![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bart Berepoot timede z'n voorstel heel goed, wetende dat de 'onderhandelaars' er nooit zouden op ingaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, de enige duidelijke keer dat zoiets gebleken is, was in de omgekeerde richting he.
#23 |
Minister
|
![]() de belgicisten zitten weer op hun roze wolk lees ik...
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het vooral jammer dat jij nog steeds niet door hebt dat het niet aan de N-VA ligt.
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik gun u graag uw glans, daar niet van. Al zou ik toch maar goed opletten voor wat u, en helaas ook mij, de komende dagen, weken en maanden te wachten staat. Benieuwd hoe de financiële markten zullen reageren op de zelfverklaarde glans van u en de heren onderhandelaars. Persoonlijk zou ik me in uw plaats iets minder glansrijk opstellen. Maar ach, dan kunt u het nog altijd op de Europese context steken. Na VB, N-VA en daarna de Vlaming tout court, kunt u dan Europa tot grote vijand en boeman uitroepen. Hoe dan ook: Greece, here we come! Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 26 november 2011 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar is niets malafide aan, en u moet daar niets anders van maken dan het is. Ook zorgvuldig geformuleerde leugens zijn leugens. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Komaan, vind jij dat De Croo die een akkoord heeft afgesloten, in de mogelijkheid verkeert om te zeggen "dit akkoord dat ik net getekend heb, is eigenlijk goed voor de prullenmand, want Europa gaat het natuurlijk afschieten" ?
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het financieringsakkoord werd afgeslacht op basis van de weinige informatie die de onderhandelaars naar buiten brachten. En tot op heden is er op de kritiek die van de N-VA kwam geen deftig antwoord gekomen omdat de kritiek terecht was. Ik herinner u nog maar eens op de fameuze schotwonde in de voet van DeCroo als het over de 5% groei ging in de inkomstenbelasting. Een ongekende groei die we in dit land nog nooit gezien hebben. Als er hier een nar is dan bent u het wel. Eentje die in het wilde weg schiet, meestal slecht gemikt in de richting van de N-VA uit blinde haat. En je mist altijd doel. Pas maar op voor uw eigen voeten. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Zelfs de Brusselse ps ziet de toekomst zéér pessimistisch in:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jullie (Vlaams-nationalistische alles-critici) spelen met het vertrouwen in ons land. Proficiat. Dat is ook niet meer dan wat jullie bedoeling is, de welvaart van ALLE Belgen kapotmaken met als enige doel aan te tonen hoe slecht het in België gaat, en dat moet er dan toe aanzetten de illusie te krijgen dat Vlaanderen dat is waar we met zijn allen moeten op inzetten... Laatst gewijzigd door Robinus V : 26 november 2011 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 26 november 2011 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar goed, gelukkig is er meer nodig om België in een put te krijgen waar het niet meer uitgeraakt. Misschien kan je het politieke landschap wat wijzigen met desinformatie, maar het land 'kapot maken' zal niet lukken. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sterk staaltje fanatisme.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 november 2011 om 21:38. |
||
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan geen financieringsakkoord afschieten in zijn totaal op basis van de fragmentaire informatie die hier en daar naar buiten lekt. Vooraleer het akkoord af te schieten, had De Wever had eerst zijn tijd moeten afwachten tot de tekst integraal werd vrijgegeven. Hetgeen de ondehandelaars dan ook wat later deden. Alhoewel u en uw verdwaasde geestesgenoten dachten dat er helemaal geen tekst was. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 november 2011 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een klinkklare onzin. Ook u schiet uzelf in de voet. Als er geen tekst is volgens uw zeggen, , hoe kunt u het dan afschieten?
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 november 2011 om 21:50. |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Ik ben helemaal ondersteboven van je argumentatie! Echt, de sterkste argumentatie van de dag!
![]()