![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() [quote=pajoske;5875360]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() [quote=pajoske;5875419]
Citaat:
Er is niks mis met die gedachte lijkt me. Wallonië gaat nooit onze pensioenen betalen als je dat gelooft ben je vreselijk naief. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=stuyckp;5875516]
Citaat:
Door het onzorgvuldig en slordig quotewerk van pajoske lijkt het alsof een ridicule, quote waar ik niet mee wens geassocieerd te worden, van mij afkomstig is. Dan krijg je bovenstaande mengelmoes als je dat niet aanpast... en niet: Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 december 2011 om 17:55. |
||
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Die mijns inziens ook keihard in zijn gezicht terug slaat.
Ik maak me druk over het feit dat erover "wegfilteren" gesproken wordt om geen rekening te hoeven houden met bestaande verhoudingen (van pseudo-wetenschap gesproken), en Brabander suggereert dat ik dan maar evengoed meteen alle zwakkere roepen kan wegfilteren. Ik snap het causaal verband niet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() De 75 miljard die ze nooit gaan terugzien van Dexia zit hier ook nog niet bij. En de oplopende rentelasten....
De total meltdown komt in zicht ![]()
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Bad Wallonia cfr Bad Bank.
|
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Uw "Vlaanderen" bestaat niet eens.
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat wordt dus het moment waarop Wallonië de splitsing zal forceren.
Laatst gewijzigd door SDG : 20 december 2011 om 18:23. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Kleutermodus aan: Net zomin als uw "België" kleutermodus uit.
Simpele!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uit deze punten komt duidelijk naar voren dat er meer bejaarden zullen zijn in Vlaanderen dan in Wallonië. Maar aangezien de Vlaamse bevolking verder blijft groeien zal dat niet meer een probleem vormen dan in Wallonië, waar de bevolking ook aangroeit en er dus ook meer bejaarden bijkomen. Wees gerust (sic) Wallonië zal nog heel lang afhankelijk kunnen blijven van Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |