oktober 2011, 18:48   #25
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
en als ze wachten tot 2014 gaan ze electoraal vernietigd worden.

collateral damage is nog altijd beter dan volledige vernietiging.

Collateral damage is nog altijd beter dan volledige vernietiging?

Los van een bewonderenswaardig gehalte aan buzz words, heeft jouw uitspraak nog verder enige betekenis?

Gratis vertaling aangeboden door het JamBamBom Pannacotta Pantomime week-end : "collateral damage takes precedence upon total annihilation". Yeah!

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 oktober 2011 om 18:49.
4x10E6 is offline  
Oud 22 oktober 2011, 18:55   #26
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een regering komt er, leg u er bij neer... Heb ik ook al gedaan.
En ze zal slechter zijn dan het slechtste van de regeringen Leburton en Mark Eyskens tesamen. Gelukkig kenden ze geen van beide een lang leven.
fonne is offline  
Oud 22 oktober 2011, 19:03   #27
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
En ze zal slechter zijn dan het slechtste van de regeringen Leburton en Mark Eyskens tesamen. Gelukkig kenden ze geen van beide een lang leven.
Mark Eyskens ligt voor zover ik weet nog niet onder de zoden en Leburton werd meer dan tachtig. Ik zou alle dagen tekenen voor dergelijk luizeleven.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 oktober 2011 om 19:04.
4x10E6 is offline  
Oud 22 oktober 2011, 19:39   #28
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Mark Eyskens ligt voor zover ik weet nog niet onder de zoden en Leburton werd meer dan tachtig. Ik zou alle dagen tekenen voor dergelijk luizeleven.
Ik had het over de regeringen natuurlijk. Al zou het beter geweest zijn voor dit land als de premiers samen met hun regering afgemaakt zouden geweest zijn. Ze hadden het in ieder geval beiden meer dan verdiend.
fonne is offline  
Oud 22 oktober 2011, 19:51   #29
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik had het over de regeringen natuurlijk. Al zou het beter geweest zijn voor dit land als de premiers samen met hun regering afgemaakt zouden geweest zijn. Ze hadden het in ieder geval beiden meer dan verdiend.
Sjonge, sjonge, wat een bloeddorstig onderdeurtje ben jij me daar.

Mark Eyskens woont in de Graaf de Grunnelaan 23 in Heverlee.
Misschien je kan morgenochtend eens bij hem aanbellen en hem meedelen dat hij volgens jou best 'afgemaakt' werd samen met zijn regering. Ik weet zeker dat Mark Eyskens de humor in dergelijke uitspraken weet te appreciëren.

Doen, vooral doen Fonne boy! Je bent goe bezig

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 oktober 2011 om 19:52.
4x10E6 is offline  
Oud 22 oktober 2011, 20:18   #30
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Sjonge, sjonge, wat een bloeddorstig onderdeurtje ben jij me daar.

Mark Eyskens woont in de Graaf de Grunnelaan 23 in Heverlee.
Misschien je kan morgenochtend eens bij hem aanbellen en hem meedelen dat hij volgens jou best 'afgemaakt' werd samen met zijn regering. Ik weet zeker dat Mark Eyskens de humor in dergelijke uitspraken weet te appreciëren.

Doen, vooral doen Fonne boy! Je bent goe bezig
Ach vandaag is Mark Eyskens in de eerste plaats een karikatuur die met zijn hilarische optredens in de media vooral goede propaganda voor het Vlaams-nationalisme maakt.
fonne is offline  
Oud 22 oktober 2011, 20:46   #31
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ach vandaag is Mark Eyskens in de eerste plaats een karikatuur die met zijn hilarische optredens in de media vooral goede propaganda voor het Vlaams-nationalisme maakt.
Kan best zijn, doch dat is geen reden om de man "afgemaakt" te willen zien. Ik refereer nu effekens naar jouw uitspraak in #28.
Ik weet zeker dat Mark Eyskens grootmoedig als hij is, excuses zou aanvaarden van jou voor dergelijke onbesuisde uitspraken.
Fonne, blanke pit in vlaams-populistische bolster, wat belet jou?

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 oktober 2011 om 20:48.
4x10E6 is offline  
Oud 22 oktober 2011, 21:03   #32
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
en toch zal er geen regering meer komen.
als Di Rupo effectief onze spaarcenten probeert te raken, moeten de Vlaamse partijen eindelijk hun kiezers, ons, hiervoor beschermen of ze gaan af als een gieter, en géén klein beetje.
Als ze dat doen, haal ik al mijn geld van de bank. Ik heb zo mijn vermoeden dat ik niet de enige zal zijn en dan hebben ze onmiddellijk een derde bankcrisis, die op dat moment niet meer te bezweren zal zijn.
Stingray is offline  
Oud 22 oktober 2011, 23:09   #33
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Belachelijke en walgelijke commentaar.
BWarrior is offline  
Oud 23 oktober 2011, 08:55   #34
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stingray Bekijk bericht
Als ze dat doen, haal ik al mijn geld van de bank. Ik heb zo mijn vermoeden dat ik niet de enige zal zijn en dan hebben ze onmiddellijk een derde bankcrisis, die op dat moment niet meer te bezweren zal zijn.
Waar gaat Di Rupo zijn geld anders halen. Aan de sociale uitkeringen, en de ambtenaren mag niet worden getornd (maw er mag niet worden bespaard). Dan is belastingen al hetgeen er over blijft. En het spaargeld zal hier het doelwit zijn. Is nog populistisch te verkopen ook "Laat de rijken de krisis betalen".
Bob is offline  
Oud 23 oktober 2011, 09:26   #35
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Het geld is vooral te halen in Laken, snoeit daar eens een beetje in en je hebt direct 10 miljard!!
matthias999 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be