![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik blijf voorstander van de toetreding van de Fiji-eilanden!
![]() Kwestie van stabiliteit in die regio! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() vastklampen?
verdrinken zeker ![]() zie maar op deze url http://www.vlaamsblok2004.be/?pagina...jsten&id=7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Verafstoot gaat van Europa een modelwerelddeel maken.
*huiver*
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Guy heeft alleen Frankrijk en Duitsland achter zich.
Wat is dat nu in vergelijking met Antoon, die Amerika achter zich heeft??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en die wordt in die kringen wel eens gelezen, ook zijn collega journalisten van engelse gazetten durven hem wel eens als bron gebruiken... Trouwens je moet zowiezo al een rund zijn als je een nitwit van een verafstoot als europees voorzitter wil hebben. (ofwel weten dat je er alles van gedaan krijgt, als hij maar weet dat hij op zijn stoeleke kan blijven zitten. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat verhofstadt buiten in de hoofden van bepaalde journalisten en liberalen een echte kandidaat( dus kanshebber) is geweest .
Ik heb die man ooit bezig gezien op TV toen hij een markt ging beoeken in verkeizingstijd. tsjonge toch met hoe een lang gezicht en met welke arrogantie hij dat deed... En hoe ze in een geblindeerde kamer op een tv scherm in maatpak met een sigaan in de mond de verkeizingsresultaten volgden en verhofstadt zich blij maakte voor elk lichtpuntje( bvb een achteruitgang van slechts 3%).En dat was in beperkte krijng met een paar adviseurs bij. Echt onwezenlijk. Hoe ver staat die man van het gewone volk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Verhofstadt verloor.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snel en efficiënt als je het mij vraagt.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wachten op de snel-europeaan-wet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat schijnt niet meer zo lang te gaan duren. Cf. wat er in Spanje al gebeurd is, en wat er in Portugal binnenkort gaat gebeuren. Daar hebben ze Guynokkio al niet meer voor nodig...
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren met een collega gesproken, en die had het ook al over een snel italiaan wet,
Na berekening zou bijna 10 % van de italianen in 2040 uit nieuwe italianen bestaan, ... (moslims en afrikanen) en aangezien de doorsnee Italiaan vrij nationalistische baazekes zijn, zien ze dat niet echt zitten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien heeft Verhofstadt alle voeling met de realiteit verloren. Voluntarist Verhofstadt als commissievoorzitter lijkt me voor de EU een bijzonder slechte zaak die er vooral zal toe leiden dat deze instelling nog meer de voeling met zijn inwoners verliest. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 24 augustus 2006 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Iedere Belg zou snel een andere nationaliteit moeten kunnen verkrijgen.
Dan is er ook geen vreemdelingenprobleem meer. Iedereen vreemdeling... Waarom 'zij' wel en wij niet??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten-Europese nationaliteitsweigeraars krijgen zelfs stemrecht terwijl voor ons de opkomstdwang blijft bestaan. Waarom dat zo is? Dat moet je aan de Brusselse PS vragen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 augustus 2006 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel, in Nederland hebben de allochtonen ook twee nationaliteiten hoor. Verdonk heeft vorig jaar nog een poging gedaan om eens een klapke te gaan doen met de Marokkaanse minister maar heeft bot gevangen.
http://www.elsevier.nl/opinie/commen...352/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze maar oppassen, als ik ze tegenkom, de Brusselse PS... |
|
![]() |
![]() |