![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel krijg ik voor mijn Skoda vroeg die zelfde 3 maand later.
Een lada zei de verkoper. Jamaar voor mijn Lada krijg ik maar 2 ruitenwissers? Moet ik ze in een zak steken of neem je gans de wagen zei de Skoda man.
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() U zult er allen wellicht om lachen, maar deze draad deed mij eventjes kijken op de website van Lada.fr om te zien waarover het hier gaat.
Het eerste wat mij opviel is dat men er ook in het Nederlands wordt verwelkomd : “Welkom op de website Lada France”. Een beetje eigenaardig, of zelfs vriendelijk tot in het onnuttige, maar goed. Een goede grap vind ik evenwel onder “Couleurs”, waar bloedernstig wordt gesteld “Pour les teintes non disponibles veuillez contacter votre Distributeur LADA". http://www.lada.fr/La-gamme-Lada/La-...4/Lada-4x4-GPL Hoezo ? Waarom zou men de distributeur moeten contacteren voor tinten die onbeschikbaar zijn ? Of worden die onbeschikbare tinten na contact met de distributeur dan plots toch beschikbaar ? Laatst gewijzigd door Gwylan : 22 juni 2013 om 02:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Komt een lada man bij een skoda verkoper .
Wat ne skonelada! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.alibaba.com/showroom/factory-lada.html
Ze hebben zelfs Chinese kopies van lada-onderdelen.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar bedenk…
James Bond met zijn speciale Aston Martin DB5 met vele technische snufkes in zijn wilde achtervolging achternagezeten door de Sovjet-Rusische KGB (allemaal in standaart Lada’s !) Wel, iedereen heeft kunnen zien dat het er om spande en dat ze James bijna te stekken hadden… |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom wordt hier gelachen met de topauto Lada?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om dan nog maar te zwijgen van andere topmerken wolga en trabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb 9 jaar met een Lada-Samara gereden en veel minder problemen gehad als met de wagen daarvoor: een VW Golf-Diesel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Het seksleven kan u vergelijken met COCA - COLA....
Eerst LEKKER en SPRANKELEND !!! daarna LIGHT en uiteindelijk ZERO ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() In de eerste graad, les godsdienst, vroeg de juf :"welk deel van het lichaam gaat het eerst naar de hemel?"
Mieke stak haar handje op en zei "Ik denk onze handen". "Waarom denk je dat het de handen zijn, Mieke?" Mieke antwoordde :"Omdat, wanneer je bidt, je de handen voor u vouwt in gebed, daarom moet God je handen eerst nemen." "Wat een mooi antwoord" zei de juf. Jantje stak zijn hand op en zei "Juf, ik denk dat het de voeten zijn." De juf trok een bedenkelijk gezicht en zei :"Jantje, waarom denk jij dat het de voeten zijn?" Jantje sprak "Juf, ik passeerde gisteren voorbij de slaapkamer van mijn ouders. Moeder had haar benen in de lucht, de voeten naar de hemel en ze zei 'God oh God, ik kom.' Had mijn papa er niet gaan opliggen, denk ik dat we ze kwijt waren!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]()
![]() |