![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb mijn geld toch van Dexia België weggehaald omdat de extra intrest die we kregen door de Arcoparaandelen (die ik kocht als tiener) er niet meer is. Ondertussen een betere bank gevonden die me iets meer intrest geeft zonder aandelen te moeten kopen.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 6 januari 2012 om 10:30. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 6 januari 2012 om 10:33. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij mij staat er nog 100 euro, kwestie nog een spaarrekeningnummer te hebben voor het geval dat de arcoparaandelen uitbetaald gaan worden.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 6 januari 2012 om 10:33. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is iets gemakkelijker in een discussie.
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
Dogma nr. 1:
Walen = altijd kwaadwillig Laatst gewijzigd door Albrecht : 6 januari 2012 om 10:40. |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, dit is gewoon een veronderstelling, ik schrijf het er trouwens zelf bij.
Citaat:
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 6 januari 2012 om 10:58. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, maar ze hadden erbij moeten schrijven waarom dat de één het goedkeurd en waarom de ander dit niet doet.
En daar ze de bonussen, ondanks de tegenstemmende vakbonden, toch uitbetalen, doet het vermoeden rijzen dat ...
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 6 januari 2012 om 10:42. |
|
|
|
|
|
#32 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Denkt gij dat een voka/nva vakbond tegen die hoge bonussen zou gestemd hebben? Laatst gewijzigd door pajoske : 6 januari 2012 om 10:56. |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Overal wordt gegraaid en is de gewone burger die wordt uitgekleed. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
de vakbonden minder te zeggen hebben dan dat de mensen denken?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De N-VA heeft geen vakbond, dus niet relevant in deze discussie.
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat moet je aan het ACW vragen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vraag het aan iedereen die ik het wil vragen.
Probleem mee?
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ja, die zitten echt in de hoek waar de klappen vallen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|