![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Te joods? Dat suggereert dat joods eigen fundamentalistisch betekent. Dat vind ik overigens niet helemaal onzinnig. Een 'Joodse' staat is even ondemocratisch als een 'Vlaamse' staat. Dan zouden alleen mensen met een Vlaamse identiteit de politiek in Vlaanderen mogen bepalen in plaats van alle bewoners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een flauwekul over ondemocratisch" Vlaanderen. Staat die regel die je zelf uitgevonden hebt ergens gebetonneerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joods fundamentzlisme dat in Israel overigens stevig aangepakt wordt. Begin maar te zeuren als Joodse fundamentalisten hier links en rechts aanslagen beginnen te plegen. Pas als dat gebeurt mag je terugkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik maak er mij alleszins niet zo veel zorgen in dat ik mogelijks ooit wel eens slachtoffer zal worden van Joods fundamentalisme. Islamitisch fundamentalisme daarentegen baart me iets meer zorgen. Zelfmoordpiloten, passagiers met nitroglycerine in vliegtuigen, treinreizigers met rugzakken en GSM's, verdachte individuen in metro's ... niet dat het een alledaagse praktijk is maar je zult toch maar op het verkeerde moment op de verkeerde plaats zijn nietwaar? Er bestaat wel degelijk Joods terrorisme zoals onderstaande link aangeeft. Het lijkt zich ook te beperken tot Israel en door Israel bezette gebieden. Terrorisme is en blijft verwerpelijk, waar het ook gebeurt. Wat me wel meteen opvalt aan Joods terrorisme is dat het niet meteen een internationaal karakter heeft zoals het islamitisch fundamentalisme dat de westerse samenleving viseert en de daarbijhorende burgers. Volgens islamitisch fundamentalisme ben ik een potentieel doelwit gewoonweg omdat ik deel uitmaak van de westerse samenleving en met geweld tot beter inzichten moet gebracht worden of anders maar moet sterven. Van het Joods fundamentalisme heb ik niet de indruk dat ze willen pogen om mijn levensstijl te wijzigen of hun ideologie op te dringen. Beide vormen van fundamentalisme zijn verwerpelijk en houden geen rekening met menselijke levens. Maar de ene vind ik net iets opdringeriger ten aanzien van mijn levenswijze en dus ben ik daar ook iets alerter mee. Als u dit hypocriet wil noemen heb ik daar geen moeite mee. http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_religious_terrorism |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien weten we ook niet hoeveel aanslagen er inmiddels verijdeld zijn. Als we die lui hun gang laten gaan zal de kans wel gevoelig stijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik zou men huis niet meer uitkomen, voor je het weet lig je onder een bus. Kalm in de zetel blijven zitten is het veiligste om je nek niet te breken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bemoeienissen van Europeanen is net de oorzaak van alle ellende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog zo van die dooddoeners? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp dat u opeens wel over relativeringsvermogen blijkt te beschikken. Als het echter over zionisme gaat ziet u het kwaad overal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
An indictment is expected to include charges of fraud, breach of trust, money-laundering and obstruction of justice. http://www.jpost.com/Headlines/Artic...=252048&R=R101 |
|
![]() |
![]() |