![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wil dat zeggen dat ik vind dat ze die mensen met kinderen op straat moeten laten slapen? Nee, tuurlijk niet. Ze mogen hen gerust een tijdje opvangen en als ze niet in aanmerking komen om te blijven moeten ze terug. Kiezen ze dan om in de illegaliteit hier voort te leven; ok dan, maar dan moeten ze de consequenties erbij nemen en niet komen janken! En ik zeg helemaal niet dat binnenlanders allemaal engeltjes zijn en immigranten allemaal luieriken! Maar die asielzoekers die geen gevaar lopen in hun land van herkomst moeten we maar allemaal opnemen, een huis zoeken, alles betalen en ze nog een geldzakje erbij geven, terwijl er bij zijn die 2-3 huizen hebben in hun land van herkomst? Wie is dan de sukkelaar? En ja: dan help ik liever een binnenlandse profiteur dan een aanzuigeffect te creeëren voor nog meer asielzoekers! Feit is dat de profiteurs (binnenlands of niet) eruit moeten en dat er eens hulp gaat naar de mensen die het nodig hebben. Versta me niet verkeerd he: ik zou het liefst hebben dat iedereen op heel de wereld het goed had, maar dat is nu eenmaal niet zo en wij kunnen het gewoon niet blijven betalen om al die asielzoekers op te nemen, zeker niet zolang een groot deel van onze eigen bevolking in de kou blijft staan! Laatst gewijzigd door Meuh : 9 november 2011 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |