![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() al die mensen op facebook hebben het dan toch wel anders begrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.google.com/#hl=en&cp=14&...0&bih=436&bs=1 Search About 397,000 results (0.20 seconds) Laatst gewijzigd door filosoof : 6 januari 2012 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Deze bisschop staat bekend voor zijn hevige oppositie tegen abortus (ik vond tijdens het zoeken naar een Engelstalig bericht hopen artikels van voorbije jaren). Hij zal zich wat hebben laten meeslepen in zijn emoties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Het deel van je belasting dat naar de kerk van die criminele aartsbisschop (en 'onze' criminele bisschop Vangheluwe) gaat is vele malen groter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Als ik van de CD&V zou zijn, ik zou die brave mens op mijn lijst zetten.
In plaats van Rik Torfs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 januari 2012 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Toch wel, hij geeft een kerkelijke vrijbrief tot misbruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leonard mag binnen zijn club bevelen uitdelen zoveel hij wil. Ik heb echter de indruk dat de schaapjes niet meer zo gedwee meegaan met zijn herderlijke richtlijnen. De moderniteit maakt de kloof tussen maatschappij en kerk van dag tot dag groter. Deze kloof herleidt de standpunten van deze conservatieve hogepriester tot grotesk gegalm uit de donkere middeleeuwen. 10/10 voor moed en vasthoudendheid....0/10 voor inzicht en aanpassingsvermogen.
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Die man heeft in essentie gelijk.
- Kinderen komen uit het onderwijs met quasi geen kennis van het christendom. Of je nu atheïst of religieus bent, dat kan gewoon niet hé. - Onze maatschappij gaat er stilaan zelfs van uit dat kinderen voor hun 18 seks moeten hebben, want anders is 'niet normaal.' Kijken maar naar de seksuele voorlichtingslessen. - Het aantal scheidingen piekt, en onze overheid heeft het scheiden de laatste decennia alleen maar makkelijker gemaakt. Niets is nochtans schadelijker voor een samenleving dan de massale desintegratie van gezinnen. - Het doden van een menselijk wezen met een kloppend hart en alle levenspotentieel is verwerpelijk. De gouden regel zegt: Doe tegenover anderen zoals gij zelf wilt behandeld worden. Wel, ik was ooit een foetus, en ik had toen niet gewild dat mijn moeder mij zou aborteren indien ik 'niet gewenst' of 'niet opportuun' was. Dus moet ik andere foetussen zo behandelen. Ik volg de atheïst Christopher Hitchens, die zegt: "Vandaag de dag kunnen baby's steeds vroeger geboren worden; de grens tussen foetus en geboren baby wordt dus kleiner. Er valt steeds meer voor te zeggen dat foetussen ook bescherming verdienen." Het plegen van abortus louter omdat het de moeder beter uitkomt is een van de morele schandes van deze tijd. Laatst gewijzigd door respublica : 6 januari 2012 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bekijk het in het zicht van de toenemende islamizering: enige buffer daartegen zijn stringente en even ridicule regeltjes:" ik hoor bij die club", of "ik hoor bij de andere club". Blijkbaar hebben vele mensen dit schaamlapje nodig om hun eigen gebrek aan inzicht en creativiteit te maskeren. De huidige ontwikkelingen (let wel: VOOR de recente islamisering) hadden dat houvast onderuit gehaald. Binnenkort met z'n allen terug naar de zondagsmis. die van 9 uur wel te verstaan, in die van 10 uur zitten de nieuwe kaviaarsossen. En de nieuwe paria's liggen dan nog in hun bed want die zijn zaterdagnacht uitgeweest. En de nieuwe machthebbers hebben hun erediensten in een speciaal voor hen vrijgemaakte Vrijdag. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 januari 2012 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |