![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij feestjes bij ons thuis loopt het al jaren zoals je beschrijft ... nochtans is er daarvoor van enige wetgeving geen sprake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb vriendenkringen waar geen kat van rookt, we komen gewoonlijk samen in restaurants voor een etentje. Geen enkel probleem. ik heb de (feestende) vriendenkringen waar 80% van rookt. Het is vooral in die tweede groep dat je er door het rookverbod voor spek en bonen bijzit, tenzij je mee gaat rechtstaan in de kou. Ik kan niet blijven rechtstaan, dus ik zit eenzaam alleen binnen rookvrij aan een tafeltje. echt plezant. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 november 2011 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() en janken die thuis ook zo, wanneer ze van hun echtgenote onder de dampkap moeten gaan staan mss ?
|
![]() |
![]() |