![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Alevieten kunnen daarbij naar Israel en asiel aanvragen, denk je ?? Of zullen het de nieuwe joden/palestijnen worden. In Syrie kan de revolutie voortaan grootst gevierd worden, tenminste bij overwinning van de oppositie. Jawel de Soennieten hebben hun zin, en dus de macht/hegomonie voor de komende eeuwen, @ Dixie is blij. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
@ Ik vraag mij af hoe jij nog een lange discussie kan voeren met een moslim baardman. Je kan ze toch niet overtuigen, punt. Waarom je tijd verdoen aan dat soort gasten ? |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Betrof het Soenieten en Shi'iten? En de christenen in Syrië, zijn die het met hem eens over die wil van God? En worden die ook door Al-Assad onderdrukt? |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een collega waar ik veel mee samenwerk. En het is altijd interessant eens te weten hoe ze denken.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het regime in syrië noemde hij goddeloos, dat in Iran kon z'n goedkeuring niet wegdragen omdat het shiitisch is, toen ik zei dat in Azerbaidjan bijna niemand gesluierd op straat loopt en iedereen alcohol drinkt zei hij dat het communisme beesten gemaakt heeft van mensen. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de glorieuze Arabische Heerscharen inmiddels al,verzameld onder de groene banier,Syrie binnengetrokken?
Of wachten ze op een amendement van Guy Verhofstadt? ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Dat ze met hun oliedollars daar Afrikaanse huurlingen voor in dienst nemen!
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja. Verschil met syrië is dat dit ondenkbaar is in BelgiË, maar realiteit wordt in syriË als de opstandelingen winnen.
|
![]() |