Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2004, 14:49   #21
camaris
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nemesis
Wat is er nog boycot aan als je t ni op t zelfde moment doet?
Waarom zou een boycot op hetzelfde moment moeten gebeuren? Met een boycot beoog je dat iets anders gehinderd wordt. Het is natuurlijk wel makkelijker om het op hetzelfde moment te doen, maar gelijk de situatie nu is, kan je moeilijk zeggen dat het om een boycot gaat...
Indien u dan toch een boycot zou willen op hetzelfde moment: Een andere manier om Marktrock te boycotten zou bijvoorbeeld zijn om het alternatieve festival te houden op hetzelfde moment, maar EEN ANDERE PLAATS. Bijvoorbeeld: Jullie organiseren een festival in Antwerpen in hetzelfde weekend als Marktrock en trekt massaal veel volk (Marktrock doet het minder; waardoor er sprake is van een boycot.) U bent zeker dat zowat alle bezoekers die aanwezig zijn bij u, uw mening steunen, want ze gaan waarschijnlijk niet pendelen tussen Leuven en Antwerpen tijdens de duur van beide festivals. In dat geval is er een BOYCOT. Nu is het gewoon een festivalletje wat naast Marktrock georganiseerd wordt, en waar een deel van de bezoekers zich waarschijnlijk niet zullen kunnen vinden in de reden van organisatie...

Ik weet trouwens nog niet of ik ga afkomen, kans zit erin dat ik dan een vakantiejob heb...
camaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 15:03   #22
Jean Suys
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean Suys
naar het schijnt vragen die toch wat geld

naar het schijnt komt er ook iemand naar dat kraakpand die maar 23 stemmen behaalde
naar het schijnt vertel jij veel dingen waar je nix van af weet Boycot Marktrock trekt al jaren duizenden bezoekers uit heel Europa.
En 15 euro inkom, 1.80 euro voor een pintje en groepen die duizend euro vragen om op te treden vind jij niet commercieel??? Gelukkig is er een alternatief voor jongeren die geen massa's geld krijgen van hun ouders.
1000-den hahahahahaha

en ja die groep vraagt geld

vraag maar eens een prijsofferte

we wouden ze bij ons in het Jh ook eens boeken

man man niet goekoop en nog slecht ook
Jean Suys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 16:01   #23
Nemesis
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:

naar het schijnt vertel jij veel dingen waar je nix van af weet Boycot Marktrock trekt al jaren duizenden bezoekers uit heel Europa.
En 15 euro inkom, 1.80 euro voor een pintje en groepen die duizend euro vragen om op te treden vind jij niet commercieel??? Gelukkig is er een alternatief voor jongeren die geen massa's geld krijgen van hun ouders.
1000-den hahahahahaha

sorry, moest honderden zijn ipv 1000-den, my mistake. Victims of society vraagt inderdaad geld, maar voor BMR blijkbaar minder dan aan één of ander jeugdhuis, waarvan ze weten dat die toch genoeg geld hebben (toch genoeg om Sabam te betalen ). En dat jij ze slecht vindt is jouw probleem: de gustibus et coloribus non disputandum est....

En ivm het hele boycotgedoe: BMR wordt georganiseerd tegen Marktrock en wil tegelijkertijd een alternatief bieden (niet enkel anti zijn dus). Aangezien marktrock in Leuven is en de mensen die het alternatief willen aanbieden (voor de 9de keer al) uit Leuven zijn, is het toch normaal dat het ook in Leuven is?? En nogmaals heel veel mensen komen speciaal af voor BMR en niet voor marktrock, zelfs veel mensen uit het buitenland.
Nemesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 16:51   #24
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:
naar het schijnt vragen die toch wat geld

naar het schijnt komt er ook iemand naar dat kraakpand die maar 23 stemmen behaalde
ik weet nog een alternatief... werken voor geld.

ja, ik heb het w-woord gebruikt.

krakers zijn mensen die zich engageren... juist ja, krakers zijn mensen die inbreken en er dan nog prat op gaan ook.
Oud 18 juni 2004, 16:57   #25
Nemesis
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra
Citaat:

ik weet nog een alternatief... werken voor geld.

ja, ik heb het w-woord gebruikt.

krakers zijn mensen die zich engageren... juist ja, krakers zijn mensen die inbreken en er dan nog prat op gaan ook.
Ik weet dan toch beters te doen met het geld waarvoor ik in de vakantie werk, dan het te gaan spenderen aan een commercieel festival dat pokkeduur is.

