Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

Discussietools
Oud 17 juni 2004, 14:59   #21
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Als er ooit binnen 50 jaar een uitzending komt van het leukste van 100 jaar televisie mag dit fragment niet ontbreken.
ja, inderdaad...dit zou wel eens legendarisch kunnen worden. .Afspraak binnen een goeie vijftig jaar, en we zullen zien wat de meningen dan zijn over Vermeersch uitspraak , binnen de historische context.. On verra..
Oud 17 juni 2004, 15:22   #22
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

als het blok slim is spelen ze dat volgende verkiezingen weer uit.
Dan zenden ze dat uit in hun eigen propagandafilmpjes die ze vlak voor de verkiezingen mogen maken.

'Met gepaste duiding'... Vermeersch gaat daar nog spijt van krijgen denk ik. Opgevoerd worden in een Blok propagandafilm...

Bon nu ga ik toch echt voortdoen met mijn puntenplan om het Blok te bestrijden.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 17 juni 2004, 15:39   #23
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Laweit
Ha, ja....... zo is dat nu eenmaal bij de staatsomroep.....

voor de PREE zijn ze allemaal "directeur".............

maar voor de verantwoordelijkheid zijn ze "paraplu zo groot als een huis".......

en ik heb het NIET gedaan............andere dienst of zo......

t'is al j�*�*�*�*�*�*�*�*�*ren zo, en af en toe loopt dat ne keer mis ziede.....

maar opstappen......... ho maar dat gaat niet hé...... wegens....

VAST BENOEMD en té lui voor de privé !
Wat een verzuurde reactie!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:00   #24
Trajanus
Banneling

Trajanus's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Trajanus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jules
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
Is er nu écht niemand, van hoger tot lager directielid, die verantwoordelijk kan gesteld worden voor het opvoeren van een malloot als Prof Vermeersch..... die via de staatsomroep zo maar een beetje in het gezicht komt spuwen van één miljoen belastingbetalers.....

kan iederéén zo maar de studio binnenwandelen, zijn broek afsteken en boertig doen én dit dan ook nog laten uitzenden........

er moet toch ergens in dat grote huis van vertrouwen "één" aparatsjik zijn die zijn zegen moet geven wie wél en wie niet op de buis komt ?????????

indien ja......... leg die kerel zijn C-4 maar al gereed, want hij doet zijn job niet goed............ de belastingbetaler zal wel iemand anders aanstellen die het (misschien wel nog voor een kleiner salaris) beter zal doen en het vertrouwen waard is, want slechter dan nu kan niet !
Vergeet niet dat er miljoenen Vlamingen zijn die het wél eens zijn met wat Vermeersch daar zei...
Vermeersch moet zijn bulderende toot dicht houden, hij heeft geen fuck te maken met de verkiezingen. De VRT voert hem enkel op om te kakken op het Vlaams Blok én hun kiezers. Ik had de indruk dat de linkse VRT-journalisten hun adem stokte toen ze merkten welke onbeschofte briesende stier met had losgelaten. Hij is een kiezer als een andere, op verkiezingsdag.
Trajanus is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:14   #25
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Hoe zeer jullie Vermeersch ook willen afschilderen als een halve gare dronken boer, jullie kunnen de feiten die hij aanhaalt toch nooit weerleggen.
Telkens als iemand met bewijzen bovenkomt over het grimmige verleden van het Blok, wordt deze geridiculiseerd en publiekelijk vernederd, maar enige duidelijke argumentatie die hetgeen hij aanbrengt kan weerleggen heeft men nooit... hoe zou dat nu komen?

Dat Vermeersch zich druk maakt kan ik best verstaan. Elke vrijdenkende mens beseft nu dat het effectief 5 voor 12 is! Het blok mag absoluut niet in het bestuur komen of we zitten met toestanden zoals in "toffe" stadjes in Frankrijk als Orange en Vitrole. Daar staat kritiek op de burgemeester gelijk met klop krijgen... Leuk is dat!
headinajar is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:20   #26
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Hoe zeer jullie Vermeersch ook willen afschilderen als een halve gare dronken boer, jullie kunnen de feiten die hij aanhaalt toch nooit weerleggen.
Telkens als iemand met bewijzen bovenkomt over het grimmige verleden van het Blok, wordt deze geridiculiseerd en publiekelijk vernederd, maar enige duidelijke argumentatie die hetgeen hij aanbrengt kan weerleggen heeft men nooit... hoe zou dat nu komen?
"Vrije meningsuiting" he Ook dat vergeten ze dan voor 't gemak eventjes
En aan sommigen hun reacties merk je meteen waarom ze op Rob Klop stemmen!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Griffin is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:29   #27
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Is er nu écht niemand, van hoger tot lager directielid, die verantwoordelijk kan gesteld worden voor het opvoeren van een malloot als Prof Vermeersch..... die via de staatsomroep zo maar een beetje in het gezicht komt spuwen van één miljoen belastingbetalers.....
wat is er mis aan de woorden van vermeersch

De Winter komt ook in het gezicht van miljoenen andere belastingsbetalers spuwen, so ... ?

En ja, vermeersch is zo'n heel linkse typ, maar alles wat hij zegt klopt toch? De documenten die hij heeft zijn gewoon zo. Maar in 2min interviews met one-liner tegen one-liner kan hij die natuurlijk niet tonen. Een tijd geleden had hij wel eens een langer programma... misschien moet dat maar nog eens komen, ge ziet dan wel. Daarbij die is dan wel links, maar ik denk dat hij zijn mening relatief "neutraal" geeft hoor... ik ben ervan overtuigd dat hij een heel rechtse maar ethische partij niet zal afbreken.
justme is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:31   #28
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
wat is er mis aan de woorden van vermeersch

De Winter komt ook in het gezicht van miljoenen andere belastingsbetalers spuwen, so ... ?

En ja, vermeersch is zo'n heel linkse typ, maar alles wat hij zegt klopt toch? De documenten die hij heeft zijn gewoon zo. Maar in 2min interviews met one-liner tegen one-liner kan hij die natuurlijk niet tonen. Een tijd geleden had hij wel eens een langer programma... misschien moet dat maar nog eens komen, ge ziet dan wel. Daarbij die is dan wel links, maar ik denk dat hij zijn mening relatief "neutraal" geeft hoor... ik ben ervan overtuigd dat hij een heel rechtse maar ethische partij niet zal afbreken.
Tja, maar ethiek is waarschijnlijk ook "links" hee
headinajar is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:32   #29
justme
Burgemeester

Standaard

Feit is wel, niemand kan zijn feiten weerleggen...

alle gepalaver errond, en ook al is dat ne veel te linkse pipo en weet ik veel wat al...
justme is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:33   #30
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Tja, maar ethiek is waarschijnlijk ook "links" hee
och, kweetnie hoor ... het VB heeft in zijn programma ook wel punten staan die om ethische zaken gaan
justme is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:35   #31
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Is er eigenlijk bij het Blok een 'verantwoordelijke' ?
Het Skill Effect is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:39   #32
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Hof van Beroep te Gent veroordeelt Vlaams-blok-VZW's
wij aanvaarden deze uitspraak niet, deze Belgische rechters (waren ze vrijgesproken, dan zou het ongetwijfeld Vlaamse rechters geweest zijn) leven op Mars

Rob Verreycken slaat zijn vrouw in elkaar
wij geloven in de rechtsstaat en wachten het oordeel van de rechter af

Blok maakt jarenlang mensen uit voor het vuil van de straat
dat is een kwestie van vrije meningsuiting

Vermeersch noemt de Vlaams Blok-leiders neo-nazi's
schande, die man moet zijn bek houden
Oud 17 juni 2004, 16:41   #33
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
wij aanvaarden deze uitspraak niet, deze Belgische rechters (waren ze vrijgesproken, dan zou het ongetwijfeld Vlaamse geweest zijn) leven op Mars

Mooie samenvatting

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Griffin is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:51   #34
justme
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
ik dacht van wel... ik vermoed dat de meeste blokpublicaties op "politieke correctheid" en op consistentie met andere publicaties worden gecheckt
justme is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:58   #35
Fishie
Partijlid

Standaard

Citaat:

kan iederéén zo maar de studio binnenwandelen, zijn broek afsteken en boertig doen én dit dan ook nog laten uitzenden........

er moet toch ergens in dat grote huis van vertrouwen "één" aparatsjik zijn die zijn zegen moet geven wie wél en wie niet op de buis komt ?????????

indien ja......... leg die kerel zijn C-4 maar al gereed, want hij doet zijn job niet goed............ de belastingbetaler zal wel iemand anders aanstellen die het (misschien wel nog voor een kleiner salaris) beter zal doen en het vertrouwen waard is, want slechter dan nu kan niet !
Vrijheid van meningsuiting he maat.
Los daarvan, waarom zou hij da niet mogen doen maar Dewinter wel iedereen voor het vuil van de straat verwijten terwijl hij met veel lawaai de studio verlaat tijdens een live uitzending van de zevende dag?
Oud 17 juni 2004, 17:02   #36
Fishie
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychodad
Da vind ik nie, se.

K denk dat andere professoren als Storme ook wel zouden mogen komen op TV, maar die mogen niet van de partij.

Face it, er zijn heel wat professoren die radicaal tegen het blok zijn, zou wel iets te gemakkelijk zijn om hun vrije meningsuiting (gaat er een lichtje branden ) te willen beperken.
inderdaad er IS een verschil tussen uw mening zeggen en in iemand zijn gezicht spuwen........van mij mag iedereen zijn gedacht zeggen..... op een deftige manier......... maar de verachting in de ziedende blik van die kut-prof was gewoon walgelijk !
Oggotekes, ze worden een keer beledigt en ze zijn ziedend.
Vrije meningsuiting mannen, vrije meningsuiting.

Iets wat de misdadigers van het blok alleen maar hoog in hun vaandel blijken te dragen wanneer het hen uitkomt.
Oud 17 juni 2004, 17:04   #37
Fishie
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
Geloof me, hetgeen wat hij zei kwam bij het schaarse VRT-publiek daar aanwezig helemaal correct over, bij deze publieke staatsomroep is het trouwens ook een vereiste anti-blok-gezind te zijn anders kom je daar niet binnen. Maar indd wat je zegt is juist, zoiets vind ik ongehoord om uit te zenden, hij mag zijn eigen mening verkondigen natuurlijk maar er zijn tactvollere manieren om dat te doen.

Trouwens over zo'n toestanden gesproken, zo is vorig jaar of 2 jaar geleden die vertegenwoordiger van de AEL bij ATV daar gewoon binnengewandeld om een showke op te voeren, gelukkig hebben ze die bij de VRT nog kunnen tegenhouden.
Vreemd aangezien verscheidene blok mensen reeds lang bij de VRT aan het werk zijn, ken je TV Reeks Merlina nog, programma van een Blokker en dit is slechts een voorbeeld van iets van 20 jaar geleden om te illustreren hoelang het Blok reeds bij de VRT zit.
Er zijn er nog.
Oud 17 juni 2004, 17:09   #38
Fishie
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
ik dacht van wel... ik vermoed dat de meeste blokpublicaties op "politieke correctheid" en op consistentie met andere publicaties worden gecheckt
Bulshit, ze worden enkel gechekt om te zien of ze geen wetten overtreden en zelfs dan worden de uiterste grenzen afgetast om te zien hoe ver men kan gaan zonder een process aan hun broek te krijgen.
Oud 17 juni 2004, 23:14   #39
aapje
Vreemdeling

Standaard

Lieve blokkertjes, maak je maar geen zorgen! De gemiddelde Vlaams Blok-stemmer kijkt niet naar politieke programma's. Anders zouden ze wel beter weten.

Prof. Vermeersch heeft trouwens niemand aangevallen, hij heeft waargebeurde feiten opgesomd. Als je die shockerend vindt (en zelfs zo ongelofelijk vindt dat je ze niet wil geloven) moet je eens over de partij gaan nadenken waar je op gestemd hebt.
aapje is offline  
Oud 18 juni 2004, 00:30   #40
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
wij aanvaarden deze uitspraak niet, deze Belgische rechters (waren ze vrijgesproken, dan zou het ongetwijfeld Vlaamse rechters geweest zijn) leven op Mars

de nagel op de kop!
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be