![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Hysteritis paranoiae, een kenmerkende eigenschap van vele Vlaamse zeloten.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 november 2011 om 20:02. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, nu geef je weer aan dat je zelf beseft dat Belgie gaat verdwijnen.
Het is verwarrend als je de ene keer spreekt alsof Belgie eeuwig zal zijn en dan zelf weer te kennen geeft dat het gaat verdwijnen.
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk als zelfs de sp.a vind dat er veel te weinig hervormd wordt op vlak van bvb de pensioenen en dat die hervormingen broodnodig en pijnlijk zullen zijn, dan is dat zo hoor.
#24 |
Banneling
|
![]() Er is volgens mij een essentieel verschil tussen evolueren en verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg het maar?
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De gemiddelde Vlaming: ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ok, maar in Belgie is de federale staat evolueert al jaren steeds richting verdwijnen...
#28 |
Banneling
|
![]() Geef mij uw bankkaart en uw pincode: ik zal het u aan de hand van een voorbeeld uitleggen.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 november 2011 om 20:26. |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar, als men rekening evolueert naar nul, of mijn geld verdwijnt, blijf ik dan niet hoedanook zonder geld over?
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Alleen degenen die er nog allerlei voordelen uithalen en dus rechtstreeks in het systeem zitten, rochelen hun hoera nog uit hun tricolore strot, wat ook typisch kenmerkend is voor de belgische fetisjisten. Mochten de huidige en tal van vorige begrotingsvoorstellen worden ingediend als thesis door een laatstejaars student economie, die zou met een fikse schaterlach van de prof en een dikke rode streep door z'n papiervod direct gebuisd zijn. Aldus, tell us Jack, welk voordelen haal jij uit het systeem Belgie ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 29 november 2011 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veranderen om te veranderen is geen meerwaarde voor mij. Een staat dient geen "voordelen" te bieden aan zijn burgers. Het is een sociaal contract van geven en nemen. Ik vind nog steeds dat mijn contract gerespecteerd wordt. Het (zelfs maar denken aan) creeëren van niewe liliputstaten in de EU is in deze crisistijden trouwens waanzin. Welke voordelen zal Vlaanderen jou te bieden hebben? Laatst gewijzigd door Another Jack : 29 november 2011 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Semantische spelletjes zijn niet echt overtuigend Jack.
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"pragmatisch gegeven" zegt hij dan ![]()
![]() |
#38 | ||||
|
![]() Citaat:
Uw land kost handenvol geld, geld dat niet tot de staat behoort maar van de burger die het allemaal mag ophoesten en nog is het niet genoeg, om aan de grenzeloze verspilzucht van uw ‘pragmatisch land’ te voldoen. Citaat:
En wat is er trouwens zo respectabel aan, om quasi de hoogste belastingen van Europa te betalen en om dit zuurverdiend geld langs alle deuren en vensters te zien buitengegooid worden, met een steeds groter wordend deficit en groeiende staatschuld ? Uw land neemt dus meer dan het terug geeft. Geeft u ook meer uit dan u verdient ? Citaat:
Gezond verstand dient te primeren bij beheer en uitgaven, net zoals elk gezin of bedrijf dat dient te doen, iets wat ik in dit landje nergens zie gebeuren. Of kunt u hierop een onderbouwd tegenargument geven ? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Een dier met opgeheven hoofd, kan nooit een Vlaming zijn. Een goede Vlaming kijkt steeds naar de grond en slikt en slikt en slikt en slikt ....
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |