![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik val onder het EU Europese communautair stelsel waardoor ik overal in Europa als Europeaan zonder meer resident kan worden en dat ben ik dan ook
Als Europeaan geldt mijn nationaal identiteitsnummer in de hele EU voor werk en vestiging. Ik ben dus Europeaan. En ik ben heus de enige niet Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2012 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Na holocaust- klimaatwissel- nu EU- onderdaan-negationisme ![]() ![]() ![]() Ze moesten jullie in den bak draaien ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 6 januari 2012 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 7 januari 2012 om 11:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() De EU is een superstaat in wording, en breekt daarbij de zelfstandigheid en onafhankelijkheid van de nationale staten in Europa beetje bij beetje af. Onlangs nog heeft de EU een ware overval gepleegd op de onafhankelijkheid van de Europese lidstaten, omdat ze vanaf nu hun begroting moeten voorleggen. Kortom, natiuonale staten kunnen niet meer zelf beslissen aan wat ze geld uitgeven en hoeveel, want de EU waakt nu ook daarover. Dat er op uw paspoortje "belg" staat, is ondertussen van weinig tot geen belang meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nonsens. Want in dat geval zouden er veel mislukten wegvluchten uit de VS, quod non.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Europeanen is een Cultuurbegrip
ook gewoontes en waardepatronen die enkel voorkomen in een specifiek land of een specifieke regio in Europa, maken deel uit van een gemeenschappelijk Europees cultureel erfgoed. En een geografisch begrip Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 7 januari 2012 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Vertel me maar eens welke "gemeenschappelijke waarden". Ik ben benieuwd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In mijn bericht staat niets over gemeenschappelijke waarden Laatst gewijzigd door eno2 : 7 januari 2012 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |