![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets proberen te DOEN, ook al komt daar uiteindelijk niks van terecht, is dat wel. Maar goed.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok, proberen is inderdaad ook al lovenswaardig... Graag voorbeelden van die burgerlijke ongehoorzaamheid dus. Ik hoorde ooit eens dat als iedereen 1 eurocent te veel (dus eerder geldkraan open ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() O hai !
Het ware inderdaad een mooie droom: eens iedereen 3 maanden uitsluitend met het openbaar vervoer naar het werk of naar waar dan ook. (Ik hoor ze al bleiten omwille van hun arme bloedjes van kindjes). Maar dat zal natuurlijk nooit gebeuren omwille van het, naar mijn mening, blijven bestaan van het meest doeltreffende politieke wapen ooit: radio en televisie. Voeg daar nog het "mind-numbing" bonk-bonk muziek aan toe en videospelletjes. Waar marsmusziek jongeren zou kunnen aanzetten om te marcheren, zet het voornoemde "bonk-bonk" gedreun jongeren eerder aan om vooral niet meer na te denken, videospelletjes maken enkel hun geest nog doffer. Politiekers (van alle slag) hebben inderdaad véél geleerd van Dr. Goebbels, hét propaganda-genie van de twintigste eeuw. Sinds de jaren 60 ben ik rabiaat anti-tv geworden. Indien ik nu naar "mensen" luister, zeg maar de Jan Modaal's van heden, dan hoor ik gesprekken over voetbal, velokoers en soaps. Ik heb, bewust, heel weinig vrienden. Wie hier door de deur komt krijgt te horen dat ik absoluut niets over voetbal, wielrennen of soaps wil horen. Is hier "am strengsten verboten". Voordeel: veel minder idioten over de vloer. Af en toe een interessant gesprek, klassieke muziek op de achtergrond. Kthxbai, Jan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik zou, vooraleer heldhaftige
![]() Daarna hebben we nog tijd genoeg om onze tutter boven te halen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze avond is het weer van dat, de enige oplossing die ik heb is mij opsluiten in mijn bunker, of een paar uur het bos intrekken, maar dan vinden ze u weer een zonderling... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verder heb ik ook gedurende jaren geweigerd die solidariteitsbijdrage te betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou eigenlijk tussen de lijnen door een punt aantonen maar ik zie dat anderen het al uitvoerig aangetoond hebben.
Vlaanderen krijgt het bestuur dat het verdient, zo simpel is het. Epic fail over alle lijnen voor de kaakslagflaminganten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- Boetes betaal ik al lang ni meer ... - Openbaar vervoer ... da's al van vorig milennium geleden .... ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Je zou acties moeten bedenken welke:
* relatief weinig mensen vereisen om een resultaat te boeken * (relatief) anoniem kunnen worden uitgevoerd zodat men de represailles van de overheid niet moet vrezen Wie dergelijke acties kan bedenken, heeft de sleutel in handen. Op de 'massa' moet je niet rekenen he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Een beetje constructief blijven he, ik wel best meedenken over en meewerken aan initiatieven om de samenleving op een bij voorkeur legale manier te destabiliseren, en ik heb toch al enkele ideeën in dit topic gelezen. We moeten eerst een analyse hebben over de zwaktes van het systeem , en die vervolgens maximaal gaan op de proef stellen. Bvb. de bevoegdsoverlappingen, de logge administratie, ...
Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 3 november 2011 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en dat doe je best volgens het Waalse model, zoveel mogelijk profiteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() De staat boycotten wil ook zeggen geen sociale zekerheid niet meer, geen flikken, geen wetten, geen rechtsysteem, geen gevangenissen, geen leger.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Als de Euro-maffia ons onderhanden genomen heeft gelijk ze nu met de Grieken doen (en Portugezen, Italianen, Ieren, Spanjaarden en Belgen, want ze gaan het rijtje af), mag je blij zijn dat je nog op je duim kan zuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Men zou een 'campagne' kunnen opzetten tegen het openbaar vervoer. Ik hinder bijvoorbeeld altijd lijnbussen wanneer ik ze tegenkom in het verkeer. Een kleinigheidje natuurlijk, maar wat het is, dat is het.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |