![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als het blok slim is spelen ze dat volgende verkiezingen weer uit.
Dan zenden ze dat uit in hun eigen propagandafilmpjes die ze vlak voor de verkiezingen mogen maken. 'Met gepaste duiding'... Vermeersch gaat daar nog spijt van krijgen denk ik. Opgevoerd worden in een Blok propagandafilm... Bon nu ga ik toch echt voortdoen met mijn puntenplan om het Blok te bestrijden.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Hoe zeer jullie Vermeersch ook willen afschilderen als een halve gare dronken boer, jullie kunnen de feiten die hij aanhaalt toch nooit weerleggen.
Telkens als iemand met bewijzen bovenkomt over het grimmige verleden van het Blok, wordt deze geridiculiseerd en publiekelijk vernederd, maar enige duidelijke argumentatie die hetgeen hij aanbrengt kan weerleggen heeft men nooit... hoe zou dat nu komen? Dat Vermeersch zich druk maakt kan ik best verstaan. Elke vrijdenkende mens beseft nu dat het effectief 5 voor 12 is! Het blok mag absoluut niet in het bestuur komen of we zitten met toestanden zoals in "toffe" stadjes in Frankrijk als Orange en Vitrole. Daar staat kritiek op de burgemeester gelijk met klop krijgen... Leuk is dat! |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En aan sommigen hun reacties merk je meteen waarom ze op Rob Klop stemmen! ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De Winter komt ook in het gezicht van miljoenen andere belastingsbetalers spuwen, so ... ? En ja, vermeersch is zo'n heel linkse typ, maar alles wat hij zegt klopt toch? De documenten die hij heeft zijn gewoon zo. Maar in 2min interviews met one-liner tegen one-liner kan hij die natuurlijk niet tonen. Een tijd geleden had hij wel eens een langer programma... misschien moet dat maar nog eens komen, ge ziet dan wel. Daarbij die is dan wel links, maar ik denk dat hij zijn mening relatief "neutraal" geeft hoor... ik ben ervan overtuigd dat hij een heel rechtse maar ethische partij niet zal afbreken. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Burgemeester
|
![]() Feit is wel, niemand kan zijn feiten weerleggen...
alle gepalaver errond, en ook al is dat ne veel te linkse pipo en weet ik veel wat al... |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Is er eigenlijk bij het Blok een 'verantwoordelijke' ?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hof van Beroep te Gent veroordeelt Vlaams-blok-VZW's
wij aanvaarden deze uitspraak niet, deze Belgische rechters (waren ze vrijgesproken, dan zou het ongetwijfeld Vlaamse rechters geweest zijn) leven op Mars Rob Verreycken slaat zijn vrouw in elkaar wij geloven in de rechtsstaat en wachten het oordeel van de rechter af Blok maakt jarenlang mensen uit voor het vuil van de straat dat is een kwestie van vrije meningsuiting Vermeersch noemt de Vlaams Blok-leiders neo-nazi's schande, die man moet zijn bek houden
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Los daarvan, waarom zou hij da niet mogen doen maar Dewinter wel iedereen voor het vuil van de straat verwijten terwijl hij met veel lawaai de studio verlaat tijdens een live uitzending van de zevende dag?
![]() |
#36 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Vrije meningsuiting mannen, vrije meningsuiting. Iets wat de misdadigers van het blok alleen maar hoog in hun vaandel blijken te dragen wanneer het hen uitkomt.
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Er zijn er nog.
![]() |
#38 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Lieve blokkertjes, maak je maar geen zorgen! De gemiddelde Vlaams Blok-stemmer kijkt niet naar politieke programma's. Anders zouden ze wel beter weten.
Prof. Vermeersch heeft trouwens niemand aangevallen, hij heeft waargebeurde feiten opgesomd. Als je die shockerend vindt (en zelfs zo ongelofelijk vindt dat je ze niet wil geloven) moet je eens over de partij gaan nadenken waar je op gestemd hebt. |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |