![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 17 december 2011 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als het gesubsidieerd is is het geen haat mail? Heeft u al een Goossens gelezen? Een Brinckman? Een Desmet? Een Van Impe? Een Polspoel? Een Reynebau? En nog vele tientallen anderen...zij vertegenwoordigen ongeveer 20% van het Vlaamse gedachtengoed maar bezetten 90% van onze opiniekneders....
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van PS stemmers. Die mails waar u het over heeft werden breed uitgesmeerd in de pers, maar een gebalanceerde weergave waar dan haatmail naar de N-VA werd onderzocht heb ik niet gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Gelukkig dat bij andere partijen de kiezers allemaal klonen zijn van elkaar, met exact dezelfde ideeën, zelfs de splitsing in het haar is identiek.
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zit. Inderdaad haat op een forum ventileren verschilt wellicht nog niet zoveel van het versturen van haatmail. Nog 1 klein stapje verder. Het straffe is dan nog dat zulke mensen zichzelf als verdraagzaam zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Let maar op...haatmail heeft geen enkele mediawaarde behalve als ze naar links wordt gericht...raar hé... ![]()
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
Alsof nationalisten hier niet uithalen naar anderen. De neus en het paard en dat soort toestanden vergeten? Dirk A is één van de weinige nationalisten die ik zo'n dingen nog niet heb zien typen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 december 2011 om 23:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is er volgens jou hier allemaal nationalist?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Moet ik ze allemaal opnoemen ofzo?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Kom zeg, stap eens uit die complottheoriën. Ga de lezersbrieven of reacties op online krantenartikels eens na: venijnig, Vlaamsnationalistisch en erg kortzichtig. Allemaal 1 complot van de PS? Ik denk het niet...
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Hihihi...my point exactly....als het venijnig is, B nationalistisch en erg kortzichtig en het wordt gepubliceerd in de gesubsidieerde regimemedia dan is het geen haatmail....maar als het venijnig is, vanuit V Nationalistische hoek komt en niet gesubsidieerd is dan is het haat mail....en dat wordt dan komplottheorie genoemd?....woehaa...
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar zij een txiki, pelgrim, DSG of ik ook zulke nationalisten?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is gedrag dat te vergelijken is met briefschrijvers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.n-va.be/nieuws/opinie/gee...ails-onze-naam
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Neen, eerder pathetische zwakkelingen.
Zij krijgen ocharmkes één tienduizendste over zich heen als de gemiddelde VB'er jaarlijks moet slikken, bovendien hebben ze bijna alle media in handen om terug te slaan en ze staan ocharmkes te janken als er een niveaantje in hun richting schiet...pussy's....
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 december 2011 om 00:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens geen nationalist ![]()
|
![]() |
![]() |