![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Weet ge wat? Indien ge een stoel/bankje/poefke op overschot hebt: meebrengen en hier bij mij komen vieren. Welkom! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer is dat eigenlijk, kerstavond?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die dag dat gij mij belooft hebt om geen bier te gaan zuipen en lekker samen te koken. Weet je nog?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Da's stom want bloemkolen zijn superlekker ! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar toch bedankt, ik waardeer jouw hartelijkheid. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Jamaar Suqartje: Txiki komt wel bij mij kroketten eten he...hij zaagt daar al weeeeeken over. Weet ge wat? Kom gwn mee. Maar ook ne stoel meebrengen dan. OK?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik eet wat de pot schaft en ik drink wat de fles schenkt, tanteke. Zolang er maar kroketten bij zijn. Hoeveel ik er eet hangt af van uw krokettenbakkunsten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke beloofd dat ik geen bier meer zou zuipen? Dat moet ge gedroomd hebben, schat. Samen lekker koken, ja ok, daar heb ik altijd goesting in.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat bedoel je met "binnenskamer anders dan naar buiten"? Ik ben altijd hetzelfde: die zotte doos. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfffffff
Zoals steeds open voor last-minute veranderingen... ![]() Sommige dingen liggen al wel vast, en aangezien het twee feestjes door mekaar zijn... MAAR... Dank zij de kookgoden van Epicmealtime zijn er al wel aanpassingen van doen... ![]() De bestelling van 4 kilo spek (waarvan 2 kilo dun gesneden) deed wel wat wenkbrauwen fronsen maar allee. Maar het zal in alle geval geen vreetfestijn worden, ik hou het simpelkes... Allereerst de speciale aanvragen van 't feestvarken : Frieten met curryworst ( ![]() Den dessert met pannekoeken met 4 soorten ijs en hééééél veel slagroom zal er dus niet direkt achter komen... Soep moest'em ni hebben ![]() Nen hoop toastjes die veel te klein zijn om vast te pakken en waar ge uw kleren mee volsmost, om een knabbeltje te hebben voor het eten. Geen idee van welke soep, gewoon een goei boeresoepke met grofgesneden groenten en een paar hompen zelfgebakken notenbrood zal wel goe zijn. Voor 't voorspel euh, voorgerecht zal een tomaat-garnaal weg genoeg zijn. Der gaan een paar fazantjes op tafel komen waarvan één op z'n epicmealtime's... ![]() Uiteraard met idiote kroketjes in kerstboomvorm. en voor de rest koude planten, heb geen zin om veel te maken, te druk. Bij de dessertjes zal er alvast vanilleijs met gesuikerd spek zijn (echt best lekker) met wat frommel erover gekapt. De rode draad door het etentje zullen de baconstrips-baconstrips-baconstrips zijn, maar daar ben'k nog ni uit hoe'k dat 't best op tafel smijt... Enfin, 's avonds nog wa knabbelen maar da's dan chips, baconstrips, kroepoek, baconstrips, koekjes, baconstrips en nog wa nootjes zijn, ge kent da wel... Laatst gewijzigd door manta : 21 december 2011 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ben wel gewonnen voor uw idee om pom pinnekes ipv pommes duchessekes klaar te maken. It's a splendid idea. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 21 december 2011 om 22:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 21 december 2011 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnenshuis ben ik meestal zeer vrolijk, dans ik er op los, maak grapjes, &c. Dat bedoel ik. ![]() En oh ja: in mijn huis is ook iedereen welkom.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pom pinnekes zijn de ideale verzoening tussen kroketjes en pommes duchessekes.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I'd have to marry you first.
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Echt, iedereen?
![]() Trouwens, jij komt over als een romanticus. De manier alleen al hoe jij over je wederhelft spreekt: heel mooi ![]()
![]() |
![]() |