Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2004, 14:22   #21
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

STOP !! Blijf!! We zullen allemaal op Nva stemmen.

Bereid je trouwens voor dat je je zult mogen aanpassen aan het land waar je naartoe gaat, blufferke.

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2004, 14:25   #22
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill
STOP !! Blijf!! We zullen allemaal op Nva stemmen.

Bereid je trouwens voor dat je je zult mogen aanpassen aan het land waar je naartoe gaat, blufferke.
Zolang het geen extreem rechts is, is het al een vooruitgang.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2004, 14:40   #23
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Wie kiest voor ommekeer; wie kiest voor verandering; kiest op 13 juni voor het Vlaams Blok! Wie kiest voor minder lasten, minder immigratie, minder criminaliteit en minder werkloosheid; wie kiest voor meer Vlaanderen, kiest op 13 juni voor het Vlaams Blok! Wie kiest voor het eigen volk eerst en het baas in eigen land, kiest op 13 juni voor het Vlaams Blok.
Denk jij nu echt dat er ook maar een van die punten uitgevoerd zou worden onder Het Blok-regime? Bwahaha
Mis poes, hij kan dat alleen beloven omdat hij zowiezo weet dat hij geen meerderheid haalt en ook niet in de regering komt...

Trouwens de vakbonden zijn tegen lastenverlaging... Wat zou je doen moesten ze pertinent wijgeren?

Moest het blok echt aan de macht komen, dan zou ik niet vluchten, omdat dan pas naar de echte wapens kan worden gegrepen... We hebben altijd geleerd dat individuele terreur niets uithaalt... Maar voor fascisme mag voor mij een uitzondering gemaakt worden: alleszinds als het blok aan de macht komt: BURGEROORLOG en TEREUR gegarandeerd!!!
Niets te vluchten we zullen blijven vechten totdat elke zwarte rat weg is!
Oud 15 juni 2004, 15:07   #24
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Blijf gerust hier en grijpt maar naar uwe katapult.(geeuw) Sou et je sdtoren dat ik ALLESZINDS zou WIJGEREN mei hier in druck te mhaaken?

O ja, LS wie?

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2004, 15:44   #25
Bitweiser
Provinciaal Statenlid

Bitweiser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
als extreem rechts 'de cultuur' van Vlaanderen wordt, vertrek ik naar het Buitenland!
Wel uw huis beschikbaar stellen als sociale woning hé...
Oud 15 juni 2004, 16:43   #26
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser
Citaat:
als extreem rechts 'de cultuur' van Vlaanderen wordt, vertrek ik naar het Buitenland!
Oud 15 juni 2004, 16:58   #27
tool2kil
Lokaal Raadslid

tool2kil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
24% is niet meer extreem, dat is main stream.

Dat is de nieuwe cultuur in Vlaanderen.

Live with it.

Het gaat em niet om de score, maar om het gedachtengoed. En het feit dat 24% stemt voor een extreem gedachtengoed, maakt de inhoud niet minder extreem...
Oud 15 juni 2004, 17:00   #28
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser

ik zal het voor 3 dubbele verkopen van de waarde aan Vlaams Blokkers, want die hebben dat toch niet fits
Oud 15 juni 2004, 17:02   #29
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zolang het geen extreem rechts is, is het al een vooruitgang.
Nu ernstig. Denkt gij dat het de andere partijen (vooral de waalse) veel verschil uitmaakt of het nu den nva, of het vb is. Hun grote probleem is, dat zowel den nva als het vb en republikeinen zijn, en voor een ver doorgedreven federalisering zijn. Dat is voor hun uiteindelijk extreem rechts.
Bob is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2004, 20:57   #30
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Moest het blok echt aan de macht komen, dan zou ik niet vluchten, omdat dan pas naar de echte wapens kan worden gegrepen... We hebben altijd geleerd dat individuele terreur niets uithaalt... Maar voor fascisme mag voor mij een uitzondering gemaakt worden: alleszinds als het blok aan de macht komt: BURGEROORLOG en TEREUR gegarandeerd!!!
Voorbeeld van verdraagzaamheid en respect voor de mening van anderen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2004, 21:04   #31
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:
Wie kiest voor ommekeer; wie kiest voor verandering; kiest op 13 juni voor het Vlaams Blok! Wie kiest voor minder lasten, minder immigratie, minder criminaliteit en minder werkloosheid; wie kiest voor meer Vlaanderen, kiest op 13 juni voor het Vlaams Blok! Wie kiest voor het eigen volk eerst en het baas in eigen land, kiest op 13 juni voor het Vlaams Blok.
Denk jij nu echt dat er ook maar een van die punten uitgevoerd zou worden onder Het Blok-regime? Bwahaha
Mis poes, hij kan dat alleen beloven omdat hij zowiezo weet dat hij geen meerderheid haalt en ook niet in de regering komt...

Trouwens de vakbonden zijn tegen lastenverlaging... Wat zou je doen moesten ze pertinent wijgeren?

dat is nog een politiek correct denken en een voorbeeld van linkse democratie
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2004, 21:06   #32
FT
Provinciaal Statenlid

FT's schermafbeelding

Standaard

de CVP van in 1999 zowel in zetels als in procenten de grootste partij, en zaten toen ook niet in een regering. Zij vertegenwoordigde toen ook 22% van de bevolking.
Oud 15 juni 2004, 21:40   #33
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:

dat is nog een politiek correct denken en een voorbeeld van linkse democratie
Ik had het over in het geval er fascisme heerst in Vlaanderen... Dan is er geen democratie meer... Over het verzet in WOII ga je toch ook niet zeggen dat ze onverdraagzaam waren of te politiek correct!
Oud 15 juni 2004, 22:10   #34
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cdadanny
In dit kloteland stel ik mij de volgende vraag !
De groenen winnen zogezegd , maar verliezen eigenlijk 4 zetels , iedereen wil met die verliezer samenwerken , met hun amper 280.000 kiezers. MAAR zij willen NIET in de regering . 1.000.000 mensen stemmen op een partij, die de grote winnaar is , met iedereen WIL samen werken, maar wordt door geen enkele partij wordt gehoord. Is het nu niet eens tijd dat er 1.000.000 mensen op straat komen ? . Waar dienen die klote verkiezingen nu eigenlijk voor ? en wees gerust ik ben niet zoals de andere partijen het vlaams blok voor aanziet, namelijk dom en marginaal. Ik ben 100% zelfstandige met een goed lopende zaak.
Waar zijn we godsnaam mee bezig !!!!!!!!!!!
1 miljoen mensen op straat? Ipv een Witte Mars een Bruine Mars houden? Is het dat wat je bedoelt?

Het Blok krijgt op haar eigen aangebrande IJzerbedevaart (cfr. IJzerwake) nauwelijks 3.000 mensen op de been. Waar ga jij dat miljoen zoeken? Probeer al eens met 1.000 dat zal een pak realistischer zijn. Het Blok heeft wel zoveel mandatarissen, ze kunnen het zelfs op onze kosten doen.
Oud 19 juni 2004, 00:15   #35
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
24% is niet meer extreem, dat is main stream.

Dat is de nieuwe cultuur in Vlaanderen.

Live with it.

Waar zou je dan naar toe gaan? Het is juist van in het buitenland te wonen in een welgeslaagde multiculturele samenleving dat ik verschoten ben hoe de linkse onverdraagzaamheid en kleinzieligheid in Belgie hoogtij viert. Ik heb direct sympathien voor het blok ontwikkeld hier. Links heeft hier totaal geen realistisch vreemdelingenbeleid gevoerd en voor de wantoestanden gezorgd.

Je mag je bek hier niet opentrekken, je mag hier geen succes hebben, je moet hier alles verstoppen wat maar enigzins jaloezie zou kunnen opwekken en je wordt platbelast als loontrekkende. Allemaal het gevolg van de linkse onverdraagzaamheid. Belastingontduiking, de nationale sport, is een rechtstreeks gevolg van links en de schijnheiligheid en heimelijkheid van de christendemocraten.

Ga inderdaad maar eens in het buitenland wonen, ik denk dat je ogen nog zullen opengaan wat voor een gezeik het hier wel is in Belgie.
Oud 19 juni 2004, 00:21   #36
Jean Suys
Provinciaal Statenlid

Standaard

zever
Jean Suys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 09:14   #37
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Citaat:
Waar zou je dan naar toe gaan? Het is juist van in het buitenland te wonen in een welgeslaagde multiculturele samenleving dat ik verschoten ben hoe de linkse onverdraagzaamheid en kleinzieligheid in Belgie hoogtij viert. Ik heb direct sympathien voor het blok ontwikkeld hier. Links heeft hier totaal geen realistisch vreemdelingenbeleid gevoerd en voor de wantoestanden gezorgd.

Je mag je bek hier niet opentrekken, je mag hier geen succes hebben, je moet hier alles verstoppen wat maar enigzins jaloezie zou kunnen opwekken en je wordt platbelast als loontrekkende. Allemaal het gevolg van de linkse onverdraagzaamheid. Belastingontduiking, de nationale sport, is een rechtstreeks gevolg van links en de schijnheiligheid en heimelijkheid van de christendemocraten.

Ga inderdaad maar eens in het buitenland wonen, ik denk dat je ogen nog zullen opengaan wat voor een gezeik het hier wel is in Belgie.
ik denk niet dat jij beseft wat dat is een extreem rechtse cultuur
Oud 19 juni 2004, 09:46   #38
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
[Indien het Vlaams Blok eens een kans zou krijgen om mee te regeren, dan kan het zich ook bewijzen, en dan zullen de vlamingen die antiblok zijn wel eens aangenaam verrast kunnen worden. Maar dat is vooral het doemscenario dat men wil vermijden hé.
Ik vraag mij ook af waarom de niet-blokkers zo een panische angst hebben voor regeringsdeelname van het Blok. Dat kan-zelfs voor hen-toch alleen maar positief zijn?
-Als het Blok problemen oplost is dat goed. Problemen zijn er toch om opgelost te worden?
-Als het Blok de problemen niet oplost wordt hen dat bij de volgende verkiezingen voorgeschoteld en gaan ze achteruit(het Haider scenario).
Vanwaar toch die kramp? Denken ze nu echt dat Annemans de volgende Hitler is?
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 09:49   #39
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
[Ik had het over in het geval er fascisme heerst in Vlaanderen... Dan is er geen democratie meer... Over het verzet in WOII ga je toch ook niet zeggen dat ze onverdraagzaam waren of te politiek correct!
De meeste verzetsstrijders in WO II waren avonturiers die meer schade dan goed aan de geallieerde zaak hebben toegebracht, of communisten die hun eigen vorm van totalitaire staat wilden vestigen.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2004, 13:25   #40
prutske
Burgemeester

prutske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC

Jammer dat je er zo over denkt, maar als u denkt dat het gras aan de overkant groener is, dan zal ik u niet tegenhouden
Het probleem is dat ik teveel het Blok achter de schermen ken, tzal daar aan liggen
Een voorbeeldvan achterde schermen.
Begin jaren 60.Een jongen uit de buurt vliegt buiten in de Meistraat(Antw)
Vader vakbondsecretaris(SP) zal het eens regelen.Volgende week zit die jongen mee in de ambulance wagen ;de (rode)ziekenkas.Maanden later zit hij al achter het winket op de ziekenkas.Jaren later is die Burgemeester geworden(prov Antw)en ge had eens moeten lezen inde krant(Volksgazet) wat hoge studies die had gedaan
Dus dat is de politiek !
prutske is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be