![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bedenk wel dat sommige zaken voor iedereen voordeliger uitvallen als je ze samen realiseert.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig genoeg zijn van dat laatste geen concrete voorbeelden terug te vinden in de Belgische context. Natuurlijk is het zuiver theoretisch niet uit te sluiten dat zoiets zou kunnen bestaan.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is in de praktijk onmogelijk om geen verschil te hebben in de gemiddelde welvaart tussen twee willekeurig gekozen regio's. Mensen met gelijke inkomens zullen in dat scenario van 'responsabilisering' ongelijk behandeld worden, ofwel door een verschil in belastingen, ofwel door een verschil in aangeboden diensten. Uw opvatting van responsabilisering is niet de mijne. Een individu wordt in dat scenario van zogenaamde 'responsabilisering' gestraft voor de (slechte) daden van anderen. Mijn opvatting van responsabilisering is dat een individu verantwoordelijk is voor de EIGEN daden, en dat principe gooi je volledig overboord met dergelijke nationalistische brol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig is de man van een goede vrouw, hij leeft twee keer zo lang.
Sir 26:1
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M.a.w. leef ik met 2 goede vrouwen vier of acht maal zo lang?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() What conscience dictates to be done,
Or warns me not to do, This teach me more than Hell to shun, That more than Heaven pursue. Pope
![]() |