![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil tussen u en vele anderen (waaronder mijzelf) hier op dit forum is dat sociale zekerheid saneren (d.i. de misbruiken er drastisch uithalen) voor u gelijk staat met "afbreken". Anders gezegd, u gedraagt zich als een trouwe soldaat van het ABVV.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 13 december 2011 om 13:20. |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkwaardig dat we nog steeds geen reactie gelezen hebben van system/het Oosten en al evenmin van Henri1.
Hoe zou dat toch te verklaren zijn? ![]()
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U maakt een capitale denkfout. Het zit namelijk zo, de PS weigert de sociale zekerheid te saneren waardoor ze inderdaad op termijn compleet zal afbrokkelen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat mij echter toe een paar kanttekeningen te maken teneinde mijn sympathieke broeders NVA'ers even te bodychecken. De NVA is op dit ogenblik een hoop energie aan het verbruiken om het evidente (ie het verraad van blauwzuur, sos en tjeef) te acclameren. A/ Het is echter de NVA bij monde van Bart De Wever die in de regimepers en andere media steeds luidop heeft mogen roepen dat het niet zij waren maar het VB zelf die het cordon hadden gemaakt én behouden. Feeling familiar bro's van de NVA? B/ Cordon mediatique bestaat niet....hihihi....wie wordt er vandaag in de rug gestoken door de regimepers met de VRT voorop? Het Vlaams Nationalisme heeft ongeveer de helft van het electorat. Hoe dikwijls, in welke omstandigheden, met welke TV-framing en met welke natrapcommentaren worden zij nu "geduid"? Feeling familiar bro's van de NVA? C/ De NVA wordt in zijn cordon de velours getrapt onder het motto...met 28% van de stemmen heeft er 72% tegen hun gestemd. Dit is niet waar want ikzelf als VB stemmer stem eigenlijk op de radicale rechtervleugel van de NVA en wil hun graag, heel graag zelfs, helpen om hun gewicht te vergroten. De NVA spuwt mij, telkens ik mijn voorstel tot godsvrede doe, in mijn gezicht en wil liever alleen vermalen worden in de vleesmolen van de regimepers....hubris? Conclusie: na de vuile oorlog (met medewerking van de NVA: "wij gaan ze uitroken") tegen het VB is het establishment duidelijk de wapens aan het omsmelten om het NVA-varkentje te wassen. Er zijn twee mogelijkheden: De NVA trekt alleen ten strijde tegen die extreem machtige Moloch van het establishment of ze zoeken en vinden geallieerden. Na de afgelopen vijhonderd dagen hoop ik dat zij inzien wie te vertrouwen is en wie niet. Aan hen de keuze.