Ivm kraken: een huis in gebruik nemen dat al jaren leeg staat en aan het verkrotten is, het huis en de tuin opknappen, activiteiten organiseren tegen vrije bijdrage voor iedereen en een woning aanbieden aan mensen die er geen hebben? Een echte schande, inderdaad.
Oud 18 juni 2004, 17:03   #26
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:

Ik weet dan toch beters te doen met het geld waarvoor ik in de vakantie werk, dan het te gaan spenderen aan een commercieel festival dat pokkeduur is.

Ivm kraken: een huis in gebruik nemen dat al jaren leeg staat en aan het verkrotten is, het huis en de tuin opknappen, activiteiten organiseren tegen vrije bijdrage voor iedereen en een woning aanbieden aan mensen die er geen hebben? Een echte schande, inderdaad.
is er dan ook maar iemand die u verplicht om naar gelijk welk festival te gaan? Dat is dus zo ergerlijk hé, al die pipo's die fulmineren tegen dure concerten, dure CD's, dure whatever,.. er is NIEMAND die u verplicht om dat te kopen. Dus wat is er dan tegen dat mensen dat organiseren of verkopen. Gewoon moeilijk doen om moeilijk te doen

ow ja, een woning aanbieden aan mensen die er geen hebben.. en dan komt de eigenaar en zwiert ze buiten. woohoo
Oud 18 juni 2004, 17:03   #27
Jean Suys
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

1000-den hahahahahaha

sorry, moest honderden zijn ipv 1000-den, my mistake. Victims of society vraagt inderdaad geld, maar voor BMR blijkbaar minder dan aan één of ander jeugdhuis, waarvan ze weten dat die toch genoeg geld hebben (toch genoeg om Sabam te betalen ). En dat jij ze slecht vindt is jouw probleem: de gustibus et coloribus non disputandum est....

En ivm het hele boycotgedoe: BMR wordt georganiseerd tegen Marktrock en wil tegelijkertijd een alternatief bieden (niet enkel anti zijn dus). Aangezien marktrock in Leuven is en de mensen die het alternatief willen aanbieden (voor de 9de keer al) uit Leuven zijn, is het toch normaal dat het ook in Leuven is?? En nogmaals heel veel mensen komen speciaal af voor BMR en niet voor marktrock, zelfs veel mensen uit het buitenland.
maar toch knap van ons hé

we vinden ze ni goed

maar toch wouden we ze een kans geven

wij veel geld

man man wij moeten benefieten organiseren

we zijn GEEN gemeentelijk jeugdhuis hé
Jean Suys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2004, 17:10   #28
Nemesis
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:

is er dan ook maar iemand die u verplicht om naar gelijk welk festival te gaan? Dat is dus zo ergerlijk hé, al die pipo's die fulmineren tegen dure concerten, dure CD's, dure whatever,.. er is NIEMAND die u verplicht om dat te kopen. Dus wat is er dan tegen dat mensen dat organiseren of verkopen. Gewoon moeilijk doen om moeilijk te doen

ow ja, een woning aanbieden aan mensen die er geen hebben.. en dan komt de eigenaar en zwiert ze buiten. woohoo
Ik heb toch ni beweerd da ik of anderen daartoe worden verplicht, ik zei gewoon da k mijn geld aan betere dingen kan spenderen. En zo zijn er wel meer mensen, dus daarom is er gelukkig een alternatief voor hen.
Villa skwattus dei is in augustus vier jaar gekraakt en er is nog niemand buiten gegooid De eigenaar is trouwens 't opus dei, vraag me af of je dat dan zoveel beter vindt.
Oud 18 juni 2004, 17:11   #29
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

opus dei is natuurlijk een apart geval, maar in andere gevallen...
Oud 18 juni 2004, 17:15   #30
Nemesis
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
opus dei is natuurlijk een apart geval, maar in andere gevallen...
andere gevallen zoals huizen van 't stad die dienen als sociale woning, maar die men jaren laat leegstaan...?
of huizen van ne kerel die tientallen huizen heeft, maar ze laat leegstaan zodat de marktprijs omhoog gaat...?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be