Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 oktober 2011, 12:00   #21
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief Bekijk bericht
In het Oude Testament staat een zeer grote wijsheid.

Beschaamd zullen worden en teurgdeinzen zullen worden allen die Sion haten. Zij zullen zijn als gras op de daken dat verdort voordat men het uittrekt” - Psalm 129:5,6.

En kijk, God heeft de politiek van de antisemiet Erdogan duidelijk afgestraft.

Zware aardbeving bij Turks-Iraanse grens VAN - Een zware aardbeving zondag in het oosten van Turkije nabij de stad Van heeft aan 500 tot 1000 mensen het leven gekost. Dat schat het Turkse geologische instituut Kandilli. De beving had een kracht van 7,2 op de schaal van Richter.

Je ziet maar haat tegen Israël blijft nooit ongestraft.

Nee hoor, het was de NWO, met hun HAARP.
Oud 25 oktober 2011, 12:13   #22
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, totaal niet begrepen. Ten eerste kan Europa een eindje ophoepelen, Nederland en daar draait het om. Ten tweede heb ik geen boodschap aan uw achterhaald antisemitisme. Het gestoorde regime van Adolf Eenkloot ligt al enkele decennia achter ons en bovendien hou ik niet zo van het soort "nationalisten" dat pronkt met een smerige geruite Palestijns serviet om hun nek. Conservatisme heeft niets te maken met de verheerlijking van KNIPuit de Jordaanse woestijnen.
Als het om Nederland gaat, waarom laat u zich dan in met zionisten? Als Nederland uw land is, waarom trekt u dan partij voor Israel?

Nederland moet samenwerken met alle Europese volkeren om de mogelijke dreigingen voor de cultuur en identiteit te verwijderen. In de eerste plaats Amerikaanse en zionistische invloeden, want deze vervuilen Europa al sinds enige decennia.

Conservatisme heeft niets te maken met het achterna hollen van zionisten. U bent gewoon een ordinaire racist.

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 27 oktober 2011 om 08:56.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 12:39   #23
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Een bizar standpunt. Een oproep aan alle gelovigen, laat ons bidden...
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 22:47   #24
Neoconservatief
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Kun je die smeerpijperij niet achterwege laten?
Als je er niet tegen kan lees je het gewoon niet. Zo simpel kan het zijn..NEXT
Neoconservatief is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 22:51   #25
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je er niet tegen kan lees je het gewoon niet. Zo simpel kan het zijn..NEXT
Nog simpeler is het om even na te denken voordat je iets neerpent.
Afgezien dat het smeerpijperij is klopt het ook niet.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2011, 23:47   #26
Neoconservatief
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Als het om Nederland gaat, waarom laat u zich dan in met zionisten? Als Nederland uw land is, waarom trekt u dan partij voor Israel? .
Israël is van geostrategisch belang voor de conservatieve revolutie in Nederland en mss ook andere Europese landen. Joden zijn een broedervolk en wij delen veel culturele gebruiken met hen. Ze zijn het ideale instrument om dit avondland te verlossen van geïmporteerde barbaren

Citaat:
Nederland moet samenwerken met alle Europese volkeren om de mogelijke dreigingen voor de cultuur en identiteit te verwijderen. In de eerste plaats Amerikaanse en zionistische invloeden, want deze vervuilen Europa al sinds enige decennia. .
Nederland moet helemaal niets. Wij bepalen zelf wel met wie we samen werken.

Citaat:
Conservatisme heeft niets te maken met het achterna hollen van zionisten. U bent gewoon een ordinaire racist.
Nog veel minder met het verheerlijken van Pallywood gezeur. En voor U speciaal is het Mijnheer de ordinaire racist. Nooit geleerd om met 2 woorden te spreken???

Laatst gewijzigd door Neoconservatief : 25 oktober 2011 om 23:51.
Oud 25 oktober 2011, 23:54   #27
Neoconservatief
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Nog simpeler is het om even na te denken voordat je iets neerpent.
Afgezien dat het smeerpijperij is klopt het ook niet.
* KNIP *

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 27 oktober 2011 om 09:02.
Oud 26 oktober 2011, 00:36   #28
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Neen, totaal niet begrepen. Ten eerste kan Europa een eindje ophoepelen, Nederland en daar draait het om. Ten tweede heb ik geen boodschap aan uw achterhaald antisemitisme. Het gestoorde regime van Adolf Eenkloot ligt al enkele decennia achter ons en bovendien hou ik niet zo van het soort "nationalisten" dat pronkt met een smerige geruite Palestijns serviet om hun nek. Conservatisme heeft niets te maken met de verheerlijking van pigmentgehandicapten uit de Jordaanse woestijnen.
Jij kent niets van traditionalisme. Jij met je mislukte visie bent gewoon een dweper met rechtsliberale idioten als Breivik, zo'n kerels kunnen we missen als de pest. Het gaat bij jou enkel om wat islamofobie gecombineerd met zionisme. Typisch.

Om te beginnen, wij, europese volkeren (het gaat natuurlijk niet om het gedrocht EU), hebben niets te maken met en hebben ook geen boodschap aan zionisme en ook niet aan de geimporteerde woestijngodsdiensten, of het nu islam of jodendom of christendom is. Gedaan met vreemde invloeden hier. Geen islam, maar zeker ook geen Rothschild, of zionisme of Talmoed indoctrinatie meer. Er is meer dan genoeg schade aangericht.

Laat dat uitverkoren volk maar verder de VS om zeep helpen met hun machtsgeilheid, hun ziekelijk parasitisme, oorlogstokerij, uitbuiting van gentielen. In europa hebben we ons lesje al geleerd wat die gasten betreft. Dat hebben honderden europese denkers en staatsmensen al gezegd en geschreven doorheen de geschiedenis, en zeker de traditionalisten.

Uw geroep met stopwoorden zoals ''antisemitisme'' toont aan dat ge gewoon de (vreemde) zionistische kaart wilt spelen en weinig affiniteit hebt met europeanen en europese cultuur. Kaap dus een andere ideologie om uw hypocriete agenda erdoor te duwen, zoals uw joodse vriendjes altijd gedaan hebben: die stonden vooraan in de bolsjevistische revolutie en nu zijn ze de meesters van het wall street kapitalisme dat alles om zeep helpt.

Toch niet moeilijk om te verstaan? Tenzij je een andere agenda hebt natuurlijk

.

Laatst gewijzigd door straddle : 26 oktober 2011 om 00:37.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2011, 00:47   #29
straddle
Europees Commissaris

Standaard

TROL ALERT

Nu gaat me een licht op... Neoconservatief = de gebande Europahater hoogstwaarschijnlijk

Dat verklaart veel... Europahater was eveneens ex IDF militair die ons eens op ons gezicht ging komen slaan... als ik me niet vergis...

De zoveelste uitverkorene die hier door de mand viel....

.
Oud 26 oktober 2011, 01:32   #30
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Beschaamd zullen worden en teurgdeinzen zullen worden allen die Sion haten. Zij zullen zijn als gras op de daken dat verdort voordat men het uittrekt” - Psalm 129:5,6.

Zware aardbeving bij Turks-Iraanse grens VAN - Een zware aardbeving zondag in het oosten van Turkije nabij de stad Van heeft aan 500 tot 1000 mensen het leven gekost. Dat schat het Turkse geologische instituut Kandilli. De beving had een kracht van 7,2 op de schaal van Richter.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyr Bekijk bericht
dubbel
ja, hij heeft precies meer op dan gewoonlijk. Dubbel? Mogelijk.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2011, 17:03   #31
Neoconservatief
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Jij kent niets van traditionalisme. Jij met je mislukte visie bent gewoon een dweper met rechtsliberale idioten als Breivik, zo'n kerels kunnen we missen als de pest. Het gaat bij jou enkel om wat islamofobie gecombineerd met zionisme. Typisch..
Ik ben allerminst liberaal. Ik geloof niet in universeel gelijkheidsdenken en vooruitgangsgeloof. Allemaal producten van de verwerpelijke Franse Revolutie. Europese volkeren bestaan NIET. Europa is een kunstmatig opgedrongen politiek project. Uiteraard ben ik islamofoob en dat is elk normaal mens. Joden zijn wat mij betreft een broedervolk. We hebben dezelfde filosofische uitgangsbasis, dezelfde visie op cultuur en traditie en als dat niet in jouw neonazi kaart past het zij zo.

