![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Dit slaat nergens op, en is nergens op gebaseerd. Vermoedelijk is jouw frustratie afkomstig uit een privé probleem, want anders zou ik niet weten waar je deze larie vandaan haalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ook wel als enige zoon in een familie met 8 zusters, 2 pleegzusters, 2 ex-schoonzusters, 1 moeder, 1 ex-schoonmoeder, 2 dochters en 15 nichtjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb evenwel nog nergens gelezen waarop je je baseert dat "vrouwen niet meer weten dat ze zelf moeten opdraaien voor de kosten die ze aanbrengen en dat ze niet meer weten dat ze de problemen zelf moeten oplossen die ze veroorzaken." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondanks wat er over vrouwen in't verkeer gezegd en geschreven wordt: ik kan in eer en geweten zeggen dat ik nog nooit een boete gehad heb. En dat ik altijd reglementair parkeer en dit niet hoef te doen in 4-5 manoeuvres, zoals sommigen. (ja, OOk mannen). Oh ja:ik behaalde mijn rijbewijs in 1989. Ik rij sindsdien dagelijks rond.
Het is heel gemakkelijk en goedkoop om te gaan veralgemenen....graag richt ik dan ook aan topicstarter de vraag : waar komt uw "afkeur" van vrouwen achter het stuur vandaan? Persoonlijk denk ik dat vrouwen- zeker mama's voorzichtiger rijden en minder risico's nemen dan mannen. Zal ik dan ook maar klagen over mannen achter het stuur? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Zou niet weten welke conclusie er uit getrokken zou moeten worden. Alé, toch niet volgens een vergelijkende logica. Misschien is daar enige Henri1-"logica" voor nodig.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meh, sommige vrouwen rijden beter dan ik.
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Och, het enige wat voor Henri telt is dat hij kans gevonden heeft om zijn eitje nog eens te kunnen leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik denk dat er in het rijgedrag en haantjes gedrag, niet veel onderscheid kan gemaakt worden tussen mannen en vrouwen. Ken vrouwen die perfect een 18 wieler kunnen besturen en mannen die nog niet eens een smart geparkeerd krijgen op een leeg parkeerterrein. En ik denk niet dat vrouwen een auto moeten kunnen besturen om zich als sletjes te kunnen gedragen, net zomin dat mannen een auto nodig hebben om voor hoerenloper te spelen. Ik heb mij trouwens altijd afgevraagd waarom de meeste mannen een maagd als bruid willen, terwijl ze zelf sex hebben voor ze getrouwd zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawadde ik heb zo ooit eens een werkmap naar mijn bakkes gehad van zo'n Frans wijf.
Pas nieuw, al hevig onder de stress en volgens mij nog in de tijd van de maand ook. Los tien keer aanleggen voor 'm tegen de kade te zetten. ![]() Ikke heel flauw, toen ze binnenkwam. "Est ce que vous étiez en train de faire mayonaisse".
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben pro, leve de vrouwen achter het stuur
![]() En zeker als ik ze ken ![]() (Zij hebben blijkbaar nooit problemen om BOB te zijn ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar vindt je die??? Als ik één van de vrouwen die ik ken iets durf aan te merken op hun rijstijl, krijg ik gewonelijk juist heel veel klank, meeste ook veel te lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |