![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En maar goed ook.
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou eno2 consequent zijn met zichzelf? We zullen zien! |
||
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar dagen aanwezig en al zoiets schrijven, dat duidt volgens mij op al langer aanwezig op dit forum.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Suggestie voor de moderatie: zet meteen een slotje op dit soort draden. Gebanden krijgen de reden 'waarom' toegestuurd en hoeven dus ook geen twee keer daarnaar te vragen. Daarnaast zorgen ze toch maar voor meer van hetzelfde.
Sluiten die handel. mvg, het eeuwenoude hert Txiki
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Andere suggestie voor de moderatie.
Op het JREF-forum hebben ze een apart subforum waar enkel mods kunnen posten, en waar voor elke verbanning een mededeling wordt gepost. Voor tijdelijke verbanningen staat de lengte ervan vermeld, en de reden van de verbanning wordt summier gegeven. Threads over verbanningen kunnen dan zoals Txiki voorstelt meteen een slotje krijgen (of beter nog, verwijderd worden). Voorbeelden:
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vermeldt de dubbelnicks van verbannen forumleden hier niet, maar hebt wel Straatplan om die reden verbannen. Dit gebeurt vreemd genoeg selectief: is daar een reden toe, en zo ja, mogen we die weten?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 januari 2012 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds. Een forumlid kan wensen niet te worden gecontacteerd via email. De persoonlijke instellingen laten dit toe. Je kan dus worden gebannen zonder te weten waarom. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wacht even, hij is al meerdere malen geband omdat hij een dubbelnick zou zijn? Feitelijk zegt hij hier dat hij dus inderdaad minstens een soort quadrupelnick is, maar dat zelfs de eerste daarvan geband zou zijn voor dubbelnicken?
Dus hij deelt toevallig een IP-adres/huis met iemand die (ook) irritant is?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 3 januari 2012 om 09:56. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb mezelf nog niet gebannen. En eno1 bestond al van voor mijn (overigens onterechte) ban (veroorzaakt door een voorafgaande 4 bp waar ik geen enkele fout aan had) eno1 is geen dubbelnick van mij. Zwijgen is goud in jouw geval. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Slotje akkoord. Maar pas na het antwoord van Mod. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 3 januari 2012 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |||
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat elke lijn die de moderatie trekt, onvermijdelijk zowel op goedkeuring als op protest kan rekenen. Qua banpolitiek blijft het schipperen tussen enerzijds voldoende mensen behouden om het forum aan de gang te houden en anderzijds 'foute' posters te ontmoedigen om een werkbaar forum gestalte te geven. Citaat:
Verder gaf ik ook aan dat niet het gebruik van dubbelnicks de oorzaak was van deze ban, maar wel het feit dat hij een gebande is die deze nicks gebruikt om zijn ban te omzeilen. Citaat:
Misschien is de ogenschijnlijke selectiviteit dan ook enkel toe te schrijven aan het feit dat mijn ingrijpen niet spoort met de voorgaande acties van andere moderatoren. Het is heel goed mogelijk dat kleine inconsequenties in de loop der tijden voor sommige bannelingen de deur op een kier lieten, terwijl Straatplan nu specifiek een slachtoffer lijkt van mijn toepassing van het principe: dubbelnicks die een ban proberen omzeilen gaan er opnieuw uit. Pontifex Laatst gewijzigd door Pontifex : 3 januari 2012 om 10:44. |
|||
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
![]() Citaat:
![]() Je bent toch na initieel getalm overgegaan tot het knutselen aan de status van Freelancer. Dat was heel dapper. En nu uit grondslagenredenen opkomen voor een illustere onbekende! Citaat:
Txiki ook. Iedereen anders ook hierover. Pontifex valt wel toe te juichen met zijn open communicatiemodus. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 januari 2012 om 10:36. |
||
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.moviemeter.nl/forum/1/10672/0 |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel meldingen volstaan niet voor sommige forummers(STERS), zij beginnen daar dan nog eens andere draadjes over en bekritiseren daar de beslissing van de mods met als gevolg een wildgroei aan klaagdraden. * Sommige forummers hebben ook al de mods op hun negeerlijst staan en kunnen die moddelijke meldingen niet eens lezen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel maanden en jaren zijn Guderian, chipie en carlgustaaf al niet geband en aan 't dubbelnicken? |
|
![]() |