![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Lees nog wat meer van die doorbraak en/of andere ovv-toestanden, plus wat palieterke en rechts actueel... Maar let wel op voor overdosissen want dan ga je halucineren en kijken of er nog geen waal in je kleerkast zit, of onder je bed. Kijk het toch maar best even na, voor je achteloos gaat slapen. Je weet nooit zeker genoeg hoor, na zulke politieke akkoorden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar goed, als jij sneller de pers en het nieuws gelooft. Mij goed. Maar je ziet wat er na al die jaren van gekomen is. Het Brussels gewest was ook voorgesteld als een lege doos. Maar je ziet hoever we er mee gekomen zijn... |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens, die BHG gaat over gewestbevoegdheden.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Met een heel stuk grond erbij.
|
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Als ik me op jullie media en bronnen verlaat krijg ik ook dat gevoel. Maar wellicht is er iemand die me een concreet en goed voorbeeld kan geven van wat Wallonië ooit voor Vlaanderen heeft gedaan, zodat ik van gedachten mag veranderen?
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maw: niets... Enkel ons uitgebuit en ons grondgebied proberen te stelen. Ps: de dag dat wallonie ook maar 1 eurocent naar vlaanderen moet storten dan houd België op met bestaan. Laatst gewijzigd door matthias999 : 27 oktober 2011 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van Wallonië hebben we geleerd bijzonder op te letten voor Hollanders.
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat er zo veel wonen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() We hebben u wel herkend, Juul Hannes.
![]() |
![]() |
#35 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als er al iets mis is aan "de gemiddelde Vlaming" is het de blatante lafheid om dingen alleen maar achter diverse ruggen te ventileren en dus in cirkeltjes rond te blijven draaien op forums met penetrante vitrioollucht ipv. de massaal de straat op te trekken en op dusdanige manier duidelijk te maken dat het maatschappelijke ongenoegen alarmfase rood bereikt heeft. Nederlanders doen dat ook niet? Tja, daar is dan ook een goede reden voor: ondanks dat niet alles van een leien dakje verloopt hier hebben ze tenminste niet 500 dagen verspeeld aan een uit de hand gelopen sessie zakdoekleggen maar reeds de nodige maatregelen genomen voor een strikt besparingsdieet conform Europese guidance. Nederlanders zijn onbetrouwbaar? De Nederlanders die ik ken zijn de meest eerlijke, loyale en toegewijde mensen die ik ken en wie globaal een andere mening toegedaan is mag misschien eerst de spiegel eens op zichzelf richten... Je mag ook altijd concrete voorbeelden geven natuurlijk, dan kan je me wellicht overtuigen dat Den Hollander zeer onbetrouwbaar is... (haha). Nog even dit: ik jaag me nu al verschrikkelijk op over de hoeveelheid onrecht die zich anno 2011 afspeelt bij dit schabouwelijke schouwspel; zwijg stil als ik nog in Vlaanderen zou wonen... Hoorde De Klucht vanochtend op Radio1 zeggen: "we leven wel in een democratie he mevrouw!". Die uitspraak was voor mij al genoeg reden om em Kaddhafi-gewijs uit een rioleringspijp te trekken maar hey... ben ik ff blij dat ik straks de rekening niet ga betalen van EDR's foefelarij met jullie kringspier. Blame de galerij van onbekwame graaiers en ook jezelf omdat jullie het hebben laten gebeuren... |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Je mag het hen echt niet kwalijk nemen dat ze zo 'beperkt' zijn, hoor! ![]()
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
straf. waar heb jij de laatste maanden gezeten?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie was het weer dat de gewesten wou installeren?
![]() |