![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *Stelt vast dat het gras toch nog altijd groener lijkt aan de andere kant van de heuvel* (gepikt van ene Ramses Shaffy ende Liesbeth List).
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of mensen die zelf heel makkelijk praten hebben omdat ze zelf geen zwaar werk doen, genoeg verdienen en rijkelijk leven maar verder geen benul hebben van wat er werkelijk in de wereld speelt. Maar die wel pretenderen alles altijd (beter) te weten. Nooit luisteren naar wat mensen zeggen en ervaren en openstaan voor andere ideeën dan die van hun eigen of belang.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch bedankt om mee publiciteit te maken voor de zaak waar ik graag publiciteit maak. Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door captain jack : 26 december 2011 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag zitten we met diezelfde ene juf die op die twintig kindjes past, en drie oude dozen die op nul kindjes letten omdat ze met pensioen zijn. Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan spreken we nog niet van de bijkomende lokalen die er nodig zijn.
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In feite zou ge daarenboven nog rekening moeten houden met de loonsstijging door anciëniteit, het verschil tussen de kosten om iemand te laten werken of op pensioen te sturen, ... Moeilijke berekening denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |