Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 december 2011, 23:51   #21
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Kritiek tegenover NVA of Bart De Wever wordt door onze vrienden van de NVA blijkbaar slecht verteerd...
Volgende voorbeelden bevatten gegevens van intimidatie, gescheld en zelfs doodsbedreigingen aan het adres aan degene die het aandurft kritiek te leveren op het NVA discours of op onze olijke Flamingant zelve...
http://www.diver-city.be/2011/01/bar...jd-gelijk.html
http://www.humo.be/humo-archief/3307...n-va-achterban
In een reactie van Bart De Wever stelde die dat hij begrip had voor de "frustraties van de achterban" en deze acties door NVA-adepten dus impliciet goedkeurde...
Wat vinden jullie van deze reacties van NVA leden?
Tja, niet iedereen is even goed ter taal en begint direct met ongegronde scheldwoorden zoals, führer, dikzak, vetkwab, onverdraagzamen, fuck, ... zoals zojuist in de geweldige (geweldadige) thread "Bart de Wever is een bedreiging voor ons land!". Sommigen kunnen hun woede blijkbaar niet vertalen in rede.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier

Laatst gewijzigd door Dirk A : 17 december 2011 om 23:52.
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 23:52   #22
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Komaan fieseler.
Die haatmail moet ook niet ontkend worden he. Die is er wel degelijk en die is storend eender van wie die komt en eender naar wie die gestuurd wordt.
Man man man....er worden miljarden euros uitgegeven aan de VRT en media allerhande om het VB (en binnenkort ook de NVA, wacht maar af) zwart te maken...maar omdat dat gesubsidierd is mag het?
Als het gesubsidieerd is is het geen haat mail?
Heeft u al een Goossens gelezen?
Een Brinckman?
Een Desmet?
Een Van Impe?
Een Polspoel?
Een Reynebau?
En nog vele tientallen anderen...zij vertegenwoordigen ongeveer 20% van het Vlaamse gedachtengoed maar bezetten 90% van onze opiniekneders....
Oud 17 december 2011, 23:53   #23
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet mee eens... Ik kan me niet herinneren dat CD&V stemmers(om maar een partij te noemen) ooit op dergelijke manier reageerde na kritiek op hun partij.
Van wie krijgt BDW zijn mail denkt u ?
Van PS stemmers.
Die mails waar u het over heeft werden breed uitgesmeerd in de pers, maar een gebalanceerde weergave waar dan haatmail naar de N-VA werd onderzocht heb ik niet gezien.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2011, 23:54   #24
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Man man man....er worden miljarden euros uitgegeven aan de VRT en media allerhande om het VB (en binnenkort ook de NVA, wacht maar af) zwart te maken...maar omdat dat gesubsidierd is mag het?
Als het gesubsidieerd is is het geen haat mail?
Heeft u al een Goossens gelezen?
Een Brinckman?
Een Desmet?
Een Van Impe?
Een Polspoel?
Een Reynebau?
En nog vele tientallen anderen...zij vertegenwoordigen ongeveer 20% van het Vlaamse gedachtengoed maar bezetten 90% van onze opiniekneders....
Geen van die zaken geven u het recht om brieven te schrijven met doodsbedreigingen of andere onozeliteiten. Ik zie trouwens niet in wat dit voor zin heeft. Wat bereik je ermee ?
Oud 17 december 2011, 23:56   #25
De gemuilkorfde

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Mijn gevoel zegt me dat de mails door nog anderen gestuurd worden... 't is ook zo'n allegaartje, die NVA...
Gelukkig dat bij andere partijen de kiezers allemaal klonen zijn van elkaar, met exact dezelfde ideeën, zelfs de splitsing in het haar is identiek.
Oud 17 december 2011, 23:56   #26
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Tja, niet iedereen is even goed ter taal en begint direct met ongegronde scheldwoorden zoals, führer, dikzak, vetkwab, onverdraagzamen, fuck, ... zoals zojuist in de geweldige (geweldadige) thread "Bart de Wever is een bedreiging voor ons land!". Sommigen kunnen hun woede blijkbaar niet vertalen in rede.
2
Die zit.
Inderdaad haat op een forum ventileren verschilt wellicht nog niet zoveel van het versturen van haatmail. Nog 1 klein stapje verder.
Het straffe is dan nog dat zulke mensen zichzelf als verdraagzaam zien.
Oud 17 december 2011, 23:58   #27
Fieseler

Standaard

Citaat:
Geen van die zaken geven u het recht om brieven te schrijven met doodsbedreigingen of andere onozeliteiten. Ik zie trouwens niet in wat dit voor zin heeft. Wat bereik je ermee ?
Ik wed dat die doodsbedreigingen voor 90% door hunzelf zijn geschreven om de tegenstander in discrediet te brengen.
Let maar op...haatmail heeft geen enkele mediawaarde behalve als ze naar links wordt gericht...raar hé...
Oud 17 december 2011, 23:59   #28
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2
Die zit.
Inderdaad haat op een forum ventileren verschilt wellicht nog niet zoveel van het versturen van haatmail. Nog 1 klein stapje verder.
Het straffe is dan nog dat zulke mensen zichzelf als verdraagzaam zien.
Kom kom ernstig blijven hé.

Alsof nationalisten hier niet uithalen naar anderen. De neus en het paard en dat soort toestanden vergeten? Dirk A is één van de weinige nationalisten die ik zo'n dingen nog niet heb zien typen.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 17 december 2011 om 23:59.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2011, 00:06   #29
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht

Alsof nationalisten hier niet uithalen naar anderen. De neus en het paard en dat soort toestanden vergeten? Dirk A is één van de weinige nationalisten die ik zo'n dingen nog niet heb zien typen.
Wie is er volgens jou hier allemaal nationalist?
Oud 18 december 2011, 00:09   #30
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Moet ik ze allemaal opnoemen ofzo?
Oud 18 december 2011, 00:10   #31
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik wed dat die doodsbedreigingen voor 90% door hunzelf zijn geschreven om de tegenstander in discrediet te brengen.
Let maar op...haatmail heeft geen enkele mediawaarde behalve als ze naar links wordt gericht...raar hé...
Kom zeg, stap eens uit die complottheoriën. Ga de lezersbrieven of reacties op online krantenartikels eens na: venijnig, Vlaamsnationalistisch en erg kortzichtig. Allemaal 1 complot van de PS? Ik denk het niet...
Oud 18 december 2011, 00:12   #32
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Kritiek tegenover NVA of Bart De Wever wordt door onze vrienden van de NVA blijkbaar slecht verteerd...
Volgende voorbeelden bevatten gegevens van intimidatie, gescheld en zelfs doodsbedreigingen aan het adres aan degene die het aandurft kritiek te leveren op het NVA discours of op onze olijke Flamingant zelve...
http://www.diver-city.be/2011/01/bar...jd-gelijk.html
http://www.humo.be/humo-archief/3307...n-va-achterban
In een reactie van Bart De Wever stelde die dat hij begrip had voor de "frustraties van de achterban" en deze acties door NVA-adepten dus impliciet goedkeurde...
calimero's
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2011, 00:15   #33
Fieseler

Standaard

Citaat:
Kom zeg, stap eens uit die complottheoriën. Ga de lezersbrieven of reacties op online krantenartikels eens na: venijnig, Vlaamsnationalistisch en erg kortzichtig. Allemaal 1 complot van de PS? Ik denk het niet...
Hihihi...my point exactly....als het venijnig is, B nationalistisch en erg kortzichtig en het wordt gepubliceerd in de gesubsidieerde regimemedia dan is het geen haatmail....maar als het venijnig is, vanuit V Nationalistische hoek komt en niet gesubsidieerd is dan is het haat mail....en dat wordt dan komplottheorie genoemd?....woehaa...
Oud 18 december 2011, 00:16   #34
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moet ik ze allemaal opnoemen ofzo?
Neen, maar zij een txiki, pelgrim, DSG of ik ook zulke nationalisten?
Oud 18 december 2011, 00:16   #35
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:

Mij zul je daar ook niet op betrappen. Ik ben ernstig. Tommm kan het niet laten om koosnaampjes te gebruiken en te trollen zonder argumenten.
Dat is gedrag dat te vergelijken is met briefschrijvers.
Oud 18 december 2011, 00:17   #36
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
nationalist genoemd worden is geen belediging.
Tenzij je het niet bent natuurlijk
Oud 18 december 2011, 00:18   #37
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk mag dat niet, maar wat ik me afvraag:is er meer aan de hand, waarom zo'n sterke en gevaarlijke reacties net bij die partij?
Dit is het antwoord:
http://www.n-va.be/nieuws/opinie/gee...ails-onze-naam
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2011, 00:19   #38
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
calimero's
Neen, eerder pathetische zwakkelingen.
Zij krijgen ocharmkes één tienduizendste over zich heen als de gemiddelde VB'er jaarlijks moet slikken, bovendien hebben ze bijna alle media in handen om terug te slaan en ze staan ocharmkes te janken als er een niveaantje in hun richting schiet...pussy's....
Oud 18 december 2011, 00:19   #39
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Neen, maar zij een txiki, pelgrim, DSG of ik ook zulke nationalisten?
Ge noemt hier wel linkse nationalisten nu hé. Die vallen niet te vergelijken met de rechtse elite. U weet heus wel wat ik bedoel Degene die ge opnoemt staan voor een nationalisme waar ik nog mee zou kunnen leven.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 december 2011 om 00:23.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2011, 00:24   #40
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge noemt hier wel linkse nationalisten nu hé. Die vallen niet te vergelijken met de rechtse elite. U weet heus wel wat ik bedoel
Ja, ik wou gewoon aantonen dat iedereen nogal snel durft veralgemenen.

Ik ben trouwens geen nationalist
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be