![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Veel cynischer dan dat kan niet. Laatst gewijzigd door mkb : 24 november 2011 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij gelooft de VRT zelf echt dat cultureel marxisme en politieke correctheid neutraal zijn.
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep en dat weet uiteraard iedereen.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar heel dat topic kwam bij mij over als een aanval van het regime op Knack, niet rechtstreeks natuurlijk, maar via een heel topic over denkgroepen moest de naam Van Cauwelaert er tussen gewrongen worden.
Een aanval, of een dreigement misschien.
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Komaan jongens, wie niet inziet dat de berichtgeving niet neutraal is, die WIL dat niet zien. Op StuBru is het tegenwoordig Kathy Pauwels die als royalty-watcher wordt opgetrommeld, om vragen te antwoorden die sowieso allesbehalve kritisch zijn, en het gesprek mondt steeds uit in een rondje verheerlijking van de koning-cultus. En ALS er al eens een half-kritische opmerking komt (over hun rijkdom bvb), dan wordt het pietluttig jachtje van den Bert vergeleken met een boot van 180m lang van een of andere Pruis, en wordt tot de conclusie gekomen "dat het allemaal nogal meevalt". Dat België een scheet groot is in vergelijking met Rusland; who cares? |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die clown zal ongetwijfeld een overblijfsel zijn van de zogezegde "shame"-betoging. In ieder geval, als het zo is dat P&P zich met dergelijk stupiditeiten menen te moeten onledig houden, dan mag voor mij de verantwoordelijke Vlaamse minister zijn aandacht erop gevestigd worden.
In feite staat die clown mooi symbool voor wat dit strontland eigenlijk is: een circus. Maar, spijtig voor de Belgicisten, het publiek is volop bezig de tent te verlaten nog vooraleer de vertoning beëindigd is. Dit koekoeksland heeft de doodsreutel en ik zal er geen traan voor laten. ![]()
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb me toch ook verslikt in mijn soepje gisteren. Dit was duidelijk een geochestreerde aanval om denkgroepen die niet in het gareel lopen aan te pakken. Laatst gewijzigd door giserke : 24 november 2011 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Dat media die zich objectief durven benoemen... nog durven boven komen met typetjes als Marc Reynebeau is veel betekenend...
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niks gehoord over de Pavia-groep! Zit daar onze rode 'vriend' Sinardet, de clown van het Belgische 'intellect' niet bij? Waarom vraagt Reynebeau zich niet af hoe die groep gefinancierd wordt en wie daar achter zit? ![]()
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() De PAVIA-groep is niet echt een denktank, die over alles discussieert, maar een lobbygroep met slechts 1 doel; de federale kieskring. Wanneer men echter aanklaagt op de VRT dat iemand als Marc de Vos of Van Cauwelaert misschien 'niet onpartijdig zijn', moet men ook eens gaan nadenken over de manier waarop men met Dave Sinardet of Marc Reynebeau (uitgesproken belgicisten) omgaat. Niemand is natuurlijk echt onpartijdig, maar de VRT klaagt dit enkel aan wanneer het om liberalen of Vlaamsgezinden gaat.
|
![]() |