![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Secretaresses durven dat soms zelfs. "het zal wel hyperventilatie zijn"... euh ... dat zal ik wel herkennen?? Het was alvast geen hyperventilatie ... en hoeveel jonge vrouwen met een longembolie of een mogelijke hartritmestoornis gaat ze zo naar huis sturen?? Op wiens verantwoordelijkheid? ![]() (Wedden dat je dan als patiënt te horen krijgt "ja, jij luistert naar de secretaresse?"). Maarja ... tegenwoordig is de gemiddelde kuisvrouw beter geplaatst een diagnose te stellen dan iemand met +10 jaar studies, zo zie je maar ...
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
"er was een infectie van de darmen zichtbaar". "Daarmee waren al de symptomen verklaart". "had arts appendicitis moeten uitsluiten?" "maar er was al een verklaring" "ze had eerder moeten terugkomen, naar hetzelfde ziekenhuis, dan hadden we nog eens opnieuw gekeken." ... ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 24 november 2011 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() U moest eens weten...
"België, het ziekenhuis van de wereld? Wat als een uiterste gunst bedoeld was, is in de praktijk uitgegroeid tot een middel om een verblijfsvergunning te verkrijgen: in 2009 werd 33 procent van alle ingediende regularisatieaanvragen ingediend om medische redenen, het jaar nadien 34,3 procent en dit jaar is dit al 51 procent. "België wordt stilaan het ziekenhuis van de wereld, met als gevolg dat de medische regularisatieprocedure volledig dichtslibt. Er ontstaat een achterstand waarvan de echte zieken de dupe worden. Het is een stap in de goede richting dat men in dit wetsontwerp onze punten in acht neemt, maar er is nog heel wat werk voor de boeg. Het oneigenlijke gebruik van de medische regularisatieprocedure moet een halt worden toegeroepen, zodat dit voorbehouden blijft voor de écht zieke vreemdelingen," aldus Smeyers" http://www.politics.be/persmededelingen/30862/ Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 november 2011 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Meneer Boonaert, u gaat nu proberen munt te slaan uit deze situatie ? Bent u niet beschaamd op het hoofd van uw dochter... u hebt al gans uw leven grote schulden langs alle kanten, u bent er indertijd nog voor gevlucht naar Bolivië. U had voor duizenden euro's schulden bij allerlei firma's en u hebt een resem deurwaarders achter u gelaten. Eigenlijk zouden deze deurwaarders misschien best eens terugkeren aan uw huidige deur na al die jaren. Waarom bent u eingelijk terug gekomen uit Bolivië, omdat ze u ginder ook hebben buiten gegooid.
En dan durft u nu de pers "misbruiken" voor deze situatie. Elke normale mens zou dit voorval zelfs niet in de pers brengen maar zou aan het bed van zijn dochter blijven zitten. Het is erg wat er is gebeurd, dat hoort u mij niet zeggen, maar u hebt al gans uw leven aaneen gehangen van de leugens, dus waarom vind ik het normaal dat dit artikel ook vol van UW leugens staat. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat elke dokter in eer en geweten handelt, en een appendicitis is nu soms niet altijd gemakkelijk op te sporen. En als u vindt dat Oudenaarde te kort schiet, ga dan ergens anders, maar u moet niet denken dat elke kliniek onfeilbaar is. Ik vind dat iedereen het mag weten hoe u in mekaar zit....en ik weet het maar al te goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||||||
|
![]() Oei, is het te moeilijk? Ten eerste is het hier niet een of ander roddelforum, waar het de gewoonte is info uit mensen hun privéleven te grabbel te gooien (als ze al waar zijn en niet gewoon een poging zijn om toch maar even in de belangstelling te staan). Ten tweede houden je betichtingen ten aanzien van de betrokkene op geen enkele manier verband met wat de man en zijn gezin nu overkomt. Misschien scoort dergelijk gedrag goed bij de coiffeur of in café De Sportvriend, maar hier vraagt niemand daarnaar. Maar wacht, ik vermoed dat het nog steeds te ingewikkeld zal zijn, dus ik zal even de moeite nemen even aan te stippen waarom jouw post een trieste bedoening is:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() waarom amuseert Mr Boonaert zich dan om mails aan iedereen door te sturen met een verhaal in dat lekt van de tegenstrijdigheden, anders wil ik die mail altijd wel eens doorsturen aan wie het horen wil.... er staan zinnen in van : "iedereen die zelfmoordneigingen heeft , begeef u naar het ziekenhuis van Oudenaarde".
Als u dat nog normaal vindt, ik niet. Onafgesproken van al zijn andere toeren die hij in zijn leven nog heeft uitgestoken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() .......mijn dochter is getekend voor het leven. ......
Niet overdrijven he zeg! |
![]() |
![]() |