![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En niets belet u van staatsloos te worden en je eigen gangetje te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ontopic : mij het stakingsrecht ontnemen ( ontslaan wanneer ik weiger mijn werk uit te voeren omdat men dingen van mij verlangt die ik absoluut niet wens ) dan ga ik niet niet staken maar ofwel een andere job doen ofwel naar geweld grijpen. Staken doe ik dus sowieso, het recht aan mijn zijde of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als jij niet in het rijtje loopt en met uw schijtholletje naar boven ligt op tijd dan doet het establishment of het systeem u financieel pijn, en andere mensen als ze kunnen ook. Een van de geliefkoosde spreekwoorden bij hun is dan ok, de ene zijn dood is de andere zijn brood. Het zijn juist die zogenaamde "beschaafde mensen" die het dus net wél doen. Dat was een goeitje adrian ![]() ![]()
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 31 december 2011 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verslaving is dan ook een opvulling van een mentaal of emotioneel gemis en hangt af van hoe je opgevoed bent, in welke samenleving of omgeving ect. en hoe je omgaat met de kennis daarvan. Wat geld betreft; in feite is dat een utopie want zonder geld overleef je niet in onze werld. Toch niet zoals men van u verwacht en zeker niet gezond en/of oud. Geld controleert dus wél ons hele leven. Of je er nu een honger naar hebt of niet het tracht je zo lang en ver mogelijk mee te sleuren. Of diegene die er een honger naar hebben doen dat desnoods wel in geld ,door geld, zijn plaats.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft mogen ze zware boetes pakken op stakers. Die mensen leveren niets dan last op en hebben zero meerwaarde.
Eigenlijk hoop ik stiekem dat de brandweer eens spontaan staakt als hun huis in brand staat, of dat hun chirurg plots tijdens hun operatie begint te staken (omdat hij bijv. geen dubbele maaltijdcheques meer krijgt). Dan zou dat tuig misschien eens inzien hoe egoïstisch hun acties zijn. |
![]() |
![]() |