![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zo ziet di rupo en de halve maçonnerie kliek er uit na 12u zeker?
nu snap ik waarom er snachts onderhandeld is.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof onderwerp, brengt veel nieuwe nicks op 't forum.
Ziede wel dat politiek en nwo-gevallen hand in hand gaan, 't bewijs is er... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() "Aviators of Islam"
"Fly Among Illuminati" Vliegeniers van de Islam vliegen met de Illuminati? Heb ook nog wat research gedaan samen met een vriend van mij. De server van de website (www.7december.org) wordt gerunned in Turkije. Momenteel zijn we aan het onderzoeken wie de site heeft opgericht. Ook heb ik uitgevonden dat er in mijn woonplaats verschillende "Vrijmetselaars Loges" zijn, hier zal ik van de week langs gaan om te vragen of hun ons meer kunnen vertellen over deze kwestie. Ik heb het vreemde voorgevoel dat deze counter iets met de Dajjal te maken heeft (ook wel "The Antichrist" genoemd) met "the darkness" wordt hier naar hem gerefereerd. Waarschijnlijk wordt met "The First Castle" gerefereerd naar het volgende: "The oldest Masonic Lodge in the world is the Lodge of Edinburgh No. 1, Edinburgh, Scotland...sometimes known as Mary's Chapel. In July, 1949, it observed its 350th anniversary of its establishment. In 2008, (at the time of this writing), Lodge of Edinburgh No. 1 is 409 years old. " (gevonden op http://www.groot-nederland.org/the_o...nic_lodge.html) Natuurlijk bestaat de mogelijkheid dat ik geen gelijk heb, ik heb al mijn informatie namelijk van het internet. Laatst gewijzigd door De Enige Echte : 9 december 2011 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Ik geloof dat je mij wel begrijpt. Vaak worden dingen (vooral over Illuminati) sterk overdreven, daarom kan ik niet zeggen of mijn informatie relevant is of niet.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige echte die z'n kennis van 't internet moet halen... Waar is den nwo in MantaChristus's naam mee bezig ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb geen forum-account aangemaakt om belachelijk gemaakt te worden, dit topic is om mee te denken, toch? Niet om iemand die daadwerkelijk research doet af te kraken.
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Allee, wanneer beginnen we nu over de Bohemian Grove?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Komt op hetzelfde neer, alleen is "Illuminati" occulte zooi.
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Niet per se, ik neem het in iedergeval niet met een korreltje zout. Op de dag dat de 7december.org timer zou aflopen waren er in Turkije meerdere helicopters gespot, waar waarschijnlijk belangrijke mensen in zaten. De mensen in de stad hadden geen idee wat er zou gaan gebeuren en raakten in paniek, dit soort dingen komen allemaal niet in het nieuws maar er hebben mensen uit paniek zelfmoord gepleegd.
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn Turken dan een beetje zoals een nieuw ontdekte stam in het amazonewoud die nog nooit een vliegend voorwerp hebben gezien??? ![]() 'k Zal dit dus maar met een zak van 25 kilo strooizout nemen ipv een korreltje zout ... Laatst gewijzigd door manta : 9 december 2011 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar dat is mijn punt niet, dit moet tot op de bodem uitgezocht worden.. ik heb het idee dat Turkije in dit alles een groot aandeel heeft, want allebei de websites met de counters waren opgericht in Turkije. Denk mee mensen, we moeten dit oplossen, ik snap dat veel van jullie dit niet serieus nemen, maar post hier dan ook niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Er stond eergisteren (7 december) een man achter een aantal wegwijzers aan een kruispunt. Hij deed niks, hij stond alleen maar en keek. Toen ik anderhalf uur later daar terug passeerde stond hij daar nog steeds.
Hoe verklaar je dat? |
![]() |
![]() |