Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

Discussietools
Oud 16 juni 2004, 13:13   #21
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
statistieken kan je manipuleren zodat ze bewijzen wat je willen. alles hangt af van de interpretatie.

je weet niet wie voor cd&v stemde en wie voor nva. sommigen stemden voor het kartel, anderen voor 1 van de partijen. ja baseren op het percentage van vorig jaar, of op de zetelverdeling is bijgevolg niet helemaal correct.

de partijen gingen in kartel samen naar de verkiezingen en kregen de meeste stemmen. en hoeveel wiskunde je er ook op toepast, dat verandert niet.
Hoedanook, 981 duizend VB-kiezers is niet mis. Dat is geen 'verschijnsel' meer, of een mistige regenbui die wel weer overgaat, maar een echte orkaan die over ons land stormt. Het helpt niks door bv zoals Stevaert te zeggenb: "laat ons over die 75% praten die niet Blok hebben gestemd" want dat is je kop in het zand steken. Ik herinner me nog best toen het nog 95% was die niet Blok stemden, en ook toen al vond ik dat verschrikkelijk.

In elk geval, ik weet niet hoe die bruine vloedgolf te stoppen, dat kan ik zeker niet alleen. Mijn webstek is 1 en mijn politieke activiteiten op de forums een 2de manier. Daarnaast geef ik nog lezingen over migrantenproblematiek hierbuiten en leid ik een mirgrantenorganisatie die ik zelf gesticht heb. Ik blijf daar gewoon op doorgaan en hoop dat ooit menselijkheid, solidariteit en gezond verstand weer belangrijke normen en waarden worden van de Vlamingen, die het ook echt waren toen ik nog kind was.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be