Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 februari 2012, 07:26   #21
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Hoe wenst U de neergang van de EU de laatste 3 jaar dan te omschrijven?
Dit is geen "economische crisis" meer,dit is verarming...niet?
NEE ! Dit is opzettelijke desindustrialisatie zoals de V.N. dat hebben gepland.

Sinds 2010 tracht ik iedereen dat idee aan de man te brengen, blijkbaar vrijwel vruchteloos.

De ' Cap and trade' en de nieuwe voorstellen aangaande bedreigde levensvormen welk een nog drastischer initiatief zal teweegbrengen zal de dood betekenen voor de economie en industrie van de westerse wereld, zoals gepland.

Agenda 21 & U.N, gooogle, zoek en U zal vinden... (Morrris Strong, China, desindustrialisation, cap and trade, agenda 21 ...)
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2012, 00:16   #22
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
U "aan een job helpen" is uw eigen job. Niet die van iemand anders, en niet die van de staat. Je kan dat op 2 manieren: trachten iemand te vinden die het nuttig vindt om jouw arbeid aan een zekere prijs te gebruiken voor zijn eigen doelstellingen, of zelf ondernemen en andere mensen eventueel een job aanbieden.

Maw, al die jammeraars van "geef mij een job" zouden kletsen rond hun oren moeten krijgen dat ze zelf geen bedrijf oprichten dat zelf jobs creeert.

Nu, ik zal direct toegeven dat dat gemakkelijker gezegd is dan gedaan, want je stikt onmiddellijk van de regels, de belastingen, de sociale lasten en de verplichtingen tegenover uw werknemers.

Inderdaad, dat illustreert het probleem: veel te weinig echt ondernemerschap. Veel te veel nep. Hoe zou dat komen denkt ge ?

China is een dictatuur, vergeet dat niet.

Juist. En door wie komt dat ? Of dachten we dat al dat genormeer en dat gereglementeer niks kostte ? (en dan bedoel ik niet het printerpapier, he).

We hebben democratisch (nou ja) gekozen om onszelf de ondernemersdas om te doen. Dat was fantastisch he, nu konden die smeerlappen van woekeraars van ondernemers niet meer doen wat ze wilden. We zouden ze eens naar ons groene, sociaal en politiek correcte, en ethisch verantwoorde pijpen laten dansen. Het gevolg is dat het te lastig geworden is. De weg tussen een idee, en een klein bedrijfje, is een zware gok geworden waar alle fiskale en sociale gieren naar zitten te luren. Veel beter een "jobke" vinden bij een andere zot die wel gaat ondernemen. Tiens, er zijn er niet genoeg ! Die smeerlappen van ondernemers toch ! Ze willen mij geen job geven ! Allez, staat, doe eens iets voor mij ! Geef mij een staatsjobke op kosten van die ondernemer, of stem eens een wet dat die ondernemer gedwongen wordt om mij aan te nemen !
China is een dictatuur schrijft U . Mao is al een tijdje dood , maar er is slechts een gedeelte waarheid van Uw stelling.

Iets wat bij ons totaal verloren is gegaan , is het nationaal gevoel . samenhorigheid . en !!! ( begin nu niet te melken dat onze Koning een niet verkozen geldabsorbeerder is ) Een land met het gevoel van eenheid is heel wat sterker , En Nee ik wil geen Noord Korea . Maar de mentaliteit van China is wel een van we zullen er voor werken en we zullen het maken , en arm en rijk staat achter de drang om vooruit te komen , dat is in vele Aziatische landen zo .
en wij zijn bijna een weemoedig volk , met een weemoedige politiek , die er niet in slaagt om zijn bevolking achter zich te krijgen . We zijn momenteel een generatie met de spirit van een zieke 64 en een half jarige winkelier die er geen doorkomen aan ziet en uitverkoopt .

Well , ik ben een Belg en een echte vlaaming , maar dat beetje orange gevoel dat onze noorderburen hebben , dat is iets wat mogelijk in ons nadeel speelt en dat we ondanks een paar roepers messchien eigelijk wel beter zouden hebben en nu broodnodig missen.

Chinezen die in een bedrijf werken hebben dat ook , ook al is dat voor een te laag loon , ze staan achter " het project " . Er zijn niet zoveel arbeiders meer in onze samenleving die redeneren als volgt . we gaan goed ons best doen , dan wordt ons bedrijf sterk en zijn we zekerder in onze toekomst .

Nee volgen de haatverspreiding van de vakbonden . die bazen zijn allemaal rijke smeerlappen en hebben geld genoeg , als je ze een loer kunt draaien en ervan profiteren moet je dat als UW recht zien en onmiddelijk uitbuiten .

Kijk , hoever we gekomen zijn .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2012, 00:20   #23
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
NEE ! Dit is opzettelijke desindustrialisatie zoals de V.N. dat hebben gepland.

Sinds 2010 tracht ik iedereen dat idee aan de man te brengen, blijkbaar vrijwel vruchteloos.

De ' Cap and trade' en de nieuwe voorstellen aangaande bedreigde levensvormen welk een nog drastischer initiatief zal teweegbrengen zal de dood betekenen voor de economie en industrie van de westerse wereld, zoals gepland.

Agenda 21 & U.N, gooogle, zoek en U zal vinden... (Morrris Strong, China, desindustrialisation, cap and trade, agenda 21 ...)
En , hier hebben we de nieuwe depresieve Stanly-mes generatie , we worden dommer en luier , en armer en depresiever . en de vakbonden doen ons blijven geloven dat we superieur zijn , al is dat dan in werkelijk beperkt tot het invullen van een bestelbonnetje , en koerierbedrijfke spelen .
Oud 20 februari 2012, 23:17   #24
Klarekijk
Banneling

Standaard

In de spiegel kijken en durven antwoorden is niet aan iedereen besteed zeker ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be