Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 december 2011, 17:25   #21
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Politici zijn geen onschuldigen maar de organisatoren van massale diefstal.
Blijkbaar vinden een grote meerderheid van mensen dat niet want anders zou men wel al een partij gehad hebben die dat verkondigd en een absolute meerderheid haalt.

En niets belet u van staatsloos te worden en je eigen gangetje te gaan.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2011, 17:28   #22
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Ontopic : mij het stakingsrecht ontnemen ( ontslaan wanneer ik weiger mijn werk uit te voeren omdat men dingen van mij verlangt die ik absoluut niet wens ) dan ga ik niet niet staken maar ofwel een andere job doen ofwel naar geweld grijpen. Staken doe ik dus sowieso, het recht aan mijn zijde of niet.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2011, 17:34   #23
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Neem ontslag?

Er is geen enkele reden om iemand anders 'financieel pijn te doen'. Holbewoners en vakbonden leven in zo een wereld. Beschaafde mensen niet.
HAHAAHA ...
Als jij niet in het rijtje loopt en met uw schijtholletje naar boven ligt op tijd dan doet het establishment of het systeem u financieel pijn, en andere mensen als ze kunnen ook. Een van de geliefkoosde spreekwoorden bij hun is dan ok, de ene zijn dood is de andere zijn brood. Het zijn juist die zogenaamde "beschaafde mensen" die het dus net wél doen.

Dat was een goeitje adrian
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein

Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 31 december 2011 om 17:45.
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2011, 17:44   #24
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je zal bedoelen: waar iedereen slechter van wordt, maar gelukkiger want je hebt niemand meer om jaloers op te zijn ?

Er zijn nog tussenwegen hoor !!
Je kan een biertje drinken zonder verslaafd te zijn, en je kan een leuke pree hebben zonder dat geld je leven gaat beheersen.
Uiteraard kan je inderdad een biertje drinkken zonder verslaafd te zijn, een jointje roken zonder verslaafd te zijn, enfin alles kan zo.
Verslaving is dan ook een opvulling van een mentaal of emotioneel gemis en hangt af van hoe je opgevoed bent, in welke samenleving of omgeving ect. en hoe je omgaat met de kennis daarvan.

Wat geld betreft; in feite is dat een utopie want zonder geld overleef je niet in onze werld. Toch niet zoals men van u verwacht en zeker niet gezond en/of oud.
Geld controleert dus wél ons hele leven. Of je er nu een honger naar hebt of niet het tracht je zo lang en ver mogelijk mee te sleuren. Of diegene die er een honger naar hebben doen dat desnoods wel in geld ,door geld, zijn plaats.
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2011, 17:57   #25
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Wat mij betreft mogen ze zware boetes pakken op stakers. Die mensen leveren niets dan last op en hebben zero meerwaarde.

Eigenlijk hoop ik stiekem dat de brandweer eens spontaan staakt als hun huis in brand staat, of dat hun chirurg plots tijdens hun operatie begint te staken (omdat hij bijv. geen dubbele maaltijdcheques meer krijgt). Dan zou dat tuig misschien eens inzien hoe egoïstisch hun acties zijn.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be