![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ooooooh, nu verstaan ik het: hij zit onder de pillen..
![]()
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik raad hem antibiotica aan tegen zijn microwezentjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Dat moet je wel heel onnozel wezen. Vergeet de oude bijbel en lees de nieuwe bijbel van harriechristus, de enige echte Jezus die ook werkelijk bestaat. Anders dan die goochelaar van 2000 jaar geleden, die zich niet meer durft te laten zien, wel wetende dat ie een hoop onzin heeft beweerd. ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Denk dat em beter eens gaat klappen met de dokters in Geel of Gent. http://www.fracarita.org/instellinge...um-dr-guislain
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zijn de microwezentjes naartoe, Harrie? Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 4 januari 2012 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() In feite is harriechristus niet gekker dan de moderne wetenschappers die naar het Higgs-boson zoeken.
En dat is, voor wie mij een beetje kent, geen compliment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 4 januari 2012 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zult de microwezentjes liefhebben met heel uw hart, met heel uw verstand en met geheel en al uwe voorstellingsvermogen.
Deuteronomium 6:5 Mattheus 22:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor velen is de waarheid slechts een veronderstelling, wel wetende dat ze die niet kennen.
Aldus zijn zij dwalende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jezus de Christus zelf is de weg, de waarheid en het leven.
Zij die in hem geloven zullen eeuwig leven, ook al zijn zij gestorven. Amen!
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Johannes 11 De opwekking van Lazarus 17 Toen Jezus dan aankwam, bevond Hij, dat hij reeds vier dagen in het graf lag. 18 Betanië nu was dicht bij Jeruzalem gelegen, op een afstand van ongeveer vijftien stadiën. 19 Velen uit de Joden waren tot Marta en Maria gekomen om haar te troosten over haar broeder. 20 Toen nu Marta hoorde, dat Jezus kwam, ging zij Hem tegemoet, doch Maria bleef in huis zitten. 21 Marta dan zeide tot Jezus: Here, indien Gij hier geweest waart, zou mijn broeder niet gestorven zijn. 22 Ook nu weet ik, dat God U geven zal al wat Gij van God begeert. 23 Jezus zeide tot haar: Uw broeder zal opstaan. 24 Marta zeide tot Hem: Ik weet, dat hij zal opstaan bij de opstanding ten jongsten dage. 25 Jezus zeide tot haar: Ik ben de opstanding en het leven; wie in Mij gelooft, zal leven, ook al is hij gestorven, 26 en een ieder, die leeft en in Mij gelooft, zal in eeuwigheid niet sterven; gelooft gij dat? 27 Zij zeide tot Hem: Ja, Here, ik heb geloofd, dat Gij zijt de Christus, de Zoon van God, die in de wereld komen zou. 28 En na deze woorden ging zij heen en riep haar zuster Maria in stilte en zeide: Daar is de Meester en Hij roept u. 29 En toen zij dat hoorde, stond zij ijlings op en ging tot Hem; http://www.biblija.net/biblija.cgi?l...d16=1&m=Joh+11
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de mens leeft eeuwig voort in de hemel der microkosmos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de Liefde openbaart zich slechts tijdelijk om weer te sterven. Maar de Geest van het denken is er altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Matteüs 24 Rede over de laatste dingen 1 En Jezus ging de tempel uit en vertrok. En zijn discipelen kwamen tot Hem om Hem op de gebouwen van de tempel te wijzen. 2 En Hij antwoordde en zeide tot hen: Ziet gij dit alles niet? Voorwaar, Ik zeg u, er zal hier geen steen op de andere gelaten worden, die niet zal worden weggebroken. 3 Toen Hij op de Olijfberg gezeten was, kwamen zijn discipelen alleen tot Hem en zeiden: Zeg ons wanneer zal dat geschieden, en wat is het teken van uw komst en van de voleinding der wereld? 4 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Ziet toe, dat niemand u verleide! 5 Want velen zullen komen onder mijn naam en zeggen: Ik ben de Christus, en zij zullen velen verleiden. 6 Ook zult gij horen van oorlogen en van geruchten van oorlogen. Ziet toe, weest niet verontrust; want dat moet geschieden, maar het einde is het nog niet. 7 Want volk zal opstaan tegen volk, en koninkrijk tegen koninkrijk, en er zullen nu hier, dan daar, hongersnoden en aardbevingen zijn. 8 Doch dat alles is het begin der weeën. http://www.biblija.net/biblija.cgi?l...d16=1&m=Mat+24 Jezus hoogst persoonlijk letterlijk lijfelijk terug en niet in een of ander persoon zoals gij meent te zijn. Handelingen 1 9 En nadat Hij dit gesproken had, werd Hij opgenomen, terwijl zij het zagen, en een wolk onttrok Hem aan hun ogen. 10 En toen zij naar de hemel staarden, terwijl Hij henenvoer, zie, twee mannen in witte klederen stonden bij hen, 11 die ook zeiden: Galileese mannen, wat staat gij daar en ziet op naar de hemel? Deze Jezus, die van u opgenomen is naar de hemel, zal op dezelfde wijze wederkomen, als gij Hem ten hemel hebt zien varen. Goe gelezen ? "Op dezelfde wijze" En als ge geen ander argumente weet dat met opzet verdraaide bijbelteksten en je microdinges ga dan verder in K&K onzin verkopen. Want wat ge vertelt pas beter in die draad.
![]() |