![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zaventem is Brussel niet. Het ligt zelfs niet in het Brussels gewest.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weer een goeie voor Geert Hoste. ![]() Laatst gewijzigd door subocaj : 17 november 2011 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zoals de politie die een peuter in een regenton vindt. Eerst eventjes bellen of ze hem er wel mogen uithalen...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is luchthaven een fabriek ofzo? ![]() Iedereen tegelijk vervangen in een 24/24 bedrijf = domme Belgische achterlijkheid. Citaat:
Kortom in principe moet de politie/veiligheid alleen maar een route permanent in de gaten houden (de grote viaduct dus). Dat lijkt mij niet te veel gevraagd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat die sporen verzekerd worden en die gasten er niet binnen de 10 minuten kunnen zijn, dat snapt iedereen ook wel, maar 2,30 uur later ... Moeten die uit Hasselt komen of zo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is dat te moeilijk. "Domme Belgen" noemen ze ons in een aantal landen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien een parlementaire onderzoekscommissie oprichten, om te kijken of het mag in de toekomst en onder welke voorwaarden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jouw theorie kan enkel kloppen indien er net op het moment van vluchten een rijdende politiecombi in de buurt van het viaduct is, en dat is niet altijd het geval. Heb je wel enig besef hoe groot het luchthaventerrein is? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben er toch wel zeker van dat ik deze luchthaven net een tikje beter ken dan jij. En hoe ze het op andere luchthavens doen, is irrelevant in de discussie. Daarvoor moet je maar bij de mensen zijn die het beleid uitstippelen en de budgetten voorzien. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn grootste plezier is om de gasten van de nmbs te plagen. Als ik naar de luchthaven van Zaventem ga, dan wissel ik af: - ene keer vraag ik aan het loket een tiket naar de luchthaven. de brave man zegt dan "nationale luchthaven Brussel", en ik roep "NEEN", niet Brussel, Zaventem .... bla bla .... - de andere keer neem ik gewoon een tiket voor (het dorp) Zaventem, en dan is het hommeles met de kaartjesknipper (want ge moet meer betalen voor de luchthaven dan voor het dorp) Ik probeer hem dan uit te leggen "ik moet niet naar Brussel, ik moet naar de luchthaven van ZAVENTEM ..) We zijn akkoord: de luchthaven ligt op volledig Vlaams grond grondgebied; er zijn zelfs geen faciliteiten. Toch tot op heden. Straks komen er Franstalige rechters .... in Vilvoorde (ook geen faciliteiten), ook bevoegd voor o.a. Zaventem. Onnozelaars. ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |