Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2011, 15:22   #21
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Vrij recent?
Onder ons volk hebben we al jaar en dag macho's.
Mens, hou toch op met dat onnozel gedrag, kom je weleens buiten, kijk je wel eens nieuws...ook over �*ndere landen, of ben je voor dit soort zaken stekeblind?

http://www.youtube.com/watch?v=OwjnRgI6rEQ

http://ejbron.wordpress.com/2011/10/...ingen-in-oslo/

http://www.amsterdampost.nl/oslo-lin...egen-zichzelf/

http://www.nujij.nl/algemeen/noorweg...#axzz1fO2npsUS

http://www.brusselsjournal.com/node/4276

etc..., en in andere steden is 't niet anders...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2011, 15:27   #22
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Hoe kan men nu met zulke vage, nietszeggende beweringen bepaalde maatschappelijke fenomenen gaan bespreken?
Dat is een goede vraag, en geldt voor het grootste deel van dit forum.
Je denkt toch niet dat bepaalde maatschappelijke fenomenen bespreken, de bedoeling is van deze draad.

Citaat:
Ten andere, het uitgangspunt van deze draad spreekt van een recent verschijnsel in Noorwegen.
Uiteraard is dat het uitgangspunt, omdat de afkomst belangrijk is en niet de feiten en het gedrag, ook niet een oplossing zoeken.
In dit subforum is enkel afkomst van tel.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2011, 15:28   #23
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Mens, hou toch op met dat onnozel gedrag,
Kan jij een minimum aan beleefdheid in acht nemen.
Of is dat anders bepaald door je cultuur?
Oud 2 december 2011, 15:36   #24
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Je denkt toch niet dat bepaalde maatschappelijke fenomenen bespreken, de bedoeling is van deze draad.
Kan u mij dan eens "verlichten" wat dan de bedoeling is van deze draad?

Citaat:
Uiteraard is dat het uitgangspunt, omdat de afkomst belangrijk is en niet de feiten en het gedrag, ook niet een oplossing zoeken.
In dit subforum is enkel afkomst van tel.
Hoe kan men dan naar een oplossing zoeken als bepaalde mogelijke oorzaken zelfs niet eens onderzocht mogen worden? Niet eens mogen worden bevraagd?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2011, 15:49   #25
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan jij een minimum aan beleefdheid in acht nemen.
Of is dat anders bepaald door je cultuur?
Malmö Zweden; "De verkrachtings-epidemie die door islamitische "cultuurverrijkers" wordt veroorzaaakt, leidt ertoe dat steeds meer Zweedse blondines hun haar donker verven."
Niet enkel in Oslo Noorwegen dus!

Cultuur; je van de domme houden & over andere dingen beginnen leuteren, als 't om dát soort 'zaken' gaat, hoort dat bij jouw fascistisch 'cultuur'marxisme?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2011, 16:03   #26
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan u mij dan eens "verlichten" wat dan de bedoeling is van deze draad?
Dat zal je aan de TS moet vragen.

Citaat:
Hoe kan men dan naar een oplossing zoeken als bepaalde mogelijke oorzaken zelfs niet eens onderzocht mogen worden? Niet eens mogen worden bevraagd?
Waar lees jij dat bepaalde mogelijke oorzaken zelfs niet eens onderzocht mogen worden?
Ik lees wel dat er slecht 1 mogelijke "oorzaak" naar voor wordt geschoven.
Wanneer je werkelijk naar een oplossing wil zoeken, bekijk je toch alle mogelijk oorzaken.
Oud 2 december 2011, 16:09   #27
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zal je aan de TS moet vragen.
U was nochtans degene die beweert dat het niet de bedoeling was van deze draad om maatschappelijke fenomenen te bespreken. Wie A zegt moet ook B kunnen zeggen.

Citaat:
Waar lees jij dat bepaalde mogelijke oorzaken zelfs niet eens onderzocht mogen worden?
Ik lees wel dat er slecht 1 mogelijke "oorzaak" naar voor wordt geschoven.
Wanneer je werkelijk naar een oplossing wil zoeken, bekijk je toch alle mogelijk oorzaken.
Als u graag andere oorzaken naar voren wil schuiven ga gerust uw gang. Uit uw betoog had ik eerder de indruk dat u het beklaagde dat er zelfs maar aan gedacht kon worden om een verband te zien tss migratie en toename van bepaalde misdaden. Wat me dan weer doet afvragen of u de vingerwijzing niet erger vind dan de misdaden zelf.
Oud 2 december 2011, 16:19   #28
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
U was nochtans degene die beweert dat het niet de bedoeling was van deze draad om maatschappelijke fenomenen te bespreken. Wie A zegt moet ook B kunnen zeggen.
Ik denk inderdaad dat het niet de bedoeling is om van deze draad om een maatschappelijk fenomeen te bespreken.
Wat wel de bedoeling is, kan alleen de TS vertellen.

Citaat:
Als u graag andere oorzaken naar voren wil schuiven ga gerust uw gang. Uit uw betoog had ik eerder de indruk dat u het beklaagde dat er zelfs maar aan gedacht kon worden om een verband te zien tss migratie en toename van bepaalde misdaden. Wat me dan weer doet afvragen of u de vingerwijzing niet erger vind dan de misdaden zelf.
Welk betoog concreet bedoel je?
Oud 2 december 2011, 16:25   #29
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk inderdaad dat het niet de bedoeling is om van deze draad om een maatschappelijk fenomeen te bespreken.
Wat wel de bedoeling is, kan alleen de TS vertellen.
Maar zelf heeft u geen vermoeden? Waarom het dan opwerpen?

Citaat:
Welk betoog concreet bedoel je?
Ik heb de indruk dat de afkomst van de daders alweer belangrijker is dan de feiten en het gedrag.

Dat betoog bedoel ik.
Oud 2 december 2011, 18:11   #30
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar zelf heeft u geen vermoeden? Waarom het dan opwerpen?
Ik werp het op omdat jij stelde :
Hoe kan men nu met zulke vage, nietszeggende beweringen bepaalde maatschappelijke fenomenen gaan bespreken?
Citaat:

Ik heb de indruk dat de afkomst van de daders alweer belangrijker is dan de feiten en het gedrag.

Dat betoog bedoel ik.
Dat is geen betoog, dat is een vaststelling.
Lees de eerste 10 posts, tot aan mijn vaststelling.
Oud 2 december 2011, 18:19   #31
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik werp het op omdat jij stelde :
Juist. En dan doelde ik op uw opmerking dat er hier altijd al machos hadden rondgelopen. Waarop u idd repliceerde dat de openingspost ook vaag en nietszeggend was. Waarop ik u uitnodigde om ons eens toe te lichten waarom u vond dat het topic enkel maar bedoeld was om migranten in een slecht daglicht te stellen.

Nu, kan u dit laatste ook effectief beantwoorden zonder in een zoveelste bocht te draaien?

Citaat:
Dat is geen betoog, dat is een vaststelling.
Lees de eerste 10 posts, tot aan mijn vaststelling.
Excuseer, uw vaststelling dan ipv uw betoog. Ik herschrijf aldus, uit uw vaststelling had ik eerder de indruk dat u het zich beklaagde dat er zelfs maar aan gedacht kon worden om een verband te zien tss migratie en bepaalde vormen van misdaden.
Oud 2 december 2011, 18:38   #32
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Juist. En dan doelde ik op uw opmerking dat er hier altijd al machos hadden rondgelopen. Waarop u idd repliceerde dat de openingspost ook vaag en nietszeggend was. Waarop ik u uitnodigde om ons eens toe te lichten waarom u vond dat het topic enkel maar bedoeld was om migranten in een slecht daglicht te stellen.

Nu, kan u dit laatste ook effectief beantwoorden zonder in een zoveelste bocht te draaien?
Op jouw vraag
repliceerde ik
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=22
Ik heb me er nergens over uitgesproken wat, volgens mij, het doel is van deze draad.
Citaat:

Excuseer, uw vaststelling dan ipv uw betoog. Ik herschrijf aldus, uit uw vaststelling had ik eerder de indruk dat u het zich beklaagde dat er zelfs maar aan gedacht kon worden om een verband te zien tss migratie en bepaalde vormen van misdaden.
Lees de eerste 10 post.
8 van de 10 post gaan over afkomst.
Dan heb ik de indruk dat de afkomst van de daders alweer belangrijker is dan de feiten en het gedrag.

Als het de bedoeling is om de oorzaak van dit gedrag te bepalen en oplossingen te bieden, waarom wordt dan alweer uitsluitend afkomst naar voor geschoven?
Hebben wij geen macho's onder "ons" volk?
Oud 2 december 2011, 18:58   #33
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Als dat de bedoeling is, waarom wordt dan alweer uitsluitend afkomst naar voor geschoven?
Effe terug opnieuw beginnen. Waarom is dat macho-gedrag zich dan vrij recent beginnen te manifesteren in Noorwegen?

U baseert zich op de eerste posts in deze draad. Waarop ik u de vraag (opnieuw) stel waarom men zich NIET zou mogen bevragen of er een verband bestaat tss migratie en toename van bepaalde misdaden. Voorts had ik u ook al uitgenodigd om andere oorzaken naar voren te schuiven. Wat u nog steeds mag doen.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 2 december 2011 om 18:59.
Oud 2 december 2011, 19:09   #34
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Als dat de bedoeling is, waarom wordt dan alweer uitsluitend afkomst naar voor geschoven?
Citaat:
Effe terug opnieuw beginnen. Waarom is dat macho-gedrag zich dan vrij recent beginnen te manifesteren in Noorwegen?

U baseert zich op de eerste posts in deze draad. Waarop ik u de vraag (opnieuw) stel waarom men zich NIET zou mogen bevragen of er een verband bestaat tss migratie en toename van bepaalde misdaden. Voorts had ik u ook al uitgenodigd om andere oorzaken naar voren te schuiven. Wat u nog steeds mag doen.
Dat is de tweede keer dat je die vraag ontwijkt.

Waarom dit macho-gedrag zich dan vrij recent beginnen(?) te manifesteren in Noorwegen, mag dat onderzocht worden van jou?
Of heb jij daarover al geoordeeld, en een bevolkingsgroep veroordeeld?
Oud 2 december 2011, 19:15   #35
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
nee hoor het zijn vast Finnen!
Nee het zijn moslims.

http://www.theweek.co.uk/politics/87...ani-rape-gangs

In the UK zijn het de Pakistanen die als sexual predators de straten onveilig maken.

Mohammed Shafiq, director of the Muslim Ramadhan Foundation bevestigt :

Read more: http://www.theweek.co.uk/politics/87...#ixzz1fP0gpqI2
Citaat:
"These young men do not see white
girls as equal, as valuable, of high moral standing as they see their
own daughters, and their own sisters, and I think that's wrong. It's a form of racism that's abhorrent in a civilised society."
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2011, 19:23   #36
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gstraw Bekijk bericht
Is reeds lang bezig, verkrachtingen van westerse meisjes door hoofdzakelijk moslims.

Zodra er iemand de link durft te leggen naar etniciteit of geloof, die er overduidelijk is, wordt hij beschuldigd van racisme en stigmatisatie.
Dat kan mij niet schelen. De link met de islamcultuur is overduidelijk.
Moslimjongeren die in een Westerse maatschappij met haar vrijheden terecht komen maar thuis religieus geherspenspoeld worden om over de eer en het maagdenvlies van hun zussen te waken terwijl hun hormononen opspelen gaan uiteraard Westerse meisjes lastig vallen. Ze mogen niet omgaan met meisjes uit hun eigen volk, laat staan er aan komen, dus gaan ze Westerse meisjes sexueel harassen. Die meisjes zijn bovendien kaffers en worden sowieso als inferieure wezens door hun islamreligie verkocht. Ze dienen als oefenmatrassen tot hun ouders een 100% reine en gelovige maagd als bruid kopen en invoeren.
Oud 2 december 2011, 19:25   #37
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is de tweede keer dat je die vraag ontwijkt.

Waarom dit macho-gedrag zich dan vrij recent beginnen(?) te manifesteren in Noorwegen, mag dat onderzocht worden van jou?
Of heb jij daarover al geoordeeld, en een bevolkingsgroep veroordeeld?
Ik begin kennis te maken met uw hele scala van discussie-technieken

Ja, er zullen heus wel machos zijn die producten zijn van de westerse samenleving. Maar het uitgangspunt van dit topic was dat er zich vrij recent fenomenen voordeden in Noorwegen en dat er als mogelijke oorzaak een toename van migratie werd aangegeven.

In plaats van ook maar een moment te overwegen of dit mogelijk zou kunnen zijn maakt u de vrij algemene opmerking dat er ook macho's in onze cultuur zijn. Volgens u kan ik mij niet eens afvragen of er mogelijk een verband bestaat tss migratie/misdaad want dan zou ik "veroordelen". Met andere woorden, u hanteert taboes die niet eens mogen gebruikt worden in een denkpiste.

U verwijt mij dat ik vragen ontwijk maar zelf geeft u geen invulling wat u dan wel denkt dat de oorzaken zouden kunnen zijn van de toename van het aantal verkrachtigen in Noorwegen.

Als u zich vragen stelt of die toename van verkrachtigen dan wel zo recent is dan staat u dat vrij. Ook al lijkt u dit zomaar aan te nemen zonder een bronvermelding. Met andere woorden, het past niet in uw kraam. Zeg dat dan ook gewoon zonder al die spelletjes te moeten spelen.
Oud 2 december 2011, 19:32   #38
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Incidentje, niks aan de hand, gewoon doorlopen mensen ...

http://www.thegatewaypundit.com/2011...0-were-muslim/
De titel van je post klopt niet met het artikel dat je aanhaalt.
Oud 2 december 2011, 19:35   #39
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Overal, heel EU

Voor zij die van getalletjes houdt(en) ?
Ik schrijf al langer dat de islam de ideale voedingsbodem is voor racisme en geweld tegen de Westerlingen.

En zeggen dat we met ons eigen belastinggeld die importracisten moeten subsidiëren om hun haatreligie in de hoofden van kinderen te prenten.
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111202_009
Oud 2 december 2011, 19:42   #40
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begin kennis te maken met uw hele scala van discussie-technieken
Ik mag je er toch op wijzen dat je voor de 2 de maal de vraag ontweek.

Citaat:
Ja, er zullen heus wel machos zijn die producten zijn van de westerse samenleving. Maar het uitgangspunt van dit topic was dat er zich vrij recent fenomenen voordeden in Noorwegen en dat er als mogelijke oorzaak een toename van migratie werd aangegeven.

In plaats van ook maar een moment te overwegen of dit mogelijk zou kunnen zijn maakt u de vrij algemene opmerking dat er ook macho's in onze cultuur zijn. Volgens u kan ik mij niet eens afvragen of er mogelijk een verband bestaat tss migratie/misdaad want dan zou ik "veroordelen". Met andere woorden, u hanteert taboes die niet eens mogen gebruikt worden in een denkpiste.
Ik begin kennis te maken met uw scale van discussie-technieken.
Je geeft mijn overwegingen verkeerd weer en je conclusie over taboes is verkeerd want uit de lucht gegrepen.

Citaat:
U verwijt mij dat ik vragen ontwijk maar zelf geeft u geen invulling wat u dan wel denkt dat de oorzaken zouden kunnen zijn van de toename van het aantal verkrachtigen in Noorwegen.

Als u zich vragen stelt of die toename van verkrachtigen dan wel zo recent is dan staat u dat vrij. Ook al lijkt u dit zomaar aan te nemen zonder een bronvermelding. Met andere woorden, het past niet in uw kraam. Zeg dat dan ook gewoon zonder al die spelletjes te moeten spelen.
Is het nu nog de bedoeling om oorzaken te zoeken en oplossingen te vinden?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be