![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
en maar lachen onze belgicistische vrienden met BDW's uitspraken omtrent rente & economische toestand in de toekomst ...
|
|
|
#22 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik betrap me er de laatste tijd zelfs regelmatig op dat ik voor sommigen, door hun ietwat bijgestuurde schrijfstijl, bijwijlen sympathie begin te krijgen. Voor alle duidelijkheid: Het Oosten, System, Henri 1 en last but not least vurige fruitvlieg behoren niet tot die categorie.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Minister
|
Neem het van mij aan: Deze regering gaat er geen kloot van bakken.
Ik schrijf het voor u op een briefje. |
|
|
|
|
#25 |
|
Minister-President
|
|
|
|