![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 9 november 2011 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme veiligheidsagenten, ze kunnen niet eens hun eigen veiligheid garanderen. Ik hoor ze het trouwens zo zeggen, "vuil makaken! Oprotte want wij zijn veiligheidsagenten!""
En dan petsen krijgen, dat is ergens wel normaal zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig hoe iedereen begint over 'het zal duurder worden!!!'
Blijkbaar is het beter dat het er onveilig is. Oke.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niks onveiligs aan de metro. Een paar opgeklopte incidentjes, meer niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is helemaal niet zo. Neen, het zal eerder onveiliger worden. De Britse spoorwegen bv werden jaren geleden geprivatiseerd, en waren van de meest onveilige en verwaarloosde in heel Europa.
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe vaka neem jij de Brusselse metro?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok. We geloven je. Overigens; 'concessies' zijn geen privatiseringen. Het dwangmatig scheiden van onderdelen =/= liberaliseringen. Dus zelfs het voorbeeld dat je geeft is niet relevant voor wat ik zei. (Britse spoorwegen veiliger dan de Belgische. Oeps.)
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 10 november 2011 om 01:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik deel die mening ook. De flikken huppelen hun werkgever/staat na.
De staat steelt van ons! De flikken dienen het volk niet, zij verdedigen de echte misdadigers tegen het volk. Zie Conerotte. Zie G20. Zie wat zich nu afspeelt in Amerika wanneer spaarders hun geld terug eisen. Die flikken zijn voor niets meer goed, we moeten al zelf alle papieren invullen zoals schade bij ongeval. Er moet iets nieuws komen dat niet overheidsgebonden is. Want ook in de overheid bevinden zich machtsfiguren die criminele daden plegen, maar toch verdedigt worden door de flikken. Nuja, Kim De Gelder en Dutroux zijn ook verdedigt door de flikken, maar die zien we wel verdedigd een rechtszaal binnen wandelen om daarna de cel in te vliegen. Diegene de flikken verdedigen blijven ongestraft. Die flikken schamen zich zelf niet, ze denken goed te doen. Dit is waar de Rijkswacht ons voor waarschuwde. Wie kan na al zijn ervaringen nog respect opbrengen voor de flikken? Ik alleszins niet! |
![]() |
![]() |