![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Elke dag vallen er lijken uit de kast, en dit is nog maar het puntje van de ijsberg. Hoe langer hoe meer zeker ben ik dat die regering Di Rupo een ééndagsvlieg wordt.
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() volgens mij is dit geen bom onder de bijna regering hoor: die gaan sowieso doorgaan. Wel onder de staatshervorming, en als dat feestje niet doorgaat, zitten de BLD en de CD&B in nog viezere electorale papieren
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Hm Als Ecolo doet wat ze beloofd, hebben ze wel gen 2/3 meerdeheid om zowel de staatshervorming, de financieringswet als de begroting goedgekeurd te krijgen.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer heb je een 2/3e nodig voor de begroting?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sinds ongeveer vijf minuten nadat BDW terecht beweerde dat het niet waar was - zo werkt dat toch tegenwoordig?
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet. Het gaat over de financieringswet. Daar hebben ze ecolo en groen !voor nodig en die (tenminste ecolo) zeggen nu dat ze niet meer meedoen als de begroting niet naar hun zin is.
Laatst gewijzigd door Zucht : 30 november 2011 om 12:24. |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als er geen nieuwe financieringswet goedgekeurd wordt, blijft de oude gewoon van kracht. De kans dat er geen financieringswet zou zijn is dus nul.
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar vind ik dus niets raar aan.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 november 2011 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men praat over de financieringswet heeft men het bijna altijd over de bijzondere financieringswet. Deze regelt de dotaties naar de regio's.
De zonder de gewone financieringswet of kortweg "financieringswet" is er inderdaad geen begroting.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Een hangt politiek aan 't ander.
Aaaaim sorrie maar Di Rupo wordt het vuur aan de schenen gelegd met deze. De Standaard: Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zou het echt waar zijn dat een paar miljarden ontbreken?
![]()
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 30 november 2011 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw pogingen om elke thread te derailen tot "kak een beetje op de NVA" beginnen een beetje doorzichtig te worden. En afgezaagd, ook. Niet iedereen deelt uw obsessie met NVA en BDW.
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 30 november 2011 om 21:08. |
|
![]() |