Citaat:
Om te beginnen, wij, europese volkeren (het gaat natuurlijk niet om het gedrocht EU), hebben niets te maken met en hebben ook geen boodschap aan zionisme en ook niet aan de geimporteerde woestijngodsdiensten, of het nu islam of jodendom of christendom is. Gedaan met vreemde invloeden hier. Geen islam, maar zeker ook geen Rothschild, of zionisme of Talmoed indoctrinatie meer. Er is meer dan genoeg schade aangericht. .
Geen Islam zei je maar je beschuldigd mij wel van islamofobie. Uw haat tegen het Jodendom komt voor uit uw voorliefde voor het Derde Rijk en ook al probeert u dat handig te verbergen ik lees het zo door uw teksten door. Het Derde Rijk zal nooit meer terugkeren dus leer er mee leven als Joden hier in hun eigen gemeenschap willen leven en ze zijn niemand tot last zijn ze perfect welkom.

Citaat:
Laat dat uitverkoren volk maar verder de VS om zeep helpen met hun machtsgeilheid, hun ziekelijk parasitisme, oorlogstokerij, uitbuiting van gentielen. In europa hebben we ons lesje al geleerd wat die gasten betreft. Dat hebben honderden europese denkers en staatsmensen al gezegd en geschreven doorheen de geschiedenis, en zeker de traditionalisten. .
Pure nazi praat die geen enkel normaal mens ernstig neemt. Het merendeel van de uitbuiters op Wall street zijn gewone Christelijke Amerikanen en geen Joden. Wall Street bestaat uit nog wel wat meer tuig als enkel die van Goldman Sachs.

Citaat:
Uw geroep met stopwoorden zoals ''antisemitisme'' toont aan dat ge gewoon de (vreemde) zionistische kaart wilt spelen en weinig affiniteit hebt met europeanen en europese cultuur. Kaap dus een andere ideologie om uw hypocriete agenda erdoor te duwen, zoals uw joodse vriendjes altijd gedaan hebben: die stonden vooraan in de bolsjevistische revolutie en nu zijn ze de meesters van het wall street kapitalisme dat alles om zeep helpt.
Toch niet moeilijk om te verstaan? Tenzij je een andere agenda hebt natuurlijk
.
Ik heb inderdaad niet veel op met de Europese cultuur omdat het een fabeltje is. Er bestaan geen Europeanen in de zin van een volk dat een zelfde taal spreekt en een gemeenschappelijke cultuur heeft. Ik heb u al uitgelegd waarom ik pro Israël ben. Leer eens duidelijk lezen inplaats van hier stukken tekst uit Mein Kampf neer te pennen.

Laatst gewijzigd door Neoconservatief : 26 oktober 2011 om 17:04.
Oud 26 oktober 2011, 17:05   #32
Neoconservatief
Banneling

Standaard

Citaat:
TROL ALERT

Nu gaat me een licht op... Neoconservatief = de gebande Europahater hoogstwaarschijnlijk

.
Niets mee te maken en dat weet de moderatie donders goed. En ik ben zelf geen IDF soldaat, tsjonge jonge .....sommige zien zelfs Joden in hun badkuip zitten, paranoïde mafkees.

Laatst gewijzigd door Neoconservatief : 26 oktober 2011 om 17:05.
Oud 26 oktober 2011, 17:17   #33
Oblique
Banneling

Standaard

Citaat:
maar je beschuldigd mij wel van islamofobie.

Citaat:
Uiteraard ben ik islamofoob en dat is elk normaal mens.
Voor de rest heb je nog werk aan de winkel als je als komiek wil doorbreken.

Laatst gewijzigd door Oblique : 26 oktober 2011 om 17:17.
Oblique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2011, 18:10   #34
Neoconservatief
Banneling

Standaard

* KNIP *

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 27 oktober 2011 om 08:57.
Oud 26 oktober 2011, 18:42   #35
licht
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Voeg daarbij de Turkse genocide op 2 miljoen autochtone (Assyrische en Armeense) christenen in Turkije...en de verdrijving van Grieks-orthodoxe christenen

Laatst gewijzigd door licht : 26 oktober 2011 om 18:44.
licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2011, 19:36   #36
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Joden zijn wat mij betreft een broedervolk.
Dat zijn ze helemaal niet en ik heb al halvelings uitgelegd waarom niet. In elk geval beschouwen zij jou en ons helemaal NIET als gelijke en als broeders. Dat is het hem nu juist. Ze gebruiken u gewoon voor hun eigen ''uitverkoren'' en talmoedisch geinspireerde agenda. Een agenda gebaseerd op verdeel en heers, op uitbuiten en domineren van de goyim. En de goyim dat zijn wij beste vriend.

Ik herhaal nog even terloops dat alle grote europese filosofen en denkers zich zeer kritisch naar hen opstelden. Zoek het allemaal maar eens op. Dus het klopt helemaal niet wat je zegt, maar je mag altijd eens proberen mij van je punt verder te verduidelijken.

Citaat:
We hebben dezelfde filosofische uitgangsbasis, dezelfde visie op cultuur en traditie en als dat niet in jouw neonazi kaart past het zij zo....
Daarom dat ze overal in europa werden buitengeschot doorheen de geschiedenis . Je zit totaal verkeerd man. Hun filosofische uitgangsbasis is de Torah en de Talmoed, zowat de goorste racistische ideologie die er bestaat. Misschien moet je je daar eerst eens in verdiepen, want dat staat haaks op onze authentieke europese waarden en cultuur.

Het was zelfs Herzl en co die dat zelf toegaven: hij streefde er (tijdens zijn jaren in oostenrijk) eerst naar joden te doen assimileren en integreren met europeanen, met de europese cultuur en waarden waar hij naar opkeek, maar hij besefte nadien dat dit niet mogelijk was. Vandaar dat hij nadien het zionisme introduceerde en een ''nieuwe jood'' wilde kneden. Herzl zelf deed daaromtrent de goorste uitspraken die nu aanzien worden als plat antisemitisme.

Onze tijdloze europese waarden zijn (bv de negen Nobele Waarden uit het paganisme) : 1. Moed 2. Eer 3. Trouw 4. Beheersing 5. Gastvrijheid 6. Zelfbehulpzaamheid 7. Waarheid 8. IJver en 9. Weerbaarheid. Dat staat allemaal haaks op de talmoed beste vriend. En laat het duidelijk zijn, dat de teloorgang van die waarden (zoals we dat vandaag steeds meer zien) er komt onder invloed van talmoedisten (en neoliberalisme).

Citaat:
Geen Islam zei je maar je beschuldigd mij wel van islamofobie. Uw haat tegen het Jodendom komt voor uit uw voorliefde voor het Derde Rijk en ook al probeert u dat handig te verbergen ik lees het zo door uw teksten door. Het Derde Rijk zal nooit meer terugkeren dus leer er mee leven als Joden hier in hun eigen gemeenschap willen leven en ze zijn niemand tot last zijn ze perfect welkom.
Neen, het is proces is net helemaal andersom gegaan en dit is belangrijk:

Het is door in te zien, aan de levende lijve ondervonden te hebben wat zionisten en Rothschilds ervan bakken (ik kom uit de haute finance en heb lang in NY en Londen gewerkt voor onze joodse vrienden en er ook zeer langdurig verbleven), dat mijn ogen zijn opengegaan en dat je inziet dat er veel aantijgingen aan het adres van de zionisten en Rothschilds kloppen als een bus (controle van het ganse financiele wezen, lobbies, drukkingsmiddelen, controle van hollywood, van de media, en van Capitol Hill enz., allemaal zaken die de wereldpolitiek zwaar beinvloeden en de teloorgang van authentieke, nobele europese waarden om zeep helpen).

Wat dat ''neonazisme'' betreft: als je eens alles grondig bestudeert, dan ontdek je gaandeweg dat er wellicht geen grotere propaganda en leugens zijn verspreid als over o.a. het derde rijk en de nazi's en de ''onschuld'' van het uitverkoren volk. Vergeet niet dat de winnaars van de oorlog de geschiedschrijving bepalen. Als die dingen in vraag stellen antisemitisme is of neonazisme betekenen dan doe je niets anders dan zionistische (en dus vreemde) drukkingsmiddelen gebruiken. Ik verzet me uiteraard daartegen. Noem jij dat maar neonazisme, ik noem dat te pas en onpas gegoochel met die termen pure zelfcensuur die ons enkel maar verder in de verdoemenis werken.

Verder verduidelijk ik graag dat het om kritiek gaat naar een CULT, en niet naar ras, maar wat baat het dit proberen uit te leggen aan iemand die zwaar geindoctrineerd is?

.
Oud 26 oktober 2011, 20:42   #37
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het merendeel van de uitbuiters op Wall street zijn gewone Christelijke Amerikanen en geen Joden. Wall Street bestaat uit nog wel wat meer tuig als enkel die van Goldman Sachs.
Informeer u beter. Uw onwetendheid is echt pijnlijk om zien.

Ga na wie, waar en wanneer de FED gecreeerd werd/heeft (bv lees het boek of documentaire: The creature from Jekyll Island van Griffin als begin). Dan hoor je het niet van mij. Ga na wie de aandeelhouders zijn van de FED.

Ga na hoe de financiele crisis van 2008 er gekomen is en wie daar in betrokken was. De documentaire '' Inside Job'', bekroond als beste documentaire van het afgelopen jaar. Dan hoor je het niet van mij.

Er is uieteraard veel meer dan dat, maar begin daar al mee. Niet dat ik u dat zie doen, maar ik geef het maar mee, je zou eens iets kunnen leren ipv meedwepen met name calling zonder te weten waar je mee bezig bent.

.
Oud 26 oktober 2011, 21:03   #38
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een goede Turk is een dode Turk.
Dit soort vuilspuiterij toont verder aan hoe verkeerd jij zit en denkt.
.

Laatst gewijzigd door straddle : 26 oktober 2011 om 21:03.
Oud 26 oktober 2011, 23:47   #39
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Duidelijk een nieuwe forumzot / trol hier - verder discussieren met deze dolgedraaide zionist heeft geen zin.

Deel 1: : Inleiding:
Citaat:
Het enige waar u van beroofd ben zijn uw hersencellen.

Ok, vooruit dan maar:
Citaat:

Citaat:
Erdogan wou oorlog, hij wil het Heilige land vernietigen maar de Here liet het dus niet toe of vindt u het toeval dat nu net Turkije gestraft wordt met een aardbeving.
Citaat:
Citaat:
Of je bent Islamofoob(elk normaal mens) of je bent het niet (ziek gestoorde geest, best zo snel mogelijk euthanaseren).

------------------------------------------------

Deel II inleiding :
Citaat:
maar je beschuldigd mij wel van islamofobie.

Vooruit dan maar:
Citaat:
Uiteraard ben ik islamofoob en dat is elk normaal mens.
Citaat:
Islamofobie is een gezond afweergevoel t.a.v Moorse kakkerlakken.
Citaat:
Conservatisme heeft niets te maken met de verheerlijking van pigmentgehandicapten uit de Jordaanse woestijnen.
Citaat:
Oud 27 oktober 2011, 07:36   #40
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
blablabla
Ik begrijp niet zo goed waarom je denkt te imponeren met foto's van politici in gezelschap van rabbijnen en met een kippah op hun hoofd...

Het eerste is het geval voor ongeveer alle bevolkingsgroepen (Sarko met tienermoeders, Sarko met afgekickte drugspatiënten, Sarko met Poetin, ...).

Het tweede is gewoon een teken van respect in een joodse religieuze plaats. Als je eens als toerist een synagoge bezoekt, zul je waarschijnlijk ook zo'n kippah krijgen. Net zoals vrouwen een rok en sluier krijgen als ze een moskee bezoeken (of sommige orthodoxe kerken).

Dus: al je kritiek op het zionisme &c. even opzij geschoven (waar ik zeker niet altijd tegen inga) vind ik het gratuit posten van enkele foto's een beetje voorbarig ter ondersteuning van je punt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be